Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei d'impressió, escaneig i còpia de documents en els equipaments de l'àmbit de gestió del districte de Sant Martí

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Districte de Sant Martí
Codi d'expedient:
21002588
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
S'adjunta model Annex 2 model oferta econòmica definitiu, atès que s'ha detectat error material en el núm. de còpies
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei d'impressió, escaneig i còpia de documents en els equipaments de l'àmbit de gestió del districte de Sant Martí
Pressupost de licitació:
276.270,00 € sense IVA 334.286,70 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
13/10/21 23:59 h
Observacions:
Presentació d'ofertes exclusivament a través del portal de contractació electrònica de l'Ajuntament de Barcelona https://licitacions.bcn.cat
Per a resoldre dubtes tècnics sobre l'aplicatiu, una vegada consultada la informació del web, els usuaris poden trucar al telèfon 91 803 66 27 (dill-div 8:00 a 18:00 h, excepte festius nacionals) o escriure un correu electrònic a soporte.licitadores@pixelware.com
Per consultes administratives us podeu adreçar al correu electrònic contractaciosantmarti@bcn.cat
Valor estimat del contracte:
276.270,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 24/09/21
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 35.00 - Criteri: Oferta més econòmica que suposi una disminució de l¿import de licitació
Ponderació: 12.00 - Criteri: Per la proposta de millora en Temps de Resolució de les incidències
Ponderació: 6.00 - Criteri: Per millores Mediambientals
Ponderació: 4.00 - Criteri: Per millores en l¿horari del servei
Ponderació: 3.00 - Criteri: Pel subministrament addicional d'un joc de consumibles de reserva
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79800000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
D'acord amb la previsió de l'article 87.1.a) LCSP, el volum anual de negocis referit al millor dels tres últims exercicis anteriors a la data de presentació de les proposicions o en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa ha de tenir un valor igual o superior a 414.405 euros.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
D'acord amb l'article 90.1.a) LCSP, l'import anual, sense incloure els impostos, que l'empresa licitadora ha de declarar com a executat durant l'any de superior execució en el decurs dels últims tres anys en serveis de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l'objecte d'aquest contracte ha de ser com a mínim de 80.000 euros.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya