Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Prestació del servei de gestió del centre de dia "l'Aplec" en el marc dels serveis socials bàsics de l'Ajuntament de Sitges

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sitges
Codi d'expedient:
1403-000015-001738/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Es torna a adjuntar la documentació del Sobre Digital atès que per problemes a la Plataforma els que hi consten no es poden visualitzar.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació del servei de gestió del centre de dia "l'Aplec" en el marc dels serveis socials bàsics de l'Ajuntament de Sitges
Pressupost de licitació:
359.160,00 € sense IVA 373.526,40 € IVA inclòs (4,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Sitges
Termini de presentació d'ofertes:
30/07/21 14:30 h
Valor estimat del contracte:
933.816,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Dues pròrrogues d'un any cadascuna.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 30/06/21
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 14.00 - Criteri: Objectiu i Pla d'atenció individual
Ponderació: 5.00 - Criteri: Participació i comunicació
Ponderació: 12.00 - Criteri: Desenvolupament de la gestió
Ponderació: 14.00 - Criteri: Recursos humans
Ponderació: 25.00 - Criteri: Oferta econòmica estada diària
Ponderació: 10.00 - Criteri: Oferta econòmica mitja estada diària
Ponderació: 9.00 - Criteri: Augment dedicació direcció tècnica
Ponderació: 7.00 - Criteri: Inversions anuals en obres i millores en l'edifici
Ponderació: 4.00 - Criteri: Redacció memòria anual d'avaluació del servei
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
85312100
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
a) Declaració sobre el volum anual de negocis en l'àmbit a què es refereix el contracte referit al millor exercici dins dels tres últims anys disponibles en funció de la data de constitució o inici de lactivitat de l'empresa i de presentació de les ofertes, per import igual o superior a 350.181,00 ¤.
Es considera que les empreses licitadores han d'acreditar almenys aquest import, igual o superior a 1,5 vegades el valor estimat anual mitjà del contracte, per justificar una capacitat econòmica que doni resposta als volums de negocis estimats en el present contracte.
L¿acreditació documental de la suficiència de la solvència econòmica i financera s'efectuarà mitjançant l¿aportació dels comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil si s¿escau, o pels dipositats en el registre oficial en que hagi d¿estar inscrit.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
b) Justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització pels riscos professionals. Aquesta assegurança haurà de tenir una cobertura per riscos professionals amb l'import mínim de 600.000,00 ¤ per sinistre i any, i un sublímit per víctima d'almenys 150.000 ¤.
Es considera que les licitadores han d'acreditar almenys aquest import, de l'ordre del valor estimat del període inicial del contracte, per justificar una capacitat econòmica que doni resposta a possibles responsabilitats per danys i perjudicis durant el present contracte.
L'acreditació documental s'efectuarà mitjançant l'aportació de certificat expedit per l'asseguradora, en el que constin els imports i riscos assegurats i la data de venciment de l'assegurança, i un document de compromís vinculant de subscripció, pròrroga o renovació de l'assegurança, en cas que durant el contracte es produeixi un fet que derivi en un procés judicial, per tal que la contractista s'obligui a mantenir la pòlissa fins a la finalització del mateix per tal que aquesta cobreixi qualsevol cost que se'n derivi.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
a) Una relació dels principals serveis realitzats en el curs dels tres últims anys d'igual o similar naturalesa als que constitueixen l'objecte del contracte (serveis de centres de dia), pertanyents al mateix subgrup de classificació o la igualtat en almenys els tres primers dígits dels codis CPV, indicant l¿import, data i destinataris, l'import anual acumulat dels quals, l'any de major execució, sigui igual o superior a 163.417,80 ¤.
Es considera que els licitadors han d'acreditar almenys aquest import, igual o superior a 0,7 vegades el valor estimat anual del contracte, per justificar una capacitat tècnica que doni resposta a les necessitats del present contracte.
L'acreditació documental s¿efectuarà mitjançant l'aportació dels certificats expedits per les entitats del sector públic en que s'hagin prestat els serveis, documents que acreditin la correcta execució dels contractes, o certificats de les empreses privades si és el cas.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
b) Títols acadèmics i professionals de la responsable de l¿execució del contracte, així com dels tècnics encarregats directament d¿aquesta per part de la contractista.
- La persona responsable de la gestió del servei haurà de tenir els títols o les acreditacions acadèmiques o professionals que acreditin la seva formació en l'àmbit social (grau en educació social, treball social, graduat social, psicologia, llicenciatures i diplomatures equivalents o similars) amb una experiència d'almenys 2 anys en gestió de serveis socials, atenció a persones, centres de dia o similars.
Es considera que l'objecte contractual requereix aptituds específiques en matèria social ja que degut a l'especificitat del servei que es dona en els centres de dia, per la tipologia d¿usuaris, l'elevat grau de vulnerabilitat i els riscos socials i estructurals, es valora com a primordial disposar d'un gestor o responsable del servei amb coneixement en aquestes tipologies d'usuaris i entorn, i en el treball comunitari.
Mitjà de solvència:
Indicació de la part del contracte que es pretén subcontractar
Descripció:
c) Indicació de la part del present contracte, gestió del centre de dia "l'Aplec", que l'empresària té eventualment el propòsit de subcontractar.
Donat l'objecte contractual i l'especificitat del servei que es dona en els centres de dia, per la tipologia d'usuàries, l'elevat grau de vulnerabilitat i els riscos socials i estructurals, es considera que les empreses licitadores han d'indicar aquelles parts del contracte que tenen el propòsit de subcontractar.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya