Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

OBRES DE REHABILITACIÓ DE LA 2a PLANTA DE CAN PUGET, FASE III -2a licitació-

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Manlleu
Codi d'expedient:
AST/169/2021 -2a licitació-
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Acabat d'edificis i obres
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
És objecte de la prestació l'execució del projecte tècnic d'obra municipal ordinària que porta per títol REHABILITACIÓ PLANTA SEGONA CAN PUGET, FASE 3, el qual ha estat elaborat per encàrrec de l'Ajuntament per diferents tècnics de conformitat amb la respectiva especialitat:
1) Projecte Bàsic i Executiu de les obres Rehabilitació de la planta segona de Can Puget, Fase 3
2) Projecte corresponent a les instal·lacions tèrmiques (calefacció i refrigeració) de tot l'edifici de Can Puget
3) Projecte executiu corresponent a les instal·lacions de la segona planta de l'edifici de Can Puget, fase 3
Pressupost de licitació:
747.916,37 € sense IVA 904.978,80 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
6 mesos
Àmbit geogràfic:
Manlleu
Termini de presentació d'ofertes:
27/07/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
747.916,37 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
6
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
6
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
6
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 1.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 2.00 - Criteri: Pla de treball
Ponderació: 3.00 - Criteri: Ampliació del termini de garantia
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El volum anual de negocis del licitador en l'àmbit objecte del contracte, referit a l'any de major volum de negoci dels últims tres conclosos, el qual haurà el valor estimat del contracte o de cada lot en el que l'empresa participi
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Justificant de l'existència d'una assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals per import no inferior al volum estimat del contracte.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Per presentar oferta, el licitador ha d'estar inscrit en el Registre Electrònic d'Empreses Licitadores (RELI) o en el Registro Oficial de Licitadores y Empresas (ROLECE)
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
La solvència tècnica i professional que s'exigeix per a cadascun dels sis lots es detalla a la clàusula I.10.B del Plec de clàusules administratives
particulars
Classificació empresarial:
La solvència econòmica i tècnica mínima requerida es podrà acreditar, alternativament, amb la classificació empresarial en el grup, subgrup i categoria que es detallen a la clàusula I.10 del Plec de clàusules administratives particulars.En cas de presentar-se a tots els lots l'empresa haurà de disposar, almenys, d'una classificació de Grup C, subgrup C-2 o C-3, categoria 3/D. En cas de que l'empresa es presenti a diversos lots el valor estimat del quals sigui superior a 500.000 euros haurà de presentar, obligatòriament, la classificació corresponent

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya