Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

SERVEIS D'AUXILIARS D'INFORMACIÓ I ATENCIÓ AL CLIENT DE L'EDIFICI PRINCIPAL DE BADALONA COMUNICACIÓ

Òrgan de contractació:
Badalona Comunicació, SA
Codi d'expedient:
202105-01
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis d'auxiliars d'informació i atenció al client de l'edifici de Badalona Comunicació
Pressupost de licitació:
49.540,07 € sense IVA 59.943,48 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Badalona
Termini de presentació d'ofertes:
22/05/21 12:00 h
Valor estimat del contracte:
120.976,85 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre únic) :
26/05/21 12:00
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Si, fins a un màxim de dos (2) anualitats, renovables anualment
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 70.00 - Criteri: Oferta econòmica preu/hora en horari laborable ordinari
Ponderació: 15.00 - Criteri: Oferta econòmica per a les 300 hores addicionals de borsa en laborables, nocturns, diumenges o festius
Ponderació: 15.00 - Criteri: Altres Criteris d'avaluació objectiva diferents al preu
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
71326000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració sobre el volum global de negocis i, si escau, sobre el volum de negocis en l'àmbit d'activitats corresponent a fi del contracte, referit com a màxim als tres últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresari, en la mesura que es disposi de les referències d'aquest volum de negocis. El volum global de negoci anual haurà de ser de com a mínim de 36.784,31 Euros.
Mínim d'acreditació:
36.784,31 €
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Certificat de la pòlissa d'assegurances subscrita que cobreixi qualsevol responsabilitat civil amb un límit no inferior a 300.000 euros.
Mínim d'acreditació:
300.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals subministraments d'igual o similar naturalesa als que són objecte del contracte realitzats en els darrers tres (3) que inclogui import, dates i el destinatari, públic o privat, dels mateixos.
Els empresaris hauran d'acreditar haver executat, durant l'any de major execució del període indicat, un import mínim (sense impostos) de 17.166,01 euros.
Per acreditar-ho caldrà presentar els certificats de bona execució expedit pel client on constin les següents dades:
i. Import dels treballs
ii. Objecte contractual
iii. Nom del client
iv. Any d'execució
Mínim d'acreditació:
17.166,01 €
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Indicació de la part del contracte que el licitador tingui el propòsit de subcontractar

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya