Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei d'assessorament jurídic del servei d'informació i atenció a les dones i del servei d'atenció integral LGTBI, de l'Ajuntament de Castelldefels,

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castelldefels
Codi d'expedient:
2/2021
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
serveis jurídics
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Substitució del PCAP
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei d'assessorament jurídic del serveid'informació i atenció a les dones i del servei d'atenció integral LGTBI, de l'Ajuntament de Castelldefels
Pressupost de licitació:
32.760,00 € sense IVA 39.639,60 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Castelldefels
Termini de presentació d'ofertes:
17/02/21 14:00 h
Observacions:
Aquest contracte tenia codi expedient inicialment: 50/2020.
Es detecta errada material en la pàgina 22 del PCAP, criteris adjudicació del lot 2, apartat 1.3. On diu 36 punts ha de dir 41.
Valor estimat del contracte:
85.176,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació. La o les pròrrogues seran per períodes anuals i fins a un màxim de dos anys més. Aquest acord de pròrroga serà obligatori per l'empresa si es notifica com a mínim amb dos mesos d'anticipació a la data de finalització del contracte o de la pròrroga corresponent.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 91.00 - Criteri: Criteris automàtics (ambdos lots)
Ponderació: 9.00 - Criteri: Criteris subjectes a judici de valor (ambdos lots)
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals vigent fins a la fi del termini de presentació d'ofertes amb un valor mínim de import igual o superior al valor estimat del contracte de cada lot
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals serveis o treballs efectuats de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte (Lot 1 Assessorament jurídic del Servei d'Informació i atenció a les dones i Lot 2 Assessorament jurídic del Servei d'atenció integral LGTBI) en el curs de, com a màxim els tres últims anys, en la qual se n'indiqui l'import, la data i el destinatari, públic o privat. Concretament, s'haurà d'acreditar com a mínim que l'import anual acumulat en l'any de major execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana de cada lot
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Les empreses licitadores han de comprometre's a dedicar o adscriure a l'execució del contracte els
mitjans personals i/o materials següents:

3.1 Mitjans personals

Lot 1. Un/una professional responsable de l'assessorament jurídic que haurà de ser llicènciat/llicènciada en Dret, amb formació específica i experiència en perspectiva de gènere i violencia masclista, amb una experiencia professional mínima de 3 anys en aquestes matèries.

Acreditació:

Declaració responsable indicant les titulacions acadèmiques i professionals, així com l'experiència. A aquesta descripció caldrà adjuntar els currículums vitae adjuntant còpia compulsada de les principals titulacions i de la documentació acreditativa oficial pertinent per tal d'acreditar l'experiència.

Lot 2. Un/una professional responsable de l'assessorament jurídic del Servei d'Atenció Integral LGTBI (punt SAI), que haurà de ser llicenciat/llicenciada en Dret amb formació específica i experiència en perspectiva de gènere i abordatge de discriminacions i violències en l'àmbit LGTBI, amb una experiencia professional mínima de 3 anys en aquestes matèries

Acreditació:

Declaració responsable indicant les titulacions acadèmiques i professionals, així com l'experiència. A aquesta descripció caldrà adjuntar els currículums vitae adjuntant còpia compulsada de les principals titulacions i de la documentació acreditativa oficial pertinent per tal d'acreditar l'experiència.

Atès que l'objecte del contracte versa sobre l'activitat d'una professió titulada i de col·legiació obligatòria per ambdós lots per al seu exercici, s'haurà d'acreditar fefaentment aquesta circumstància en relació a persones físiques que materialment prestin l'assessorament jurídic .

3.2 Mitjans materials per ambdos lots:

-Equipació informàtica necessària per que la persona que realitzi el servei estigui en condicions de realiza-lo, en qualsevol moment del contracte, mitjançant atenció telefónica i/o per videoconferència (obligació de reorganitzar serveis mentre es mantigui la situacio de pandèmia per la COVID-19 i les autoritats sanitàries ordenin aillaments o restriccions de la mobilitat).

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
CERTIFICAT_aprovacio.pdf
PDF
DEUC-2_2021.pdf
PDF
Annexos PCAP.doc
DOC
anunci_licitacio 2_2021.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Sí, establertes al Plec de Clàusules Administratives
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya