Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Us comuniquem que, temporalment, les publicacions anteriors a l'any 2019 no estan accessibles des del Portal de la Plataforma de serveis de contractació pública. En el cas que necessiteu disposar d'alguna d'aquestes publicacions, cal que ho demaneu a l'òrgan de contractació que ha fet la publicació.

 

Obres de contrucció de la Biblioteca i arxiu municipal de Palau-solità i Plegamans

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
Codi d'expedient:
2021/04-1681
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcció
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
DILIGÈNCIA En relació a l'esmena publicada avui dia 29/03/2021 a les 11:45 hores, pel que fa a l'expedient que es tramita per a la licitació de les obres de construcció de la biblioteca i arxiu municipal de Palau-solità i Plegamans, exp.2021/04-1681. Atesa la incidència referida a l'esmena publicada, s'ha procedit a la modificació dins de l'apartat sobre digital 2.0 del Perfil del Contractant on s'indicava com a obligatòria la complimentació de l'Annex VI, suprimint aquesta exigència d'obligatorietat. Palau-solità i Plegamans, La secretària M. Assumpció Rodríguez
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és la realització de les obres compreses en el projecte de construcció de la biblioteca i arxiu municipal de Palau-solità i Plegamans aprovat definitivament pel Ple de la corporació en la sessió de data 25 de juny de 2020.

Amb l'execució del projecte es preveu dotar el municipi d'una biblioteca adscrita a la Xarxa de Biblioteques públiques de la Diputació de Barcelona.
Pressupost de licitació:
4.187.187,17 € sense IVA 5.066.496,47 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any 3 mesos
Àmbit geogràfic:
Palau de Plegamans
Termini de presentació d'ofertes:
30/03/21 14:30 h
Observacions:
Obligatorietat que totes les empreses s'han de presentar als dos lots pels motius que s'exposen a l'informe de necessitats emès pels serveis tècnics municipals en data 15 de febrer de 2021.
D'acord amb la clàusula 17 apartat 6) del Plec de clàusules administratives particulars, fins el dia 19 de març de 2021 per a l'acceptació de preguntes i fins el 25 de març de 2021 per a publicació de respostes. Fins el 30 de març de 2021 per a l'obtenció dels Plecs de clàusules en el perfil del contractant.
Valor estimat del contracte:
4.187.187,17 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 15.00 - Criteri: Lot 1. Oferta econòmica
Ponderació: 39.00 - Criteri: Lot 1. Millores de qualitat i acabats
Ponderació: 5.00 - Criteri: Lot 1. Millores en sostenibilitat
Ponderació: 4.00 - Criteri: Lot 1. Millores tecnològiques
Ponderació: 1.00 - Criteri: Lot 1. Valoració en experiència tecnològica
Ponderació: 5.00 - Criteri: Lot 1. Millora termini garantia
Ponderació: 6.00 - Criteri: Lot 1. Experiència cap d'obra
Ponderació: 25.00 - Criteri: Lot 1. Memòria/analisi procés constructiu
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot 2. Oferta econòmica
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El volum anual de negocis: el licitador haurà d'acreditar que en l'any de major volum de negoci dels últims tres anys finalitzats s'ha assolit un volum anual de negocis d'almenys una vegada i mitja el valor estimat del contracte.

Per acreditar-ho el licitador presentarà els comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil corresponent, si l'empresari està inscrit i, en cas contrari, els dipositats al registre oficial al que hi hagi d'estar inscrit. En el cas dels empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil, s'acreditarà a través dels llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats al Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació de les principals obres realitzades, en els últims cinc anys, corresponent al mateix grup o subgrup de classificació a que correspon la licitació, que tinguin un import igual o superior al 70% del valor estimat d'aquest contracte, i en la que s'indiqui l'import, data i destinatari, públic o privat dels mateixos.

Les obres efectuades s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest, o a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyat dels documents que estiguin en poder del mateix que acreditin la realització de la prestació.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Declaració per la qual el licitador es compromet a adscriure, mantenir, els mitjans personals o materials necessaris i adequats per a la correcta execució de les obres objecte del contracte.

- Compromís adscripció no nominatiu del mitjans personals previstos a continuació, d'acord amb allò previst en l'article 76.2 de la LCSP:
Els tècnics als quals s'obliga el licitador a assignar a l'obra, en règim laboral:
- Cap d'obra

L'esmentat compromís es recull en el model de Declaració responsable, Annex VII
Els tècnics titulats hauran d'estar col·legiats quan per a l'exercici de la seva professió la col·legiació sigui obligatòria.
Per al càrrec de Cap d'Obra serà requisit necessari disposar i acreditar quan sigui requerit, haver participat en els càrrec indicat, com a mínim, en una "Obra similar" a la de l'objecte de la licitació en el curs dels últims 10 anys a la data de publicació de la licitació (inclou l'any en curs).
Classificació empresarial:
Grup: C - Edificacions Subgrup: - Categoria: F o 5 - Anualitat mitjana superior a 2.400.000¤

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
235- E- 01- Doc. escrita_Memoria.pdf
PDF
235- E- 02.1- Doc. escrita_AN 01 - AN 08.pdf
PDF
235- E- 02.2- Doc. escrita_AN 10 a 17.pdf
PDF
235- E- 02.3- Doc. escrita Annexos - menys AN 18.pdf
PDF
235- E- 02.4- Doc. escrita_Annexos - menys AN 18.pdf
PDF
235- E- 02.5- Doc. escrita_Annexos - menys AN 19 i 20.pdf
PDF
235- E- 03- Doc. escrita_AN 09.pdf
PDF
235- E- 04- Doc. escrita_AN 12 i 13.pdf
PDF
235- E- 05- Doc. escrita_PLEC.pdf
PDF
235- E- 06- Doc. escrita_PR.pdf
PDF
235- E- 07.1- Doc. grafica_Estat actual.pdf
PDF
235- E- 07.2- Doc. grafica_Arquitectura.pdf
PDF
235- E- 07.3- Doc. grafica_Estructura.pdf
PDF
235- E- 08.1- Doc. grafica_Acabats int.pdf
PDF
235- E- 08.2- Doc. grafica_Acabats int. i ext.pdf
PDF
235- E- 08.3- Doc. grafica_Escandalls i Incendis.pdf
PDF
235- E- 09.1- Doc. grafica _Urbanitzacio.pdf
PDF
235- E- 09.2- Doc. grafica_Instal.lacions.pdf
PDF
235- E- 09.3- Doc. grafica_Instal.lacions.pdf
PDF
235- E- 09.4- Doc. grafica_Instal.lacions.pdf
PDF
235- E- 10- DIB.pdf
PDF
235- E- 11- Panells 2 x A1_200513_Segons DIBA.pdf
PDF
Certificats Ple 25.06.2020 aprov. projecte.pdf
PDF
20200918_BOP_aprov. definitiva Proj. Biblioteca.pdf
PDF
20200918_DOGC_aprov. definitiva Proj. Biblioteca.pdf
PDF
INFORME NECESSITATS CONTRACTE OBRES BIBLIOTECA V1 20200215_signat.pdf
PDF
Acta Replanteig previ.pdf
PDF
Certificats Ple 25.02.2021 aprov.exp. i PCAP.pdf
PDF
arxius TCQ.zip
ZIP
DEUC-cat.pdf
PDF
COMPOSICIO MESA DE CONTRACTACIO.docx
DOC
ANNEX X Asseguranca durant l'actuacio dels treballs.docx
DOC
ANNEX XI. Cartells obres.docx
DOC
Quadre resum.docx
DOC
etiqueta_F2P20VW42.pdf
PDF
Informe_gasto_energetico_edificio.pdf
PDF
Anunci licitacio obres biblioteca i arxiu municipal.pdf
PDF
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya