Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA TÈCNICA EN EL SISTEMA D'AGREGACIÓ DE LA INFORMACIÓ AMB LA PLATAFORMA DE CONTRATACIÓN DEL SECTOR PÚBLICO DEL ESTADO (PLACSP) està provocant que des del dia 25 de novembre no es recuperin correctament les publicacions de la PLACSP. Aquesta incidència fa que les publicacions de la PLACSP no quedin recollides en el correu electrònic del servei diari de subscripcions a la Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP) ni tampoc es poden consultar des del cercador de la PSCP. Els tècnics de la PLACSP estan treballant per tal que es pugui resoldre al més aviat possible.

 

Obres d'execució del projecte executiu del Pas elevat i millora d'accessibilitat a l'Avinguda Santa Bàrbara i asfaltat del c/Doctor Fleming

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Súria
Codi d'expedient:
69/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcció general d'immobles i obres d'enginyeria civil
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest contracte és l'execució de les obres previstes en el projecte executiu Modificació no substancial del projecte de pas elevat i millora d'accessibilitat a l'Avinguda Santa Bàrbara i Asfaltat del c/Doctor Fleming
Aquest projecte consta de la següent documentació:
- Memòria descriptiva i constructiva amb els següents annexos:
¿ Annex 1: Topografia
¿ Annex 2: Reportatge fotogràfic
¿ Annex 3: Condicions tècniques xarxa d'aigua
¿ Annex 4: Serveis afectats
¿ Annex 5: Estudi de seguretat i salut
¿ Annex 6: Planificació de l'obra
¿ Annex 7: Justificació de preus
¿ Annex 8: Estudi de gestió de residus
¿ Annex 9: Programa de control de qualitat
¿ Annex 10: Proposta de criteris de valoració objectius per a la licitació de les obres: Documentació tècnica
- Plànols
- Plec de condicions generals i particulars
- Pressupost
¿ Amidaments
¿ Estadística de partides
¿ Pressupost
¿ Resum de pressupost

Les actuacions previstes són:
- Reasfaltat de la banda est del c/Doctor Fleming.
- Millora de l'accessibilitat a l'Avinguda Santa Bàrbara, reducció de la presència de vehicles i adequació de la zona verda existent.
Pressupost de licitació:
212.338,99 € sense IVA 256.930,18 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 mesos
Àmbit geogràfic:
Súria
Termini de presentació d'ofertes:
29/07/21 14:00 h
Valor estimat del contracte:
212.338,99 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre únic) :
10/08/21 11:00
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 35.00 - Criteri: Substitució del paviment de sauló previst a la plaça, per paviment estabilitzat tipus sauló sòlid apte per a ús de vianants
Ponderació: 20.00 - Criteri: Subministrament i instal·lació barrera antiarrels acanalada tipus ReRoot de GreenBlue Urban o equivalent, al voltant dels 13 arbres previstos a la vorera
Ponderació: 1.00 - Criteri: Reblert de 15 escocells amb producte drenant per enrasar-lo amb el paviment de la vorera
Ponderació: 25.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 1.00 - Criteri: Es puntuarà l¿ampliació de la garantia de l¿obra sobre el previst inicialment
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
45200000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Tenir contractada una assegurança de responsabilitat civil per import igual o superior a 300.000¤.
Mínim d'acreditació:
300.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
En quant a la solvència tècnica, el licitador haurà d'acreditar com a mínim haver realitzat durant els últims 5 anys una obra de característiques similars d'import igual o superior al que és objecte de contracte. La relació de les principals obres realitzades en els últims 5 anys ha d'estar avalada per certificats de bona execució.
En el cas d'empreses de nova creació, entenent per aquesta la que tingui una antiguitat inferior a cinc anys, la seva solvència s'acreditarà mitjançant una declaració en què s'indiqui la maquinària, el material i l'equip tècnic del qual es disposa per a l'execució de les obres.

Mínim d'acreditació:
1,00 €

Plecs

 

Documentació

 
ACTA DE REPLANTEIG 69_2021.pdf
PDF
CERTIFICAT ACORD JGL 69_2021.pdf
PDF
INFORME DE NECESSITATS 69_2021.pdf
PDF
Projecte d'obres.pdf
PDF
Annex I, DR i Oferta 69_2021.doc
DOC
Anunci de licitacio.pdf
PDF
Condicions d'execució:
L'adjudicatari disposarà un Pla de gestió i reciclatge dels residus generats durant l'execució de les obres, evitant en tot el que sigui possible qualsevol producció i minimitzant els residus en origen
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya