Contractació, mitjançant procedimentobert harmonitzat, del subministrament del mobiliari, senyalització i audiovisuals, i equipament escènic del Centre Cultural i Cívic Virginia Amposta
Es torna a publicar l'esmena publicada ahir, 14 de setembre, per haver una errada a l'adreça electrònica (secretaria@svh.cat).
Mitjançant acord de la Junta de Govern Local de data 10 de setembre de 2021, s'ha aprovat la resolució de les al·legacions presentades en relació a la present contractació i tornar a establir un nou termini per a la presentació d'ofertes, que serà de de 35 dies, a comptar des de la data de l'enviament de l'anunci a l'Oficina de Publicacions de la Unió Europea.
En el cas que una empresa licitadora que ja hagués presentat una oferta en presenti, en aquest nou termini, una de nova, prevaldrà l'última presentada
Segons l'esmentat acord, l'aclariment (4a consultes-respostes) de data 21 de juliol de 2021 queda corregit per l'informe de la tècnica de data 7 de setembre de 2021 que consta transcrit en el mateix acord.
Alhora, comunicar que s'ha programat una visita de les instal·lacions pel proper dimecres 22 a les 11 hores. El punt de trobada serà per l'accés principal, carrer Antoni Mampel (entre el carrer Mare de Déu de Montserrat i la carretera BV2002).
Per motius de la Covid-19, i per tal de tenir un control d'aforament i adequar el número d'assistents al compliment de l'espai mínim per persona, les empreses interessades han d'enviar un mail a secretaria@svh.cat, indicant nombre de persones que assistiran i telèfon de contacte. El termini per enviar aquest mail serà fins dimarts 21 de setembre a les 11:00 hores. Les empreses que no enviïn aquest mail no podran realitzar la visita.