Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE PER ALS SERVEIS DE NETEJA VIÀRIA, NETEJA DE PLATGES, RECOLLIDA DE RESIDUS I GESTIÓ DE LA DEIXALLERIA MUNICIPAL, DE SANT FELIU DE GUÍXOLS

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Codi d'expedient:
COBS2021/008
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de clavegueram i eliminació de deixalles: serveis de sanejament i serveis similars
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació dels serveis de neteja viària, neteja de platges, recollida de residus i gestió de la Deixalleria Municipal, que compren les prestacions següents:

- Recollida dels residus sòlids urbans d'origen domiciliari, comercial del municipi i tots els considerats residus municipals per Llei.
- Transport dels residus fins a les plantes de tractament o de recuperació.
- Neteja viària i de platges, i transport dels residus recollits a les plantes de tractament o recuperació.
- Gestió de la Deixalleria Municipal i transport dels residus admesos a les plantes de tractament o recuperació, segons el descrit en el Plec de prescripcions tècniques particulars.
Pressupost de licitació:
4.635.308,07 € sense IVA 5.098.838,87 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
10 anys
Àmbit geogràfic:
Sant Feliu de Guíxols
Termini de presentació d'ofertes:
24/03/21 23:59 h
Observacions:
El pressupost de licitació s'indica en un preu/anual
Valor estimat del contracte:
56.823.696,84 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90610000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis del licitador o candidat, en l'àmbit al qual es refereix el contracte, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dades de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari .
El volum de negocis mínim anual exigit serà 1,5 vegades el preu anual de licitació.
Observacions:
El volum anual de negocis del licitador o candidat s'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Experiència en la realització de serveis del mateix tipus o naturalesa a què correspon l'objecte del contracte, que s'ha d'acreditar mitjançant la relació dels treballs o subministraments efectuats per l'interessat en el curs dels tres últims anys, en tot cas corresponent al mateix tipus o naturalesa a què correspon l'objecte del contracte, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat avalats per certificats de bona execució, i el requisit mínim serà que l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui igual o superior al 70% del preu anual de licitació.
Observacions:
A efectes de determinar la correspondència entre els serveis acreditats i els que constitueixen l'objecte del contracte, quan hi hagi classificació aplicable a aquest últim s'atendrà al grup i subgrup de classificació al qual pertanyen uns i altres, i en els altres casos a la coincidència entre els dos primers números dels seus respectius codis CPV.
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
Alternativament, les empreses podran acreditar la seva solvència econòmica i financera i tècnica o professional amb les següents classificacions:

GRUP SUBGRUP CATEGORIA
R 5 Serveis de recollida i transport de residus 5
U 1 Serveis de neteja 5
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Declaració de compromís a adscriure tots els materials necessaris per a la prestació dels serveis amb una relació dels mitjans materials que l'empresa es compromet a adscriure al servei, que com a mínim han de ser els aportats directament per l'empresa adjudicatària. Aquests mitjans han de ser nous, és a dir, de nova adquisició i fabricació, excepte els que el plec de prescripcions tècniques determina que poden ser en règim de lloguer o el material de substitució, que en els diferents annexos del plec de prescripcions tècniques s'estableixen per cada servei com a mitjans mínims necessaris. Tanmateix, també haurà d'adscriure al servei el mitjans materials aportats per l'Ajuntament descrits en el plec de prescripcions tècniques.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Relació del mitjans humans que l'empresa es compromet a destinar al servei, que, d'entrada han de ser el que es descriu en el plec de prescripcions tècniques com a mitjans humans a subrogar. Tenint en compte les regles especials descrites en l'annex 4 del present plec.

Tanmateix, d'acord amb el previst en l'art. 76 de LCSP les persones destinades a desenvolupar les tasques de cap de servei/encarregat previstes en el plec de prescripcions tècniques, hauran d'acreditar una experiència mínima en aquestes funcions de 3 anys en un contracte de similars característiques.
Mitjà de solvència:
Certificats de control de qualitat expedits pels instituts o serveis oficials
Descripció:
Certificats acreditatius del compliment de les normes de garantia de la qualitat i/o de gestió mediambiental, UNE¿EN ISO 9001 I UNE-EN ISO 14001 o certificats equivalents, respectivament.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya