Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Servei de monitoratge per donar suport a l'alumnat amb necessitats educatives especials durant el servei de menjador escolar a la Comarca del Bages per al curs 2021/2022, i prorrogable per als cursos 2022/2023 i 2023/2024

Ďrgan de contractaciˇ:
Consell Comarcal del Bages
Codi d'expedient:
CS 41/21
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'educaciˇ i formaciˇ professional
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb fons del Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia:
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU:
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
L'objecte del present contracte Ús la prestaciˇ del servei de monitoratge per la contractaciˇ de 14 monitors/es per fer el servei de monitoratge durant el servei de menjador escolar per tal de donar suport a l'alumnat amb necessitats educatives especials com poden ser discapacitats motriu, trastorns de l'espectre autista, trastorns conductuals, que manifestin dificultats en l'autonomia personal i la regulaciˇ de la conducta, amb l'objectiu de facilitar la seva inclusiˇ educativa i aconseguir el seu desenvolupament integral i una major autonomia personal. El servei de monitoratge es desenvoluparÓ durant l'horari de migdia en els menjadors escolars de la comarca del Bages gestionats pel Consell Comarcal del Bages.

Aquest servei es durÓ a terme durant els dies lectius d'acord amb l'ordre que per cada curs estableix el Departament d'Educaciˇ de la Generalitat de Catalunya, adaptant-se als dies de lliure disposiciˇ i festes locals que afectin cada centre escolar adherit.
Pressupost de licitaciˇ:
91.343,70 € sense IVA 91.343,70 € IVA incl˛s (0,00%)
Termini d'execuciˇ:
13/09/21 - 22/06/22
└mbit geogrÓfic:
Bages
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
14/07/21 14:00 h
Valor estimat del contracte:
274.031,10 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
19/07/21 09:00
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
Prorrogable anualment pels curs de 2022/23 i 2023/24 segons el calendari escolar definit anualment pel Departament d'Educaciˇ.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicaciˇ:
Ponderaciˇ: 47.00 - Criteri: Millora en el preu de licitaciˇ
Ponderaciˇ: 9.00 - Criteri: Criteri de qualitat tŔcnica i social: Formaciˇ complementÓria
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
80410000
Garantia provisional:
No
SolvŔncia econ˛mica i financera
MitjÓ de solvŔncia:
Xifra anual de negoci
Descripciˇ:
S'acreditarÓ conforme al volum anual de negocis en els tres ˙ltims anys finalitzats:
- Import mÝnim: Disposar d'un valor anual de negoci referent a l'any de major volum dels tres darrers conclosos, que no podrÓ ser inferior a una vegada i mitja de l'anualitat mitjana del lot/s al/s que concorrin.
Observacions:
- Mitjans d'acreditaciˇ: Presentaciˇ de comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hi estiguÚs inscrit; en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en quŔ hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el volum anual de negocis mitjanšant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil. Els empresaris individuals que NO vinguin obligats a presentar comptes anuals, acreditaran aquest requisit mitjanšant la presentaciˇ del resum anual d'IVA d'acord amb el model 390 d'aquest darrers tres anys acabats. En el cas que la data de creaciˇ o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora sigui inferior a un any, haurÓ d'aportar la documentaciˇ acreditativa corresponent, en aquest cas el requeriment podrÓ ser proporcional. El cÓlcul del valor mitjÓ del contracte consisteix en dividir el valor estimat del contacte, pel nombre de mesos de durada del contracte i el resultat multiplicat per dotze.
SolvŔncia tŔcnica i professional
MitjÓ de solvŔncia:
Treballs realitzats
Descripciˇ:
Les empreses licitadores hauran d'haver realitzat en el curs de com a mÓxim, els tres (3) ˙ltims anys, serveis de caracterÝstiques similars a l'objecte del contracte, per un import mÝnim igual al cost d'un curs escolar del/s lot/s al/s que concorrin. S'entenen per iguals o similars les que coincideixin amb els tres primers dÝgits del CPV.
Observacions:
L'acreditaciˇ dels serveis es realitzarÓ:
- Quan els treballs o serveis s'hagin realitzat en entitats del sector p˙blic, cal aportar certificats expedits o visats per l'˛rgan competent, que inclogui objecte, import i dates de la prestaciˇ.
- Quan els treballs o serveis s'hagin realitzat en entitats del sector privat, mitjanšant un certificat expedit per l'empresa destinatÓria d'aquests treballs/serveis, que inclogui objecte, import i dates de la prestaciˇ. A manca d'aquest certificat, mitjanšant una declaraciˇ signada pel representant legal de l'empresa licitadora.

Plecs

 

Documentaciˇ

 
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya