Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DE SERVEIS PER A LA PRESTACIÓ DELS SERVEIS POSTALS DE L'AJUNTAMENT DE GRANOLLERS I ENTITATS ADSCRITES (COMUNICACIONS ADMINISTRATIVES I NOTIFICACIONS ADMINISTRATIVES)

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Granollers
Codi d'expedient:
2021/028 (114/2021/48)
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Transport de correu per via terrestre i per via aèria
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació dels serveis postals de l'Ajuntament de Granollers i les entitats adscrites, d'acord amb el plec de prescripcions tècniques que el regula, desglossat en dos Prestacions a continuació indicats:
Prestació 1: Comunicacions administratives (cartes ordinàries, certificades i altres) segons clàusula III del plec de prescripcions tècniques particulars.
Prestació 2: Notificacions administratives (matèria tributària, multes, sancions i resolucions) segons clàusula III del plec de prescripcions tècniques particulars.»
Les entitats adscrites al contracte són:
AJUNTAMENT DE GRANOLLERS P0809500-B
PATRONAT MUNICIPAL DEL MUSEU P5809506-H
ROCA UMBERT FABRICA DE LES ARTS B65237877
CONSORCI D'EDUCACIÓ M. MONTERO Q0801565C
VALLÉS ORIENTAL TELEVISIÓ SLU B65169179
GRANOLLERS ESCENA, SL B62722442
GRANOLLERS PROMOCIONS, SA A59145250
GRANOLLERS MERCAT, EPE Q0801347-F
Pressupost de licitació:
448.804,43 € sense IVA 470.249,00 € IVA inclòs (0,00%)
Termini d'execució:
01/03/22 - 01/03/23
Àmbit geogràfic:
Granollers
Termini de presentació d'ofertes:
10/09/21 14:00 h
Observacions:
Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació PIXELWARE:
https://licitacioelectronica.granollers.cat

L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma PIXELWARE, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de PIXELWARE a través del telèfon 91 803 66 27 de dilluns a divendres, excepte festius nacionals, de 08:00 a 18:00 h
Valor estimat del contracte:
1.615.695,96 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Licitació electrònica) :
Plataforma PIXELWARE
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte serà de 12 mesos comptadors a partir del dia 1 de març de 2022 o des de la formalització del contracte, si aquesta és posterior, amb possibilitat de pròrroga per 24 mesos més.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 49.00 - Criteri: A1.- Oferta econòmica
Ponderació: 31.00 - Criteri: A2.- Grau de cobertura en distribució de la xarxa pròpia d¿oficines
Ponderació: 8.00 - Criteri: A3.- Ampliació de l¿horari sobre el mínim establert a la clàusula II del PPT
Ponderació: 12.00 - Criteri: A4.- Qualitat ambiental de la flota de recollida i distribució
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
64110000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
D'acord amb la previsió de l'article 87.3.a) LCSP, el volum anual de negocis del licitador o candidat, referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims conclosos haurà de ser com a mínim 1,5 el valor estimat d'aquest contracte quan la seva duració no sigui superior a un any, i al menys 1,5 el valor anual mitjà del contracte si la seva duració es superior a 1 any ( 807.847,98 ¤.)
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
D'acord amb l'article 90.2 LCSP, l'import anual, sense incloure els impostos, que l'empresa licitadora ha de declarar com a executat durant l'any de superior execució en el decurs dels últims tres anys en serveis o treballs de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l'objecte d'aquest contracte ha de ser com a mínim de: 376.995,72 ¤ en alguns dels tres exercicis esmentats.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
b) Disposar d'un establiment o oficina en totes les capitals de província de l'Estat i en els municipis de més de 50.000 habitants
c) Acreditació de l'autorització administrativa general per a la prestació dels serveis postals no inclosos en l'àmbit del servei postal universal (Secció A) i de l'autorització administrativa singular per a la prestació de serveis postals universals (Secció B) i no reservats, atorgades per la Subdirecció General de Regulació de Serveis Postals del Ministeri de Foment, tal i com prescriuen els articles 37 a 44 de la Llei 43/2010, de 30 de desembre, del servei postal universal, dels drets dels usuaris i del mercat postal. Amb la presentació d'aquests documents, es justificarà la seva inscripció al Registre General d'Empreses Prestadores de Serveis Postals, condició indispensable per a la prestació dels serveis objecte d'aquest contracte, segons estableix l'article 39 de la Llei 43/2010.
Estarà exclòs de presentar aquesta autorització l'operador postal universal perquè ostenta la presumpció de veracitat i fefaença atribuïda en l'article 22.4 de la Llei 43/2010.
d) Els operadors postals acreditats que no siguin la Societat Estatal de Correus i Telègrafs a més de la solvència tècnica indicada anteriorment, s'exigirà que acreditin l'habilitació i condicions d'aptitud per ser operadors de serveis postals, complimentant l¿annex III i complint els següents requisits:
«Disposar d'un sistema que garanteixi la constància, per qualsevol dels mitjans admesos en dret de la distribució, lliurament, recepció, refús o impossibilitat de lliurament de les notificacions o de les certificacions en suport paper. A tal efecte, presentaran una memòria explicativa d'un màxim de 5 planes amb el contingut indexat, on quedi definit amb detall com es realitzarà la prestació del servei, de conformitat amb el plec de prescripcions tècniques i normativa d'aplicació, en concret s'haurà de detallar quin és el circuit que segueix la correspondència des que surt de l'òrgan de contractació fins que arriba al seu destinatari i viceversa i de la manera que s'acredita la fefaença. S'hauran de detallar quins enviaments es realitzaran per mitjans propis i quins altres enviaments per mitjans aliens»
Mitjà de solvència:
Mesures de gestió mediambiental
Descripció:
e) D'acord amb l'article 94 LCSP, l'empresa licitadora ha d'acreditar que compleix les normes del sistema comunitari de gestió i auditoria mediambientals (EMAS) de la Unió Europea, o d'altres sistemes de gestió mediambiental reconeguts de conformitat amb l'article 45 del Reglament (CE) núm 1221/2009, de 25 de novembre de 2009, o d'altres normes de gestió mediambiental basades en les normes europees o internacionals pertinents d'organismes acreditats.
Mitjà de solvència:
Certificats de control de qualitat expedits pels instituts o serveis oficials
Descripció:
f) D'acord amb l'article 93 LCSP, l'empresa licitadora ha d'acreditar que compleix les normes de garantia de la qualitat segons les certificacions següents ISO 9001 o equivalent per part d'una entitat acreditada.
g) D'acord amb l'article 90 i ss, LCSP, l'empresa licitadora ha d'acreditar que compleix les normes de seguretat de la informació segons les certificacions ISO 27001 o equivalent per part d'una entitat acreditada.
Classificació empresarial:
Grup R. Subgrup 09. Categoria 3

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya