Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Us comuniquem que, temporalment, les publicacions anteriors a l'any 2019 no estan accessibles des del Portal de la Plataforma de serveis de contractació pública. En el cas que necessiteu disposar d'alguna d'aquestes publicacions, cal que ho demaneu a l'òrgan de contractació que ha fet la publicació.

 

Serveis d'assistència tècnica en la gestió dels projectes integrals amb contractació per Barcelona Activa, amb incorporació d'objectius d'eficiència social (Exp. 05-21)

Òrgan de contractació:
Barcelona ACTIVA SAU SPM
Codi d'expedient:
05-21
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de consultors de direcció i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis d'assistència tècnica en la gestió dels projectes integrals amb contractació per Barcelona Activa, amb incorporació d'objectius d'eficiència social.
Pressupost de licitació:
104.400,00 € sense IVA 126.324,00 € IVA inclòs (21,00%)
Termini d'execució:
01/06/21 - 31/12/21
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
17/03/21 14:00 h
Valor estimat del contracte:
626.400,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Obertura sobres 2A.) :
19/03/21 12:30 L'obertura dels sobres es farà de manera telemàtica a través de l'eina Teams.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Termini de les pròrrogues: fins a quaranta-vuit (48) mesos. La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació. La o les pròrrogues seran per períodes de màxim dotze mesos. Atenent la previsió de l'article 29.2 LCSP, la pròrroga serà obligatòria per a l'empresa si l'avís de pròrroga es comunica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent. En cas de pròrroga l'autorització de la quantitat resta condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost de/ls exercici/s posterior/s a l'actual.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 12/02/21
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 50.00 - Criteri: Automàtics
Ponderació: 50.00 - Criteri: De judici de valor
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79421000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis referit al millor dels tres últims exercicis anteriors a la data de presentació de les proposicions o en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa, ha de tenir un valor superior a 187.920,00 euros. En el cas de què la data de constitució de l'empresa o d'inici d'activitat sigui inferior a un any comptat des de la data final de presentació de proposicions, el requeriment s'entendrà proporcional al període.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Import anual, sense incloure els impostos, que l'empresa licitadora ha de declarar com a executat durant l'any de superior execució en el decurs dels últims tres anys en serveis o treballs de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l'objecte d'aquest contracte ha de ser com a mínim de 87.696,00 euros.
El criteri de correspondència entre els serveis executats per l'empresa licitadora i els que constitueixen l'objecte del contracte és la pertinença al mateix subgrup de classificació, si el contracte està enquadrat en algun dels que estableix el Reglament de la Llei de Contractes de les Administracions Públiques (RLCAP), Real Decret 1098/2001, de 12 d'octubre, i en cas contrari, la igualtat entre els tres primers dígits dels respectius codis CPV.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Personal mínim que executi el contracte ha d'estar composat per un mínim de dues persones amb perfil tècnic administratiu. Totes les persones tècniques administratives adscrites han de tenir una titulació de cicle formatiu de grau superior en Administració i Gestió o similar o assimilable i una experiència mínima de dos anys en tasques relacionades amb l'objecte del mateix.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya