Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Subministrament de mobiliari per a l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet amb mesures de contractació mediambientalment sostenible

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Codi d'expedient:
2021-SUB-OH-02
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Publicació de la documentació relativa a la modificació del PPT del contracte de referència, un cop aprovada per la Junta de Govern Local de data 28/09/2021, tal com s'indicava en l'esmena publicada el 23 de setembre
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és el subministrament de diferent tipus de mobiliari d'oficina per a l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, en funció de les seves necessitats de conformitat amb les condicions i característiques establertes en el PPT.

Complementàriament la finalitat del contracte s'insereix dintre la política mediambientalment sostenible.
Pressupost de licitació:
107.300,00 € sense IVA 129.833,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Santa Coloma de Gramenet
Termini de presentació d'ofertes:
08/10/21 13:00 h
Observacions:
Informació del plec de clàusules administratives particulars: Servei Contractació, correu electrònic serveicontractacio@gramenent.cat
Informació del plec de prescripcions tècniques: Servei de Compres i Gestió Patrimonial, correu electrònic ramirezcj@gramenet.cat
Els annexos a presentar pels licitadors que s'han publicat en format WORD, un cop complimentats i sense variacions, s'hauran de passar a format PDF i signar-los electrònicament
Valor estimat del contracte:
236.060,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
2 anys més, prorrogables anualment
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
DOUE:
Accés al DOUE - 31/08/21
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 60.00 - Criteri: Millor oferta econòmica justificada
Ponderació: 20.00 - Criteri: Criteri de qualitat relatiu a terminis de lliurament
Ponderació: 20.00 - Criteri: Criteri de qualitat relatiu a terminis de resolucions d'incidències
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Acreditar una xifra de volum IVA exclòs amb un import equivalent a una vegada i mitja el valor estimat del contracte, de cadascú dels diferents lots a que es presenti el licitador i que són els que es relacionen a continuació:

- Lot 1: 245.967,98.-¤
- Lot 2: 108.121,20.-¤

En cas que la constitució de l'empresa o l'inici d'activitats sigui inferior a un any comptat des de la data final de presentació de proposicions, el requeriment s'entendrà proporcional a aquest període
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Haver executat 1 o més contractes similars, entre la data de publicació de la convocatòria i l'equivalent del 3è any anterior, per import total igual o susperior al pressupost de licitació, IVA exclòs
Observacions:
CERTIFICATS SI

- Certificat de qualitat ISO 9001:2015 sobre el sistema de gestió de qualitat, o equivalent;

- Certificat ISO 14001:2015 de sistema de gestió mediambiental, o equivalent, que acreditin el control de les qualitats exigides a aquests.


Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya