Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Contractaciˇ del servei de manteniment integral de les infraestructures dels horts urbans i dels parcs i jardins, amb mesures de contractaciˇ p˙blica sostenible

Ďrgan de contractaciˇ:
Institut Municipal Parcs i Jardins de Barcelona
Codi d'expedient:
21/0033-00-CP/01
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb fons del Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia:
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU:
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

Descripciˇ de l'esmena:
Publicaciˇ d'enllašos
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Contractaciˇ del servei de manteniment integral de les infraestructures dels horts urbans i dels parcs i jardins, amb mesures de contractaciˇ p˙blica sostenible
Pressupost de licitaciˇ:
4.091.177,66 € sense IVA 4.950.324,96 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys 3 mesos
└mbit geogrÓfic:
Barcelona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
18/05/21 14:00 h
Observacions:
Malgrat que el preu del contracte que consta al Perfil es de 4.950.324,96 Ą, i aquest no es pot modificar per un tema de decimals, volem deixar constÓncia que el preu de sortida del contracte Ús de 4.950.324,97 Ą, tal com consta en el PCAP i en tota la resta de documents
Valor estimat del contracte:
8.091.440,30 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (obertura sobre C) :
28/05/21 12:00 Sala Webex
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
La durada total del contracte incloent les eventuals pr˛rrogues serÓ de 4 anys. La durada del contracte es podrÓ prorrogar per acord de l'˛rgan de contractaciˇ. La o les pr˛rrogues seran per perÝodes anuals o mensuals. Atenent la previsiˇ de l'article 29.2 LCSP, la pr˛rroga serÓ obligat˛ria per a l'empresa si l'avÝs de pr˛rroga es comunica com a mÝnim amb dos mesos d'anticipaciˇ a la data de finalitzaciˇ del contracte o de la pr˛rroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Nombre mÓxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre mÓxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
DOUE:
AccÚs al DOUE - 19/04/21
Criteris d'adjudicaciˇ:
Ponderaciˇ: 35.00 - Criteri: Preu ofertat
Ponderaciˇ: 20.00 - Criteri: Pel subministrament i instal┐laciˇ de 300m de canonada de xarxa primÓria per la reposiciˇ d'instal┐lacions existents que ja no siguin reparables
Ponderaciˇ: 15.00 - Criteri: Pel subministrament i instal┐laciˇ de 6 sistemes de climatitzaciˇ tipus split (amb bomba de calor d'entre 5000 i 7000 frigories) als centres de treball que determini la Direcciˇ Facultativa
Ponderaciˇ: 10.00 - Criteri: Per la revisiˇ i engreixat de les portes incloses a l'annex 08 del plec de clÓusules tŔcniques
Ponderaciˇ: 10.00 - Criteri: Per la revisiˇ de l'acompliment del RBT (Reglament ElectrotŔcnic de Baixa Tensiˇ) a totes les guinguetes incloses a l'annex 10 del plec de clÓusules tŔcniques
Ponderaciˇ: 10.00 - Criteri: Per la implantaciˇ d┐un aplicatiu que permeti conŔixer la ubicaciˇ de les brigades amb sistemes de geolocalitzaciˇ instal┐lats als vehicles
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
SolvŔncia econ˛mica i financera
MitjÓ de solvŔncia:
Xifra anual de negoci
Descripciˇ:
- Els comptes anuals dels tres darrers exercicis aprovats i dipositats al Registre Mercantil o en el Registre oficial que correspongui. Les empreses individuals no inscrites al Registre Mercantil han d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjanšant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil. En el cas de quŔ la data de creaciˇ o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora sigui inferior a un any haurÓ d'aportar la documentaciˇ acreditativa corresponent.
SolvŔncia tŔcnica i professional
MitjÓ de solvŔncia:
Treballs realitzats
Descripciˇ:
- Relaciˇ dels principals serveis efectuats en els ˙ltims tres anys indicar d┐altre termini si Ús el cas que inclogui import, dates i el destinatari, p˙blic o privat, d┐aquests. Els serveis o treballs efectuats s┐acrediten mitjanšant certificats expedits o visats per l┐˛rgan competent, quan el destinatari Ús una entitat del sector p˙blic o, quan el destinatari Ús un subjecte privat, mitjanšant un certificat expedit per aquest o, a falta d┐aquest certificat, mitjanšant una declaraciˇ de l┐empresa acompanyada dels documents que tingui en poder seu que acreditin la realitzaciˇ de la prestaciˇ; si s┐escau, aquests certificats han de ser comunicats directament a l┐˛rgan de contractaciˇ per l┐autoritat competent. Els certificats de bona execuciˇ dels serveis inclosos en la relaciˇ, el destinatari dels quals va ser una entitat del sector p˙blic, els pot comunicar directament a l┐˛rgan de contractaciˇ l┐entitat contractant .
MitjÓ de solvŔncia:
TÝtols acadŔmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execuciˇ
Descripciˇ:
- Documentaciˇ que acrediti les titulacions del tŔcnic encarregat de l┐execuciˇ del contracte
MitjÓ de solvŔncia:
Certificats de control de qualitat expedits pels instituts o serveis oficials
Descripciˇ:
Certificats expedits per organismes independents que acreditin que l'empresa licitadora compleix determinades normes de gestiˇ ambiental. Es podrÓ remetre al sistema de gestiˇ i auditoria ambiental (EMAS) o a les normes de gestiˇ ambiental basades en les normes europees o internacionals en la matŔria i certificades per organismes conformes a la legislaciˇ comunitÓria o a les normes europees o internacionals relatives a la certificaciˇ.

Versiˇ completa

Plecs

 

Documentaciˇ

 
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya