Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei de monitoratge per donar suport a l'alumnat amb necessitats educatives especials durant el servei de menjador escolar a la Comarca del Bages per al curs 2021/2022, i prorrogable per als cursos 2022/2023 i 2023/2024

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Bages
Codi d'expedient:
CS 41/21
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'educació i formació professional
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del present contracte és la prestació del servei de monitoratge per la contractació de 14 monitors/es per fer el servei de monitoratge durant el servei de menjador escolar per tal de donar suport a l'alumnat amb necessitats educatives especials com poden ser discapacitats motriu, trastorns de l'espectre autista, trastorns conductuals, que manifestin dificultats en l'autonomia personal i la regulació de la conducta, amb l'objectiu de facilitar la seva inclusió educativa i aconseguir el seu desenvolupament integral i una major autonomia personal. El servei de monitoratge es desenvoluparà durant l'horari de migdia en els menjadors escolars de la comarca del Bages gestionats pel Consell Comarcal del Bages.

Aquest servei es durà a terme durant els dies lectius d'acord amb l'ordre que per cada curs estableix el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, adaptant-se als dies de lliure disposició i festes locals que afectin cada centre escolar adherit.
Pressupost de licitació:
91.343,70 € sense IVA 91.343,70 € IVA inclòs (0,00%)
Termini d'execució:
13/09/21 - 22/06/22
Àmbit geogràfic:
Bages
Termini de presentació d'ofertes:
14/07/21 14:00 h
Valor estimat del contracte:
274.031,10 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
19/07/21 09:00
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Prorrogable anualment pels curs de 2022/23 i 2023/24 segons el calendari escolar definit anualment pel Departament d'Educació.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 47.00 - Criteri: Millora en el preu de licitació
Ponderació: 9.00 - Criteri: Criteri de qualitat tècnica i social: Formació complementària
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
80410000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
S'acreditarà conforme al volum anual de negocis en els tres últims anys finalitzats:
- Import mínim: Disposar d'un valor anual de negoci referent a l'any de major volum dels tres darrers conclosos, que no podrà ser inferior a una vegada i mitja de l'anualitat mitjana del lot/s al/s que concorrin.
Observacions:
- Mitjans d'acreditació: Presentació de comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hi estigués inscrit; en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el volum anual de negocis mitjançant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil. Els empresaris individuals que NO vinguin obligats a presentar comptes anuals, acreditaran aquest requisit mitjançant la presentació del resum anual d'IVA d'acord amb el model 390 d'aquest darrers tres anys acabats. En el cas que la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora sigui inferior a un any, haurà d'aportar la documentació acreditativa corresponent, en aquest cas el requeriment podrà ser proporcional. El càlcul del valor mitjà del contracte consisteix en dividir el valor estimat del contacte, pel nombre de mesos de durada del contracte i el resultat multiplicat per dotze.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Les empreses licitadores hauran d'haver realitzat en el curs de com a màxim, els tres (3) últims anys, serveis de característiques similars a l'objecte del contracte, per un import mínim igual al cost d'un curs escolar del/s lot/s al/s que concorrin. S'entenen per iguals o similars les que coincideixin amb els tres primers dígits del CPV.
Observacions:
L'acreditació dels serveis es realitzarà:
- Quan els treballs o serveis s'hagin realitzat en entitats del sector públic, cal aportar certificats expedits o visats per l'òrgan competent, que inclogui objecte, import i dates de la prestació.
- Quan els treballs o serveis s'hagin realitzat en entitats del sector privat, mitjançant un certificat expedit per l'empresa destinatària d'aquests treballs/serveis, que inclogui objecte, import i dates de la prestació. A manca d'aquest certificat, mitjançant una declaració signada pel representant legal de l'empresa licitadora.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya