Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTACIÓ DELS SERVEIS DE TELEFONIA, AIXÍ COM TOT EL QUE ESTIGUI RELACIONAT AMB LA SEVA OPERACIÓ I FUNCIONAMENT, DE L'AJUNTAMENT DE SANT FELIU DE GUÍXOLS

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Codi d'expedient:
COBS2021/010
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de telecomunicació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació dels serveis de telefonia, així com tot el que estigui relacionat amb la seva operació i funcionament, de l'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols i dels seus organismes autònoms, segons el prescrit en el PCAP i en el Plec de prescripcions tècniques, en tres lots:
Lot 1: Telefonia mòbil
Lot 2: Telefonia IP
Lot 3: Telefonia fixa i connexió a internet
Pressupost de licitació:
28.454,60 € sense IVA 34.430,06 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Sant Feliu de Guíxols
Termini de presentació d'ofertes:
22/03/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
136.582,08 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte preveu la possibilitat de prorrogar-lo fins a 2 anys més, d'any en any.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
3
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
3
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
12.1 Caldrà acreditar el volum de negoci anual, referit al millor exercici dins dels tres últims anys (2017-2018-2019), que haurà de ser, com a mínim:
LOT 1. 25.500,00 ¤
LOT 2. 8.550,00 ¤
LOT 3. 8.550,00 ¤
Observacions:
La solvència econòmica i financera s'acreditarà mitjançant la presentació dels comptes aprovats i dipositats en el Registre Mercantil (o registre oficial corresponent o, en cas d'empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil, llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats).
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
12.2.a) Solvència tècnica i professional dels lots 1, 2 i 3, l'empresa seleccionada haurà d'acreditar el següent:
- Una relació dels principals serveis relacionats amb l'objecte del lot corresponent d'aquest plec, realitzats durant els darrers 3 anys, per un import igual o superior al 70% pressupost estimat del lot ofertat, almenys en un dels anys referits.
Observacions:
Aquests serveis s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent si el destinatari és una entitat pública, o quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant certificat o document signat expedit pel mateix.
Mitjà de solvència:
Instal·lacions tècniques i mesures per a garantir la qualitat
Descripció:
12.2.b) Solvència tècnica i professional del lot 1, a més del requisit de la lletra a), l'empresa seleccionada haurà d'acreditar el següent:
- Disposar d'una cobertura del 100% del servei de telefonia i de dades 4G en el municipi de Sant Feliu de Guíxols i d'un mínim del 95% en la resta del territori català.
Mitjà de solvència:
Certificats de control de qualitat expedits pels instituts o serveis oficials
Descripció:
12.2.b) Per a la solvència tècnica i professional del lot 1, a més del requisit de la lletra a), l'empresa seleccionada haurà d'acreditar el següent:
- Disposar de certificacions ISO o similars sobre gestió de qualitat (ISO 9001) i seguretat de la informació (ISO 27001).
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
En cas que no es puguin acreditar els requisits del punts 12.1 i 12.2.a) perquè l'empresa és de nova creació, s'haurà d'indicar el personal tècnic o les unitats tècniques, integrades o no en l'empresa, participants en el contracte, especialment els encarregats del control de qualitat, a més d'adjuntar una declaració que indiqui la maquinària, el material i l'equip tècnic de què es disposa per a l'execució dels treballs o prestacions, a la qual s'ha d'adjuntar la documentació acreditativa pertinent quan ho requereixin els serveis dependents de l'òrgan de contractació.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya