Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Contracte administratiu de serveis per a la gestió de la Borsa d'Habitatge d'Inclusió i tasques de suport i coordinació en matèria d'habitatge a la Bisbal d'Empordà

Òrgan de contractació:
Ajuntament de la Bisbal d'Empordà
Codi d'expedient:
X2021000682
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El Servei de gestió de la borsa d'habitatges d'inclusió i tasques de suport i coordinació en matèria d'habitatge a La Bisbal d'Empordà té com a missió garantir una bona gestió del parc d'habitatges d'inclusió social del municipi i establir l'atenció a la ciutadania en matèria d'habitatge social, alhora que respon als objectius següents:

- Gestionar els habitatges que formen part de la borsa d'habitatges d'inclusió del municipi, realitzant un acompanyament social i un recolzament socioeducatiu a les famílies que hi resideixen.
- Coordinar i dinamitzar els diferents agents vinculats a l'àmbit de l'habitatge al municipi de la Bisbal d'Empordà, amb la voluntat d'abordar les diferents problemàtiques en matèria d'habitatge que afecten al municipi i als seus habitants d'una manera coordinada i consensuada. I, alhora, establint protocols d'actuació conjunts per a la gestió més òptima d'aquestes problemàtiques.
-Tasques d'atenció a la ciutadania i gestió documental vinculat al Servei d'Intermediació de l'Habitatge (SIH).
Pressupost de licitació:
47.112,66 € sense IVA 57.006,32 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Bisbal d'Empordà
Termini de presentació d'ofertes:
21/10/21 15:00 h
Valor estimat del contracte:
98.936,58 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveuen 2 pròrrogues anuals potestatives per a l'òrgan de contractació i obligatòries per al contractista. Preavís: 2 mesos
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 25.00 - Criteri: Projecte Tècnic (judici de valor)
Ponderació: 6.00 - Criteri: Projecte Organitzatiu de gestió i funcionament (judici de valor)
Ponderació: 2.00 - Criteri: Innovació Social (judici de valor)
Ponderació: 47.00 - Criteri: Oferta Econòmica (criteri automàtic)
Ponderació: 20.00 - Criteri: Adhesió a xarxes (criteri automàtic)
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
75310000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Assegurança d'indemnització per riscos professionals vigent fins a la fi del termini de presentació d'ofertes amb un valor mínim del doble del preu del valor estimat del contracte, IVA no inclòs.
Observacions:
Aquest requisit s'entén complert per l'empresa licitadora o candidat que inclogui amb la seva oferta un compromís vinculant de subscripció, en cas que en resulti adjudicatari, de l'assegurança exigida, compromís que ha de fer efectiu dins del termini de deu dies hàbils des de la recepció del requeriment
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l¿objecte del contracte en el curs dels tres últims anys, en la qual se n¿indiqui l¿import, la data i el destinatari, públic o privat. Concretament, s¿haurà d¿acreditar un o més contractes de serveis similars als de l¿objecte d¿aquest
Observacions:
Els serveis o treballs efectuats s¿han d¿acreditar mitjançant certificats expedits o visats per l¿òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d¿aquest certificat, mitjançant una declaració de l¿empresari, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització de la prestació; si s¿escau, aquests certificats els ha de comunicar directament a l¿òrgan de contractació l¿autoritat competent
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Una declaració que indiqui el personal adscrit a l'execució del contracte i del personal suplent. Així doncs haurà d'indicar per a cadascun d'ells la formació i l'experiència prèvia en tasques igual o similars a la de l'objecte del contracte

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya