Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Obres per a l'execució del projecte de reforma interior fase 1. redistribució de l'OAC i de la sala de servidors de la seu del Consell Comarcal del Bages

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Bages
Codi d'expedient:
CO 2/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Acabat d'edificis i obres
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest contracte d'obres és l'execució del projecte de reforma interior. fase 1. redistribució de l'OAC i de la sala de servidors de la seu del Consell Comarcal del Bages.
En aquesta contractació no es farà una divisió en lots del seu objecte, tenint en compte les obres contingudes en el projecte
Pressupost de licitació:
124.340,87 € sense IVA 150.452,45 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 mesos 14 dies
Àmbit geogràfic:
Manresa
Termini de presentació d'ofertes:
18/10/21 14:00 h
Observacions:
La seva adjudicació queda condicionada a la no presentació d'al·legacions ni reclamacions al "Projecte de reforma interior del Consell Comarcal del Bages. Fase 1: Redistribució de l'OAC i de la Sala de Servidors" que finalitza el dia 27 d'octubre
Valor estimat del contracte:
124.340,87 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 60.00 - Criteri: Preu
Ponderació: 29.00 - Criteri: Millores
Ponderació: 11.00 - Criteri: Ambiental
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
45262700
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Mitjans: Volum anual de negocis del licitador referit al millor exercici dins dels tres (3) últims disponibles en funció de les dates de constitució o de l'inici de l'activitat de l'empresari i de la presentació de les ofertes. Import mínim: Import mínim anual en algun dels tres (3) exercicis esmentats igual o superior a 125.000,00 ¤.

Observacions:

Solvència tècnica i professional
Descripció:
Mitjans: Una relació de les principals obres realitzades els últims cinc (5) anys, que siguin del mateix tipus o naturalesa al que correspon l'objecte del present contracte, que inclogui objecte, import, dates i el destinatari, públic o privat d'aquests, signada pel representant legal de l'empresa.

Valors o requisits mínims: En aquesta relació ha de constar com a mínim tres obres amb un import d'adjudicació IVA exclòs, l'import anual acumulat de les quals en l'any de major execució sigui igual o superior al 70% de l'import del contracte, en algun dels cinc (5) exercicis esmentats que comprengui

Acreditació documental:

Quan el destinatari sigui una entitat del sector públic, cal aportar certificats expedits o visats per l'òrgan competent.

Quan el destinatari sigui una entitat del sector privat, s'entenen acreditats mitjançant un certificat expedit per l'empresa destinatària d'aquestes obres o a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració signada pel representant legal de l'empresa licitadora.

Als certificats o a la declaració signada s'indicarà l'import, les dates i el lloc d'execució de les obres, si el seu destinatari fos una entitat del sector públic, podran ser comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat contractant de les obres.
Classificació empresarial:
Alternativament, la solvència econòmica i tècnica mínima requerida als apartats anteriors es podrà acreditar amb la classificació empresarial en el/s grup/s, subgrup/s i categoria/es que tot seguit es detallen: Grup Subrgup Categoria C 4/7 1 (A o B*) * Classificació anterior a l'entrada en vigor del RD 773/2015 (vàlid fins l'01/01/2020)

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya