Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei control consum substàncies tòxiques persones internes

Òrgan de contractació:
Departament de Justícia, Drets i Memòria
Unitat de contractació:
Direcció General de Serveis Penitenciaris
Codi d'expedient:
JU-2021-134
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Atès a la pregunta que una empresa licitadora ens ha fet arribar des de el perfil del contractant, s'ha comprovat que en el sobre digital de la licitació no ens van incloure els annexos 4C i 4D que els licitadors han de presentar en el sobre B. Incorporem aquests annexos en el corresponen sobre del sobre digital. El termini de presentació de les ofertes continua sent el dia 14/07/2021.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Codi d'expedient: JU-78/21 GEEC JU 2021 134
Servei control consum substàncies tòxiques per a persones internes amb problemes de drogodependències dels centres penitenciaris de Catalunya.
Aquesta licitació deriva d'una consulta preliminar publicada en el perfil del contractant en data 30 de novembre de 2020.
Pressupost de licitació:
424.754,70 € sense IVA 424.754,70 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Espanya
Termini de presentació d'ofertes:
14/07/21 14:00 h
Observacions:
Termini d'execució: des de l'1 d'octubre de 2021 o des de la data de formalització del contracte si aquesta és posterior i fins al 30 de setembre de 2024 (36 mesos). En cas que la data de la signatura del contracte fos posterior a l'1 d'octubre de 2021 es retardarà també la data de finalització del contracte, fins als 36 mesos d'execució i com a màxim fins al 31 de desembre de 2024.
Les ofertes rebudes amb posterioritat, és a dir, a les 14:00:01 hores en endavant, es consideraran extemporànies.
L'obertura de les proposicions es farà en un termini màxim de 20 dies des de la data de finalització del termini de presentació de les ofertes. Les ofertes presentades i la documentació relativa a la seva valoració serà accessible de forma oberta mitjançant la seva publicació en el tauler d'avisos de la Plataforma de serveis de contractació pública i en tot cas, des del moment en què es notifiqui l'adjudicació del contracte.
Valor estimat del contracte:
721.851,24 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
amb una durada de 15 mesos.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 49.00 - Criteri: valoració automàtica: oferta econòmica
Ponderació: 14.00 - Criteri: valoració automàtica: cursos de formació
Ponderació: 20.00 - Criteri: valoració automàtica: servei assessorament tècnic del laboratori per als professionals dels Centres Penitenciaris
Ponderació: 10.00 - Criteri: valoració automàtica: bústia incidències i/o telèfon d'atenció directa
Ponderació: 7.00 - Criteri: valoració automàtica: recerques i/o investigacions en l'àmbit de detecció de substàncies tòxiques mitjançant tècniques innovadores
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
85148000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
referida al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa o entitat (en ambdós casos, IVA exclòs). El volum de negoci del millor exercici ressenyat ha de ser com a mínim de 144.370,25 ¤ (que és el 60% del valor mitjà anual del valor estimat del contracte, IVA exclòs,- el VMA-VEC: calculat dividint entre 36 mesos d'execució prevista del contracte el VEC i multiplicant el resultat per 12-)
Observacions:
Declaració sobre el volum global de negocis
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Els proposats adjudicataris han de presentar, a requeriment de l'òrgan de contractació, la documentació relacionada en la clàusula 17.2 del plec de clàusules administratives particulars i qualsevol altra documentació que, específicament i per la naturalesa del contracte, es determini en l'apartat J del quadre de característiques del PCAP.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
serveis executats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte durant els darrers tres anys que, en l'any de més execució, sigui igual o superior al 50% del valor mitjà anual del VEC, 120.308,54 ¤ -calculat dividint entre 36 mesos d'execució del contracte el VEC i multiplicant el resultat per 12-.
Mínim d'acreditació:
50,00 €
Observacions:
Relació dels principals serveis o treballs realitzats els darrers 3 anys
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Els proposats adjudicataris han de presentar, a requeriment de l'òrgan de contractació, la documentació relacionada en la clàusula 17.2 del plec de clàusules administratives particulars i qualsevol altra documentació que, específicament i per la naturalesa del contracte, es determini en l'apartat J del quadre de característiques del PCAP.

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya