Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTACIÓ DEL SERVEI DE TRANSPORT ESCOLAR A LA COMARCA DE L' ALT CAMP DE LES RUTES 5B, 13, 16 I 27

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal de l'Alt Camp
Codi d'expedient:
AC-2021-0000213
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de transport per via terrestre, inclosos els serveis de furgons blindats i serveis de missatgeria, excepte el transport de correu
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
S'ha advertit un error material en els codis CPV dels diferents lots de l'objecte del contracte, es publica el document amb els codis CPV correctes.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és la prestació del servei escolar de transport de les rutes 5B, 13, 16 i 27 en la modalitat de servei discrecional consolidat amb reiteració d'itinerari.
El servei consisteix en el transport de l'alumnat autoritzat a fer ús del servei, en l'itinerari d'anada i tornada des de les parades fixades fins als centres d'ensenyament sostinguts amb fons públics i el retorn als seus domicilis un cop acabada la jornada escolar, d'acord amb les característiques que s'indiquen en el Plec de prescripcions tècniques
Pressupost de licitació:
103.597,78 € sense IVA 113.957,56 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
10 mesos
Àmbit geogràfic:
Alt Camp
Termini de presentació d'ofertes:
02/08/21 14:00 h
Observacions:
La prestació del servei de transport escolar també inclou el servei d'acompanyament dels usuaris/usuàries mentre duri el trajecte d'acord amb l'art. 6 del Decret 161/1996. La franja en què és necessària la presència de l'acompanyant comprèn des què l'usuari/usuària puja al vehicle fins a l'entrada al recinte escolar i, a la tornada, des de la sortida del centre docent fins a l'arribada a les respectives parades d'origen.
Valor estimat del contracte:
124.317,34 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 50.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 20.00 - Criteri: Criteri social
Ponderació: 15.00 - Criteri: Criteri qualitat del servei
Ponderació: 15.00 - Criteri: Criteri mediambiental
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
60120000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
Grup R
Subgrup 1 - Transport de viatgers per carretera
Categoria 1 (< a 150.000 ¤)
Observacions:
No obligatòria
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis del licitador de l'àmbit al qual es refereix el contracte dels tres últims disponibles en funció de la data de constitució o d'inici d'activitat.
Import mínim de l'any de major volum dels tres últims disponibles serà per a cadascun dels lots:

Lot Ruta Import mínim
Lot 1 R 5B 19.075,01 ¤
Lot 2 R13 22.360,72¤
Lot 3 R16 10.455,19 ¤
Lot 4 R 27 20.627,53 ¤
Observacions:
En el supòsit que es liciti per més d'un lot, el requisit mínim de solvència econòmica vindrà donat pel sumatori dels imports mínims de solvència exigits per cada lot al que presenta la seva proposició.

Forma d'acreditació: Comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en l'esmentat registre, i, en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial corresponent. Els empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil, acreditaran el seu volum anual de negoci mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals degudament legalitzats.
Quan, per una raó vàlida, el licitador no estigui en condicions de presentar la documentació anterior, podrà acreditar la solvència econòmica pels següents mitjans alternatius: Qualsevol model oficial declarat davant l'AEAT on quedi reflectit el volum anual de negocis, com poden ser les declaracions tributàries anuals d'IVA o de l'Impost de societats, o bé les declaracions mensuals o trimestrals d'IVA (quan la creació de l'empresa sigui inferior a l'any), o el model 100 (declaració de l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques).
En el cas de què la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora o contractista individual sigui inferior a tres anys, el requeriment d'acreditació del volum anual de negocis es podrà referir al període efectiu d'activitat de l'empresa. En el cas de què aquesta data sigui inferior a un any el requeriment podrà ser proporcional.
Període:
3 darrers anys
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Experiència suficient en la realització de les feines anàlogues a les que constitueixen l¿objecte del contracte en el curs dels darrers 3 (tres) anys, s¿inclouen els treballs que es troben actualment en execució.

Mínim: L¿import anual acumulat en l¿any de major execució dels últims tres (3) ha de ser igual o superior als imports que per cada lot s¿indiquen:

Lot Ruta Import mínim
Lot 1 R 5B 19.075,01 ¤
Lot 2 R13 22.360, 72¤
Lot 3 R16 10.455,19 ¤
Lot 4 R 27 20.627,53 ¤
Observacions:
Si el licitador es presenta a més d'un lot, haurà d'acreditar els serveis d'acord amb els lots a què licita, i l'import anual mínim a acreditar serà la suma dels lots a què licita.

Per tal de determinar que un treball o servei és d'igual o similar naturalesa al que constitueix l'objecte del contracte, es podrà acreditar a més pel CPV (tres primers dígits) per altres sistemes de classificació d'activitats o productes com el Codi normalitzat de productes i serveis de les Nacions Unides (UNSPSC), a la Classificació central de productes (CPC) o a la Classificació Nacional d'Activitats Econòmiques (CNAE).

Acreditació: S'acreditarà mitjançant aportació de certificats de bona execució expedits o visats per l'òrgan competent, en cas de treballs realitzats per al sector públic, o quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o a falta d'aquest certificat una declaració de l'empresari acompanyat dels documents que acreditin la realització de la prestació. En qualsevol cas, en els certificats o documents corresponents s'identificaran les dades següents:
-Breu descripció del projecte o feines realitzades (indicant també lloc on s¿ha portat a terme, destinatari de les mateixes, data de realització)
-Import dels honoraris, indicant les anualitats si escau.
-CPV
-Especificar si es va dur a bon terme i segons les regles que regeixen la professió.
Període:
3 darrers anys
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Empresa de nova creació

Disposar dels mitjans humans i materials indicats al plec de prescripcions tècniques.
Observacions:
Es presentarà una declaració que indiqui els mitjans materials i personals dels que disposaran per a l'execució del servei (indicant el nombre de vehicles que disposarà sense identificar-los). En tot cas els mitjans hauran de ser suficients per garantir la correcta execució del contracte d'acord amb el plec de prescripcions tècniques. La declaració anirà signada i segellada per la persona apoderada del licitador.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya