Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei d'assessorament jurídic, laboral i d'àmbit sanitari en el sector públic del Consell Comarcal del Solsonès i Centre Sanitari del Solsonès, FPC.

Òrgan de contractació:
Consell Comarcal del Solsonès
Codi d'expedient:
2020/674/G1072
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
serveis jurídics
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat de tramitació sumària:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei d'assessorament jurídic, laboral i d'àmbit sanitari en el sector públic del Consell Comarcal del Solsonès i Centre Sanitari del Solsonès, FPC.
Pressupost de licitació:
12.500,00 € sense IVA 15.125,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Solsonès
Termini de presentació d'ofertes:
18/02/21 13:00 h
Valor estimat del contracte:
50.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre únic) :
22/02/21 10:00 Consell Comarcal del Solsonès
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Possibilitat de pròrroga d'any en any, sense que la durada total del contracte incloses les pròrrogues excedeixi de quatre anys.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 20.00 - Criteri: Proposta econòmica
Ponderació: 10.00 - Criteri: Experiència per assessorament a associacions empresarials de referència al sector sanitari
Ponderació: 10.00 - Criteri: Experiència per assessorament a entitats prestadores de serveis de salut del sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya (SISCAT)
Ponderació: 2.00 - Criteri: Major experiència professional de l'equip d'assessorament en l'àmbit públic destinat a l'execució del present contracte de l'establert en el plec de prescripcions tècniques, clàusula, 6: Lletrat/da assessor/a en dret laboral amb experiència + de10 anys
Ponderació: 2.00 - Criteri: Major experiència professional de l'equip d'assessorament en l'àmbit públic destinat a l'execució del present contracte de l'establert en el plec de prescripcions tècniques, clàusula 6:Lletrat/da assessor/a en dret públic (assessorament jurídic) + 10 anys
Ponderació: 2.00 - Criteri: Major experiència professional de l'equip d'assessorament en l'àmbit públic destinat a l'execució del present contracte de l'establert en el plec de prescripcions tècniques, clàusula 6:Lletrat/da assessor/a en dret sanitari amb experiència + 10 anys
Ponderació: 6.00 - Criteri: Enviament d'un butlletí informatiu amb periodicitat mínima mensual sobre les novetats i actualitzacions jurídiques, doctrina judicial i jurisprudència en les matèries objecte del contracte
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79111000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis del licitador que referit a l'any de major volum de negocis dels tres últims conclosos haurà de ser igual o superior a 12.500 ¤ IVA exclòs.

El volum anual de negocis del licitador o candidat s'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum de negocis mitjançant els seus llibres d'inventari i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Mínim d'acreditació:
12.500,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals serveis o treballs realitzats d'igual o similar naturalesa (assessorament laboral, jurídic i en l¿àmbit sanitari) que els que constitueixen l'objecte del contracte de com a màxim els últims tres anys, en la qual se n¿indiqui l¿import, la data i el destinatari, públic o privat.

Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
b) Titulacions acadèmiques i professionals de l'empresari i del personal directiu de l'empresa, i, en particular, del personal responsable de l'execució del contracte. Caldrà especificar la relació dels professionals i el tècnic/s responsables, amb l'acreditació de la seva titulació i la seva adequació a l'objecte del contracte.

b.1 Tècnic responsable.

Tècnic responsable ¿ assessor principal del servei. Realitzarà les funcions de coordinació i el seguiment del contracte amb el tècnic o persona designada per l'administració:

- Nom i cognoms/ telèfon de contacte/ e-mail

b.2 Composició de l'equip d'assessorament en dret laboral, jurídic i sanitari en l'àmbit públic.

Lletrat/da amb experiència professional mínima de 10 anys en matèria de dret laboral, de dret públic i de dret sanitari. La seva composició preferiblement és la de tres assessors, un per cadascuna de les matèries objecte de contractació, (laboral, sanitària, jurídic) en l'àmbit públic. Tot i això l'equip pot estar format per menys o més professionals sempre i quan es disposi de la titulació i experiència (10 anys en cada matèria: laboral, de dret públic i de dret sanitari) en l'àmbit públic.

- Assessor en dret laboral: Nom i cognoms
- Assessor en dret públic (assessorament jurídic): Nom i cognoms
- Assessor en dret sanitari: Nom i cognoms

Caldrà estar al disposat al plec de clàusules administratives particulars (clàusula vuitena)
Les empreses en restar inscrites en el Registre Electrònic d'Empreses Licitadores (RELI o ROLECE) no han d'acreditar dites circumstàncies llevat que dita informació no figuri actualitzada en aquests registres o no sigui consultable.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya