Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SECOMSA: Prestació del servei d'auditoria dels comptes anuals i elaboració d'informe de revisió de procediments acordats

Òrgan de contractació:
Serveis Comarcals Mediambientals, SA (SECOMSA)
Codi d'expedient:
CO 18/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de comptabilitat, auditoria i tenidoria de llibres
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és el compliment d'allò establert en l'art 4.1 i ss de la Llei 22/2015, de 20 de juliol, d'Auditories de Comptes. Respecte a l' auditoria de comptes anuals ha de consistir en verificar els comptes a l'efecte de dictaminar si expressen la imatge fidel del patrimoni, de la situació financera i dels resultats de l'entitat auditada, d'acord amb el marc normatiu d'informació financera que resulti de aplicació. L'informe d'auditoria dels comptes anuals, és un document mercantil que haurà d'incloure com a mínim el contingut que estableix l'art 5 de la Llei 22/2015. Així mateix, comprendrà la verificació de l'informe de gestió que, si s'escau, acompanyi als comptes anuals, per tal de dictaminar sobre la seva concordança amb aquests comptes anuals i si el seu contingut és conforme amb el que estableix la normativa d'aplicació. També serà objecte del contracte l'emissió de l'informe sobre procediments acordats relatius a determinats aspectes del compte de pèrdues i guanys del període comprès entre l'1 de novembre de 2020 i 31 d'octubre de 2021, i els 2 exercicis successius. Més l'elaboració d'informe de revisió de procediments acordats, tal i com s'estableix de manera detallada en el Plec de prescripcions tècniques. Les especificacions tècniques es descriuen en el Plec de prescripcions tècniques.
Pressupost de licitació:
37.500,00 € sense IVA 45.375,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Botarell
Termini de presentació d'ofertes:
11/11/21 14:30 h
Valor estimat del contracte:
37.500,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 75.00 - Criteri: Proposta econòmica
Ponderació: 25.00 - Criteri: Titulació de l'equip
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79212100
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis en l¿àmbit al qual es refereixi el contracte, en qualsevol dels tres (3) últims anys que sigui igual o superi el valor estimat del contracte. Valor mínim exigit: 56.250 euros en un dels tres últims anys.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Disposar d'una assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals per un import igual o superior a 300.000 euros.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis efectuats en auditories de comptes anuals de societats mercantils públiques durant els tres últims anys, indicant-ne l,any de realització. S,ha d,acreditar un mínim de 3 treballs d,auditoria de comptes amb un mínim de tres empreses del sector públic sotmeses al PGCE, efectuats durant els últims 3 anys, indicant import, dates i descripció.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Tant si es tracta de persones físiques com jurídiques, els licitadors hauran d'acreditar trobar-se inscrits al Registre Oficial d'Auditors de Comptes de l'Institut de Comptabilitat i Auditoria de Comptes (ICAC).

Plecs

 

Documentació

 
02. Informe justificatiu_sign.pdf
PDF
05. Annex I_sol.licitud de participacio CO 18.2021.pdf
PDF
05. Annex II_declaracio de responsabilitat CO 18.2021.pdf
PDF
05. Annex III_model proposicio economica CO 18.2021.pdf
PDF
07. Annex A_Clausula etica.pdf
PDF
06. Anunci CO 18_2021.pdf
PDF
Condicions d'execució:
L'empresa adjudicatària ha d'afavorir l'aplicació de mesures que fomentin la igualtat entre homes i dones a la feina i la conciliació de la vida laboral i familiar. També aplica la clàusula ètica (annex A)

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya