Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA TÈCNICA EN EL SISTEMA D'AGREGACIÓ DE LA INFORMACIÓ AMB LA PLATAFORMA DE CONTRATACIÓN DEL SECTOR PÚBLICO DEL ESTADO (PLACSP) està provocant que des del dia 25 de novembre no es recuperin correctament les publicacions de la PLACSP. Aquesta incidència fa que les publicacions de la PLACSP no quedin recollides en el correu electrònic del servei diari de subscripcions a la Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP) ni tampoc es poden consultar des del cercador de la PSCP. Els tècnics de la PLACSP estan treballant per tal que es pugui resoldre al més aviat possible.

 

Serveis destinats a l'evitació d'ocupacions d'immobles i protecció del dret a la propietat, amb mesures mediambientalment responsables

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Codi d'expedient:
2021-SE-OH-07
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Treballs puntuals consistents en el servei d'instal·lació i/o reparació de planxes per tapiar portes i finestres incloent el transport, subministrament i retirada de material instal·lat, a requeriment de la Policia Local, durant les 24 hores del dia i pels 365 dies de l'any, d'acord amb les condicions i característiques establertes en el PPT.
Complementàriament la finalitat del contracte és afavorir la producció mediambientalment responsable
Pressupost de licitació:
160.000,00 € sense IVA 193.600,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Santa Coloma de Gramenet
Termini de presentació d'ofertes:
22/07/21 13:00 h
Observacions:
Informació del plec de clàusules administratives particulars: Servei de Contractació, correus electrònics: serveicontractacio@gramenet.cat i carandellrr@gramenent.cat
Informació del plec de prescripcions tècniques: Servei de Seguretat Ciutadana i Ordre Públic, correus electrònics: jorgesr@gramenet.cat i granerofy@gramenet.cat
Els annexos a presentar pels licitadors que s'han publicat en format WORD, un cop complimentats i sense variacions, s'hauran de passar a format PDF i signar-los electrònicament
Valor estimat del contracte:
352.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
30/07/21 11:00 Es podrà visualitzar la publicació de l¿arxiu de la gravació de l¿obertura de l¿oferta econòmica en la següent adreça: https://www.youtube.com/channel/UCDnCMzItQ38sQvuzdshi55Q
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
2 anys més
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 65.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 30.00 - Criteri: Criteri de qualitat. Millor temps de resposta
Ponderació: 5.00 - Criteri: Clàusula mediambiental
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
51000000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Acreditar una xifra de volum igual o superior al pressupost de licitació, IVA exclòs, referit al millor exercici dels 3 últims disponibles. En cas que la constitució de l'empresa o l'inici d'activitats sigui inferior a 1 any comptat des de la data final de presentació de proposicions, el requeriment s'entendrà proporcional a aquest període
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Haver executat 1 contracte similar, entre la data de publicació de la convocatòria i l'equivalent del 3è any anterior, per import total igual o superior al pressupost de licitació, IVA exclòs
Observacions:
ADSCRIPCIÓ OBLIGATORIA DE MITJANS: SI
Mitjans personals: 2 operaris amb l'experiència i dedicació establerta en l'apartat L del Quadre Resum i disponibilitat les 24 hores dels 365 dies de l'any
Mitjans materials: Compromís d'adscripció d'un vehicle, eines i un taller d'origen i comunicació d'incidències que permeti la mobilitat dels operaris al lloc designat del municipi en menys de 120 minuts des de la seva comunicació via telefònica i/o correu electrònic per part de la Policia Local, conforme el detall especificat enn el PPT

Plecs

 

Documentació

 
QR EVITACIO OCUPACIONS.pdf
PDF
INFORME TAPIADOS 12-04-2021.pdf
PDF
Certif JGL inici licitacio.pdf
PDF
Anunci licitacio cont. servei evitacio ocupacions immobles i proteccio dret propietat.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Condicions especials d'execució: Clàusula 24 del PCAP i apartat Q del quadre resum (QR)
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya