Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei municipal Casal Obert Mollet de l'Ajuntament de Mollet del Vallès

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSE/20011
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei municipal Casal Obert que té per finalitat proporcionar atenció als menors de 0 a 18 anys del municipi en situació de risc, afavorint el seu desenvolupament personal i integració social i l'adquisició d'aprenentatges, prevenint i evitant el deteriorament de les situacions de risc i compensant dèficits socioeducatius, amb les diverses actuacions que es detallen al Plec de prescripcions tècniques.
Pressupost de licitació:
406.971,06 € sense IVA 492.434,98 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
12/04/21 12:00 h
Observacions:
1. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 14 del PCAP, fins al 5.4.2021 per acceptació de preguntes i fins al 9.4.2021 per a la publicació de respostes; i fins al 12.4.2021 per a obtenció de plecs de clàsuules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

3. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb les clàusules 14 i 18 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.

En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 13 d'abril de 2021 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (14 d'abril de 2021, a partir de les 12.00 hores) especificat a l'anunci de licitació.

4. L'adjudicatari està obligat a subrogar-se en la contractació del personal, de conformitat amb l'establert en la clàusula 34 i l'annex 8 del PCAP.
Valor estimat del contracte:
624.022,29 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte es podrà prorrogar per un (1) any més, sense que la durada total del contracte superi els quatre (4) anys
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 3.00 - Criteri: 1.1 Descripció de la definició i objectius del servei
Ponderació: 28.00 - Criteri: 1.2 Metodologia de treball
Ponderació: 7.00 - Criteri: 1.3 Mitjans personals i organització
Ponderació: 12.00 - Criteri: 1.4 Avaluació del projecte
Ponderació: 20.00 - Criteri: 2.1 Oferta econòmica
Ponderació: 5.00 - Criteri: 2.2 Coordinació/supervisió dels treballadors d'atenció directe
Ponderació: 5.00 - Criteri: 2.3 Organització d'una activitat col·lectiva, comptant amb els infants i les seves famílies, que no suposi cap cost pels participants ni per l'Ajuntament
Ponderació: 5.00 - Criteri: 2.4 Borsa d'hores de talleristes que l'adjudicatari posi a disposició del servei sense cost i que millori la qualitat del servei
Ponderació: 5.00 - Criteri: 2.5 Atenció a urgències fora de l'orari habitual, els caps de setmana i festius
Ponderació: 10.00 - Criteri: 2.6 Valoració de l'experiència del coordinador del servei en serveis d'intervenció socioeducatius i/o centres oberts
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
85311300
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
a. Mitjà d'acreditació: el volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa (en ambdós casos IVA exclòs) ha de ser com a mínim de 213.660,56 ¤. En qualsevol cas, la xifra de negocis global ha de referir-se a l'àmbit dels serveis d'intervenció socioeducativa.
Mínim d'acreditació:
213.660,56 €
Observacions:
Forma d'acreditació: presentació dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil hauran d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
a. Presentació d'una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l¿objecte del contracte en el curs dels tres últims anys i per import de 99.708,26 ¤ corresponent a l¿anualitat de major execució, en la qual se n¿indiqui l¿import, la data i el destinatari dels serveis, públic o privat.
Mínim d'acreditació:
99.708,26 €
Observacions:
La prestació dels serveis i treballs s¿acreditaran per mitjà de la presentació de certificats expedits o visats per l¿òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d¿aquest certificat, mitjançant una declaració de l¿empresari, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització de la prestació. Si s¿escau, aquests certificats els ha de comunicar directament a l¿òrgan de contractació l¿autoritat competent.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Les empreses de nova creació (les que tenen una antiguitat inferior a cinc anys) hauran de justificar la seva solvència tècnica amb títols acadèmics i professionals de l'empresari i dels directius de l'empresa i, en particular, del responsable o responsables de l'execució del contracte, així com dels tècnics encarregats directament de la mateixa, relacionats amb els centres oberts i/o serveis d'intervenció socioeducativa.

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya