Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contractació conjunta esporàdica dels contractes per a la prestació del servei en matèria de recollida i tractament de residus municipals al municipi de Banyoles i al Consell Comarcal del Pla de l'Estany dels municipus de Camós, Cornellà del Terri, Crespià, Esponellà, Fontcoberta, Palol de Revardit, Porqueres, Sant Miquel de Campmajor, Serinyà i Vilademuls

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Pla de l'Estany
Codi d'expedient:
X2021001796
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de clavegueram i eliminació de deixalles: serveis de sanejament i serveis similars
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Expedient de contractació conjunta esporàdica dels contractes per a la prestació del servei en matèria de recollida i tractament de residus municipals al municipi de Banyoles i al Consell Comarcal del Pla de l'Estany per als municipus de Camós, Cornellà del Terri, Crespià, Esponellà, Fontcoberta, Palol de Revardit, Porqueres, Sant Miquel de Campmajor, Serinyà i Vilademuls



Pressupost de licitació:
9.344.088,92 € sense IVA 10.278.497,81 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
5 anys
Àmbit geogràfic:
Pla de l'Estany
Termini de presentació d'ofertes:
09/08/21 14:00 h
Valor estimat del contracte:
12.149.248,25 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Lot1: Duració del contracte 5 anys no estan previstes les pròrrogues en aquest contracte. Lot2: Duració 4 anys de contracte. Pròrroga 1 any amb preavís de dos mesos.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
DOUE:
Accés al DOUE - 14/07/21
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 5.00 - Criteri: Lot1: Oferta econòmica pel que fa al preu del servei del període transitori
Ponderació: 25.00 - Criteri: Lot1:Oferta econòmica pel que fa al servei amb les noves prestacions
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot1: Antiguitat dels vehicles de lloguer
Ponderació: 15.00 - Criteri: Lot1: Proposta d'una planta de transferència de FORM i vidre
Ponderació: 5.00 - Criteri: Lot1: Proposta de número punts de videovigilància solars
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot1: Nivell emissions atmosfèriques dels camions
Ponderació: 10.00 - Criteri: lot1: Nivell emissions sonores dels camions
Ponderació: 7.00 - Criteri: Lot1: Preu per l'adquisició del material obsolet: fins a un màxim de 7,5 punts
Ponderació: 5.00 - Criteri: Lot1: Eficiència energètica del vehicle
Ponderació: 2.00 - Criteri: Lot1: Augmentar la taxa de reposició de contenidors. Fins a un màxim de 2,5 punts.
Ponderació: 2.00 - Criteri: Lot1: Sistema de neutralització de males olors
Ponderació: 2.00 - Criteri: Lot1: Realització cursos de conducció eficient als xofers
Ponderació: 1.00 - Criteri: Lot1: Subministrament de vestuari del personal
Ponderació: 50.00 - Criteri: Lot2: Oferta econòmica
Ponderació: 4.00 - Criteri: Lot2: Oferta de compra dels camions amortitzats
Ponderació: 6.00 - Criteri: Lot2: Termini de desplegament del contracte
Ponderació: 40.00 - Criteri: Lot2: Critèris sotmesos a judici de valors
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Lot1: Volum anual de negocis en l¿àmbit al qual es refereix el contracte, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles, en funció de les dates de constitució o inici d¿activitats de l¿empresa.

Mínim d'acreditació:
900.000,00 €
Observacions:
Lot1
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Lot2: Justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals per import igual o superior al valor anual mitjà d'aquest contracte
Mínim d'acreditació:
936.341,56 €
Observacions:
Lot2
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Lot2: Volum anual de negocis del licitador en l'àmbit del servei de recollida de residus que referit a l'any de major volum de negocis dels tres últims anys conclosos, haurà de ser almenys, una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte si la seva durada és superior a un any amb un mport mínim de :1.404.512,34¤
Mínim d'acreditació:
1.404.512,34 €
Observacions:
Lot 2
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot1: Relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs dels últims 3 anys, indicant import, data i destinatari.
Import mínim:
L'import mínim acumulat dels treballs en el millor any d'entre els 3 últims anys haurà de ser de 550.000 ¤

Mínim d'acreditació:
550.000,00 €
Observacions:
Lot1
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot2:Relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa
que els que constitueixen l'objecte d'aquest contracte realitzats en els tres últims anys
corresponent al mateix tipus o naturalesa de l'objecte del contracte. S'haurà d' indicar
l'import, la data i el destinatari, públic o privat.
El requisit mínim de solvència serà de l'import acumulat del millor any d'execució que ha de ser igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte d'acord amb el següent: 655.439,09¤
Mínim d'acreditació:
655.439,09 €
Observacions:
Lot2
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Indicació del personal que participarà directament en aquest contacte, en especial l'interlocutor únic de l'empresa.
- Forma d'acreditació:
Títols acadèmics i professionals de l'empresari i dels directius de l'empresa i en particular del responsable de l'execució del contracte, així com dels tècnics encarregats directament d'aquest. I en concret per participar en la licitació, almenys un dels directius de l'empresa i el responsable de l'execució del servei haurà d'estar en possessió del títol d'enginyeria
o bé llicenciatura en Ciències Ambientals o relacionat, i acreditar l'experiència mínima de 3 anys en gestió de serveis públics de serveis de recollida de residus.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya