Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA RESOLTA: la incidència en el sistema d'agregació de la informació amb la Plataforma de contratación del sector público del Estado (PLACSP) ja ha estat resolta. Les publicacions de la PLACSP ja queden recollides en el correu electrònic del servei diari de subscripcions a la Plataforma de serveis de contractació pública (PSCP) i es poden consultar des del cercador de la PSCP.

 

Prestació del servei de vigilància i seguretat dels béns i les persones en l'àmbit dels edificis i espais de la Universitat de Girona - Exp. 016/20.SV

Òrgan de contractació:
Universitat de Girona
Codi d'expedient:
016/20.SV
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'investigació i seguretat, excepte els serveis de furgons blindats
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació del servei de vigilància i seguretat dels béns i les persones en l'àmbit dels edificis i espais de la Universitat de Girona (CPV 79714000-2).
Lots: Aquesta licitació no es divideix en lots atès que per la naturalesa del servei, la proximitat entre els edificis i els campus de la Universitat de Girona, és convenient disposar d'una única empresa amb un únic punt de coordinació del servei i un únic interlocutor. Dividir el contracte en lots causaria perjudicis de coordinació i execució del servei.
Pressupost de licitació:
736.928,80 € sense IVA 891.683,84 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
19/03/21 14:00 h
Observacions:
En cas de necessitar suport en relació amb l'accés i ús de l'eina obligatòria de presentació d'ofertes "Sobre Digital", podeu contactar mitjançant el correu electrònic sepic.contractacio@udg.edu.
Si us sorgeixen dubtes relacionats amb el contingut del plec o sobre aquelles qüestions formals relacionades amb la presentació i tramitació de la documentació relativa a aquesta licitació, podeu adreçar la vostra consulta per escrit a través de la mateixa URL, apartat: TAULER D'ANUNCIS, DUBTES I PREGUNTES. Resten excloses aquelles qüestions jurídiques que poguessin o haguessin de ser considerades i resoltes per la mesa o l'òrgan de contractació.
Si voleu rebre avís de les novetats que es publiquin en referència amb aquesta licitació, via correu electrònic, seria convenient subscriure's en aquest mateix anunci a l'apartat: SUBSCRIPCIONS.
Valor estimat del contracte:
2.210.786,40 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
02/06/21 10:00 Seguiment de la sessió en streaming: http://live.udg.edu a l'apartat de licitació electrònica
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Sí, possibilitat de 3 anys per períodes anuals
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 24/02/21
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 29.00 - Criteri: Qualitatiu: Memòria d'operació
Ponderació: 20.00 - Criteri: Qualitatiu: Equipaments i mitjans materials
Ponderació: 35.00 - Criteri: Quantitatiu: Preu
Ponderació: 2.00 - Criteri: Quantitatiu: Preu/hora diürna per treballs complementaris
Ponderació: 2.00 - Criteri: Quantitatiu: Preu/hora nocturna per treballs complementaris
Ponderació: 2.00 - Criteri: Quantitatiu: Preu/hora en dia festiu per treballs complmentaris
Ponderació: 2.00 - Criteri: Quantitatiu: Preu quilòmetre per desplaçament per treballs complementaris
Ponderació: 2.00 - Criteri: Quantitatiu: Pagament de la nòmina als treballadors en els 5 primers dies de cada mes
Ponderació: 6.00 - Criteri: Quantitatiu: Plans d'igualtat de gènere
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79714000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis referit a l'any de major volum de negoci dels tres darrers conclosos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte
Mínim d'acreditació:
552.696,60 €
Observacions:
Per acreditar l'esmentat volum anual de negocis caldrà que el licitador presenti els comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari hi està inscrit, o dipositats en el registre oficial en el que constés la seva inscripció. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats per l'esmentat Registre (art. 87.3.a), 2n. paràgraf)
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
L'empresa contractista podrà acreditar la solvència de manera alternativa mitjançant l'acreditació de la classificació empresarial: Grup M, Subgrup 2, Categoria 3
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs realitzats (aquests serveis han de ser de la mateixa naturalesa o similar a la determinada a l'objecte d'aquesta licitació) en el curs dels darrers tres anys com a màxim que inclogui import, dates i el destinatari públic o privat dels mateixos, avalats per certificats de bona execució.
El requisit mínim serà que l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte
Mínim d'acreditació:
257.925,08 €
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Indicació del personal tècnic o de les unitats tècniques, integrades o no a l'empresa, participants en el contracte, especialment aquells encarregats del control de qualitat. El nombre de tècnics no podrà ser inferior a 1 i la seva experiència haurà de ser de com a mínim 3 anys
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Titulacions acadèmiques i professionals de l'empresari i del personal directiu de l'empresa i, en particular, del personal responsable de l'execució del contracte. En concret es demana la titulació de Cap de Seguretat i Vigilant de Seguretat i s'acreditarà mitjançant la presentació de certificats de grau o professionalitat que ho acreditin o certificats de habilitació per treballar com a vigilant
Mitjà de solvència:
Plantilla mitja anual
Descripció:
Declaració sobre la plantilla mitjana anual de l'empresa i del nombre de directius durant els tres darrers anys. El valor mínim exigit de la plantilla és de 15 i el valor mínim exigit de directius és de 1
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Declaració sobre la maquinària, material i equip tècnic del que es disposarà per a l'execució dels treballs, a la que s'adjuntarà la documentació acreditativa pertinent. Els mínims que es demanen que estiguin a disposició de l'empresa per a l'execució d'aquest contracte són vehicle, l'equipament personal i uniforme propi de cada vigilant
Mitjà de solvència:
Indicació de la part del contracte que es pretén subcontractar
Descripció:
Indicació de la part del contracte que l'empresari té eventualment el propòsit de subcontractar. Està permesa la subcontractació a excepció de la contractació del personal adscrit al servei de vigilància i seguretat objecte del present expedient, àmbit en el què no es permet la subcontractació
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
La certificació d'Inscripció al Registre especial d'empreses de seguretat de Catalunya i el Certificat d'autorització administrativa per a l'inici d'activitats
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
L'empresa contractista podrà acreditar la solvència de manera alternativa mitjançant l'acreditació de la classificació empresarial: Grup M, Subgrup 2, Categoria 3

Plecs

 

Documentació

 
016-20.SV Informe necessitat-idoneitat_SD.pdf
PDF
016-20.SV Informe insuficiencia_mitjans_SD.pdf
PDF
1.3 016-20.SV Memoria justificativa contracte - Incoacio_SD.pdf
PDF
1.5 016-20.SV UdG Anunci licitacio_SD.pdf
PDF
Condicions d'execució:
L'empresa adjudicatària haurà de complir com a mínim dues de les condicions especials d'execució detallades a l'apartat M del quadre de característiques del plec de clàusules administratives particulars
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya