Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

AVÍS DE SUPLANTACIÓ DE PERSONALITAT: Us informem que en altres plataformes de contractació s'han detectat intents de suplantació de la identitat dels òrgans de contractació. Les empreses adjudicatàries reben correus fraudulents amb l'objecte de sol·licitar la constitució de la garantia definitiva i el seu ingrés en un compte corrent. Davant de qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb l'òrgan de contractació.

 

Contractació del subministrament de material d' oficina per l' Ajuntament de Mataró, Aigües de Mataró SA, Pumsa i la Fundació Tecnocampus Mataró Maresme.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mataró
Codi d'expedient:
2020/000038854
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
pel que fa la durada és de 2 anys, a concretar data
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és el de subministrament de material d' oficina per l' Ajuntament de Mataró, Aigües de Mataró SA , Pumsa i la Fundació Tecnocampus Mataró Maresme.
Pressupost de licitació:
108.859,31 € sense IVA 131.719,77 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Mataró
Termini de presentació d'ofertes:
19/03/21 09:00 h
Valor estimat del contracte:
239.490,48 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
1 posible/s prórroga/s de 24 mes/es
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 10.00 - Criteri: Sistema de comanda web
Ponderació: 75.00 - Criteri: Proposició econòmica
Ponderació: 15.00 - Criteri: criteris mediambientals
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
30190000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Descripció:
En relació a la solvència econòmica i financera, caldrà acreditar un volum anual de negocis, que referit a l'any de més volum de negoci dels tres últims acabats, ha de ser almenys de 359.235 euros.
L'acreditació es farà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil, si l'empresari està inscrit al Registre, i en cas contrari pels que disposi al registre oficial en què hagi d'estar inscrit.
Solvència tècnica i professional
Descripció:
Respecte a la solvència tècnica i professional, caldrà haver realitzat correctament, ens els últims tres anys, subministraments anàlegs (els mateixos tres primers dígits del CPV) als que són objecte de la present contractació amb un import anual superior a 38.100 ¤, IVA no inclòs, durant almenys dues anualitats. Hauran d' aportar certificats de correcta execució.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya