Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

SERVEI DE NETEJA DE LES OFICINES I DEPENDÈNCIES DE L'ÀREA DE SERVEIS GENERALS, DE L'OFICINA VILAWAT I DEL MUSEU DE CA N'AMAT DE VILADECANS AMB PERSONAL AMB DIVERSITAT FUNCIONAL (CONTRACTE RESERVAT (segons la disposició addicional quarta de la LCSP)).

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Viladecans
Codi d'expedient:
AEP/ASG/Contractació/2021/13 - 9/2021/CSERV
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contractació, mitjançant procediment obert reservat a centres especials de treball d'iniciativa social o empreses d'inserció (segons la disposició addicional quarta de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic), de la prestació del servei de neteja de les oficines i dependències de l'Àrea de Serveis Generals, de l'Oficina Vilawat i del Museu de Ca n'Amat de Viladecans, amb personal amb diversitat funcional.
Pressupost de licitació:
172.400,00 € sense IVA 208.604,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Viladecans
Termini de presentació d'ofertes:
26/05/21 14:00 h
Observacions:
Garantia Definitiva: No procedeix l'exigència de la garantia definitiva, de conformitat amb l'establert a la disposició addicional quarta apartat tercer de la LCSP, en tractar-se d'un contracte reservat.

Valor estimat del contracte:
413.760,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
04/06/21 09:30 Obertura telemàtica.
Obertura de pliques (Sobre C) :
21/06/21 10:30 Obertura telemàtica.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
2 anys (1+1).
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 75.00 - Criteri: Millor preu ofert pel licitador
Ponderació: 10.00 - Criteri: Proposta tècnica del servei de neteja
Ponderació: 10.00 - Criteri: Proposta de treball per dur a terme la gestió i seguiment del personal
Ponderació: 5.00 - Criteri: Proposta de sistemes previstos per reduir l'impacte sobre el medi ambient en la prestació del servei objecte del contracte
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90919200
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
La no exigència de classificació no obsta a que si el licitador en disposa, podrà acreditar la seva solvència econòmica i financera, i tècnica o professional per la classificació següent, segons el que estableix l'article 86.2 de la LCSP:
GRUP: U SUBGRUP: 1 CATEGORIA: 1/A

Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El criteri per a l'acreditació de la solvència econòmica i financera serà el volum anual de negocis del licitador que, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes, haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte, igual o superior a:
Mínim d'acreditació:
155.160,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Haver realitzat serveis o treballs de característiques similars en els darrers tres (3) anys.

El requisit mínim serà que l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte, igual o superior a:
Mínim d'acreditació:
72.408,00 €
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Disposar de personal responsable i monitoratge/supervisor suficient i adequat per a l'execució dels serveis objecte del contracte, que compleixi i acrediti suficientment els següents aspectes:

- El personal destinat a monitoratge/supervisió tindrà una experiència mínima de 4 anys en aquest tipus de servei i coordinant equips amb les característiques específiques del personal a subrogar.

En els casos de substitució per vacances, malaltia, formació, etc, les persones substitutes hauran de disposar d'aquest mateix perfil professional.

Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Disposar de maquinària, material i equip tècnic suficients per a l'execució dels treballs o prestacions.

Mitjà de solvència:
Certificats de control de qualitat expedits pels instituts o serveis oficials
Descripció:
Disposar de sistemes de control de qualitat:
- Certificat en gestió de la qualitat ISO9001 o equivalent.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya