Contracte de serveis de vigilància de la salut així com la gestió i seguiment dels casos dels treballadors/es vulnerables i que hagin donat positiu per prova o hagin estat diagnosticats de CODIV-19 i dels contactes estrets a l'àmbit laboral, i suport a l'activitat preventiva (avaluacions de riscos, plans d'emergència i informes puntuals d'equipaments), amb mesures de contractació pública sostenible.
Pressupost de licitació:
324.286,59 € sense IVA
341.620,59 € amb diferents tipus d'IVA
Durada del contracte:
2
anys
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
30/06/21 10:00 h
Observacions:
1. D'acord amb la previsió de l'article 100 LCSP, el pressupost base de licitació és de 341.620,59 euros, IVA inclòs, amb el desglossament següent: 324.286,59 euros, pressupost net i 17.334 euros en concepte d'Impost sobre el Valor Afegit (IVA).
Valor estimat del contracte:
713.430,49 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Sí
Pròrroga:
Sí
Informació complementària sobre la pròrroga:
durada total del contracte incloent les eventuals pròrrogues serà de quatre anys.
La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació. La o les pròrrogues seran per un període de fins a un màxim de 24 mesos. Atenent la previsió de l'article 29.2 LCSP, la pròrroga serà obligatòria per a l'empresa si l'avís de pròrroga es comunica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.