Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Us comuniquem que, temporalment, les publicacions anteriors a l'any 2019 no estan accessibles des del Portal de la Plataforma de serveis de contractació pública. En el cas que necessiteu disposar d'alguna d'aquestes publicacions, cal que ho demaneu a l'òrgan de contractació que ha fet la publicació.

 

Servei d'una agència de publicitat pel desenvolupament del Pla estratègic de mitjans i el desenvolupament d'accions de promoció turística de la comarca del Ripollès. Cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional de la Unió Europea en el marc del programa operatiu FEDER de Catalunya 2014-2020 (Unió Europea i Generalitat de Catalunya)

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Ripollès
Codi d'expedient:
2172/2020
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de publicitat
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
ACLARIMENT: En la clàusula 10.3.b) del PCAP (solvència tècnica o professional) i en la clàusula QUARTA. EQUIP HUMÀ REQUERIT del PPT, es determina l'executiu/va de comptes en el següent sentit: "Un executiu/va de comptes, responsable de màrqueting digital i coordinador/a global de campanya. Haurà de disposar d'un mínim de 2 anys d'experiència treballant en una agència de mitjans i dominar els canals online i offline." Quan es requereix que aquest membre disposi "d'un mínim de 2 anys d'experiència treballant en una agència de mitjans i dominar els canals online i offline", es considera que el concepte "agència de mitjans" és equivalent al concepte agencia de comunicació.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contractació d'una agència de publicitat i comunicació que desenvolupi un del pla estratègic de mitjans anual i social media, per les anualitats 2021-2023 i desenvolupi (disseny, gestió i execució) la campanya per promocionar el turisme del Ripollès durant l'any 2021. Tot això, en execució del Pla de Comunicació Turística del Ripollès (PCT)
Pressupost de licitació:
72.600,00 € sense IVA 87.846,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
8 mesos
Àmbit geogràfic:
Ripollès
Termini de presentació d'ofertes:
18/03/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
72.600,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B) :
29/03/21 09:30 Consell Comarcal del Ripollès
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 45.00 - Criteri: criteris que depenen de judici de valor
Ponderació: 35.00 - Criteri: Reduccio percentatge referent a la comissió d'agència
Ponderació: 10.00 - Criteri: Servei de formació tècnics
Ponderació: 10.00 - Criteri: Servei de formació empreses
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79340000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
El contractista ha de disposar, o comprometre's a subscriure, una pòlissa de responsabilitat civil per riscos professionals en l'àmbit del contracte, pels danys i perjudicis soferts com a conseqüència de les actuacions realitzades per la prestació del servei, amb un capital assegurat mínim igual o superior al valor estimat del contracte (72.600,00 ¤)
Mínim d'acreditació:
72.600,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació signada dels principals serveis o treballs anàlegs realitzats (serveis d¿una agència de publicitat pel desenvolupament d¿accions de comunicació i promoció turística) per l'empresa licitadora en els últims tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, relacionats amb l¿objecte del contracte
Mínim d'acreditació:
72.600,00 €
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Indicació del personal tècnic o unitats tècniques integrades o no a l'empresa, dels que disposi per executar el contracte. L'equip tècnic com a mínim haurà d'estar integrat pel personal que es detalla a continuació:
¿ Cap de projecte (director/a de comptes). Haurà de disposar d'un mínim de 3 anys d'experiència, dominar les estratègies online i offline i aportar solucions a les diferents especialitats digitals: branding, performance, social media, analítics.
¿ Un executiu/va de comptes, responsable de màrqueting digital i coordinador/a global de campanya. Haurà de disposar d'un mínim de 2 anys d'experiència treballant en una agència de mitjans i dominar els canals online i offline.
¿ Director/a de disseny gràfic. Amb experiència en disseny d'accions promocionals de destinacions turístiques.
¿ Copywriter/periodista amb experiència en creació i redacció de continguts d'àmbit turístic.
¿ Community manager/social media, encarregat de gestionar i dinamitzar les xarxes socials i les diferents campanyes online.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya