Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SERVEI DE RECOLLIDA SELECTIVA I GESTIÓ DE RESIDUS ESPECIALS EN PETITES QUANTITATS (REPQ) DE LES DEIXALLERIES DE LA GARROTXA

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal de la Garrotxa
Codi d'expedient:
X2021002937
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El present contracte té per objecte el Servei de recollida selectiva i Gestió dels Residus Especials (REPQ), procedents de les deixalleries públiques gestionades pel Consell Comarcal de la Garrotxa, on s'inclou:
¿ La recollida dels residus especials procedents de les deixalleries de la Garrotxa gestionades pel Consell Comarcal, dins les quals s'hi troben: Deixalleria Comarcal i Deixalleria Sant Feliu de Pallerols.
¿ Els residus a gestionar que es poden agrupar en: Àcids, Alcalins, Comburents, Dissolvents líquids no halogenats, Dissolvents líquids halogenats, Cosmètics, Reactius de laboratori, Tòners, Filtres d'Oli, Olis minerals, Olis vegetals contaminats, Aerosols, extintors, gasos en envasos a pressió, Envasos buits contaminats, Fibrociment, Radiografies, Sòlids i pastosos (pintures, coles i vernissos), i Productes fitosanitaris.
¿ El transport dels residus fins a una Planta de tractament o transferència autoritzada per l'Agència de Residus de Catalunya.
¿ La valorització/tractament dels residus especials recollits correctament.
¿ El subministrament de caixes, contenidors i tot aquell material necessari (big-bags, bosses de plàstic, etiquetes per a la identificació, etc...), per garantir una correcte classificació, etiquetatge i contenerització dels residus especials a recollir, sense cost pel Consell Comarcal.
¿ El manteniment i neteja del material utilitzat per l'emmagatzematge i recollida dels residus especials a les deixalleries de la comarca, així com la seva reposició sempre que sigui necessari per garantir un correcte servei.
¿ L'assessorament i informació de la classificació, manipulació i perillositat dels residus especials recollits als responsables de les instal·lacions públiques i al propí personal del Consell Comarcal de la Garrotxa si aquest Ens ho considera oportú.
¿ La presentació de la informació en relació a la prestació del servei, en el format i periodicitat que ho determini el Consell Comarcal de la Garrotxa.
Pressupost de licitació:
117.386,37 € sense IVA 129.125,00 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Garrotxa
Termini de presentació d'ofertes:
05/11/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
134.994,32 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre únic) :
10/11/21 11:00
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90511000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis en l'àmbit al que fa referència el contracte, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles, per import igual o superior a 88.039,77 euros.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals serveis o treballs realitzats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en què s'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat dels mateixos. Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, mancant aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyada dels documents que es troben en el seu poder que acreditin la realització de la prestació; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
Com a mínim, cal que l'import anual acumulat en un dels anys sigui igual o superior al 70 % de l'anualitat mitja del contracte.
Observacions:
En cas que es tracti d'una empresa de nova creació (entenent com a tal la que tingui una antiguitat inferior a cinc anys) haurà d'acreditar la seva solvència tècnica mitjançant l'aportació de:
a) Indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no en l'empresa, participants en el contracte, especialment aquells encarregats del control de qualitat, acompanyada dels documents acreditatius corresponents.
El mínim exigit és: 2 persones.
b) Declaració que indiqui la maquinària, material i equip tècnic de què es disposarà per a l'execució dels treballs o prestacions, a la qual s'adjuntarà la documentació acreditativa pertinent quan li sigui requerit pels serveis dependents de l'òrgan de contractació.
El mínim exigit és: 2 vehicles adequats pel transport de residus sol·licitat.

Plecs

 

Documentació

 
memoria.pdf
PDF
ANUNCI DE LICITACIO.docx
DOC
Condicions d'execució:
Veure clàusula 24 del PCAP
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya