Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA RESOLTA: la incidència en el sistema d'agregació de la informació amb la Plataforma de contratación del sector público del Estado (PLACSP) ja ha estat resolta. Les publicacions de la PLACSP ja queden recollides en el correu electrònic del servei diari de subscripcions a la Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP) i es poden consultar des del cercador de la PSCP.

 

Serveis de direcció d'obra, direcció d'execució, coordinació de seguretat i salut i control de qualitat de les obres de reforma interior de la zona logística i dels accessos del Mercat Municipal del Carmel de Barcelona

Òrgan de contractació:
Institut Municipal de Mercats de Barcelona
Codi d'expedient:
68/21
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'arquitectura, serveis d'enginyeria i serveis integrats d'enginyeria, serveis de planificació urbana i serveis d'arquitectura paisatgista. Serveis connexos de consultors en ciència i tecnologia. Serveis d'assaigs i anàlisis tècnics
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis de direcció d'obra, direcció d'execució, coordinació de seguretat i salut i control de qualitat de les obres de reforma interior de la zona logística i dels accessos del Mercat Municipal del Carmel de Barcelona
Pressupost de licitació:
48.500,00 € sense IVA 58.685,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
10 mesos
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
04/08/21 12:00 h
Valor estimat del contracte:
48.500,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques :
08/10/21 12:25
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 15.00 - Criteri: Identificació dels punts crítics de l'obra i proposta de resolució i planificació coherent amb aquests punts crítics
Ponderació: 15.00 - Criteri: Prposta de control de qualitat interna en el desenvolupament dels treballs de DO, DEO, DCQ i CSS
Ponderació: 12.00 - Criteri: Per l'equip tècnic proposat per al desenvolupament de les diferents fases de les obres, i les seves principals tasques a desenvolupar
Ponderació: 7.00 - Criteri: Millores dels diferents requeriments del programa i/o prestació del servei
Ponderació: 35.00 - Criteri: Per l¿oferta econòmica
Ponderació: 16.00 - Criteri: Per millora de l'experiència de l'equip tècnic adscrit al contracte, en la gestió de projectes i d'equipaments públics
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
71200000
Codi CPA:
71200000-0
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Xifra anual de negocis que, en el millor any dels darrers tres anys, sigui per import igual o superior a 72.750 euros
Observacions:
A elecció del licitador entre la xifra anual de negocis o l'assegurança d'indemnització
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Assegurança d¿indemnització per riscos professionals per import igual o superior a 48.500 euros.
Observacions:
A elecció del licitador entre la xifra anual de negocis o l'assegurança d'indemnització
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Es demana tota la següent solvència:

1) Declaració del representant de l'empresa concursant en el qual es compromet a tenir com Director d'Obra a un titulat amb indicació del seu NIF, amb capacitat suficient per a representar-lo en tot allò que afecti al contracte.

Perfil mínim: Tècnic Superior / Master (Arquitectura/Enginyeria) amb més de 7 anys d'experiència professional i amb experiència mínima de 5 anys en la gestió de projectes i d'equipaments públics.

2.) Declaració del representant de l'empresa concursant en la qual es compromet a tenir com Director d'Execució un titulat amb capacitat suficient per a representar-lo en tot allò que afecti a la Direcció d'Execució.

Perfil mínim: Arquitecte/Enginyer Tècnic amb més de 7 anys d'experiència professional i amb experiència mínima de 5 anys en direcció d'obres i en la gestió de projectes i d'equipaments públics.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya