Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Servei de recepció del Centre de Barcelona

Òrgan de contractació:
Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya (INEFC)
Codi d'expedient:
INEFC-2021-2
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de recepció del Centre de Barcelona de l'Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya.
Pressupost de licitació:
114.580,80 € sense IVA 138.642,77 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Espanya
Termini de presentació d'ofertes:
14/01/21 23:59 h
Observacions:
En el Sobre Digital, trobareu el DEUC en versió catalana i en aquest anunci es facilita a títol informatiu. Per emplenar el DEUC en versió castellana, podeu utilitzar el servei en línia del Ministeri d'Hisenda: https://visor.registrodelicitadores.gob.es/espd-web/filter?lang=es.
Valor estimat del contracte:
618.736,32 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B criteris subjectius) :
27/01/21 10:00 virtual Microsfot TEAMS
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu prorrogar aquest contracte administratiu per un període màxim de 4 anys.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 18/12/20
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 14.00 - Criteri: Judici de Valor: Oferta tècnica del servei
Ponderació: 3.00 - Criteri: Judici de Valor: Coordinador del servei i comunicació amb el responsable del contracte de l'empresa contractista
Ponderació: 5.00 - Criteri: Judici de Valor: Qualitat en la prestació del servei
Ponderació: 3.00 - Criteri: Judici de Valor: Pla de formació del personal adscrit al contracte
Ponderació: 75.00 - Criteri: automàtic: Oferta econòmica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
98341130
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis en l'àmbit d'activitats corresponent a l'objecte del contracte, en relació amb el millor exercici dins dels tres darrers anys disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats empresarials, per un import igual o superior a 200.000,00 euros per a cada anualitat
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
Grup L) Serveis administratiusSubgrup 6. Serveis de porteria, control d¿accessos i informació al públic.Categoria 4, quan la quantia del contracte sigui igual o superior a 600.000 euros i inferior a 1.200.000 euros.
Observacions:
Pels contractes de serveis el termini de presentació d'ofertes dels quals acabi abans del dia 1 de gener de 2022 les classificacions tenen efecte, com a mitjà alternatiu d'acreditació de solvència, tant si van ser atorgades en els termes establerts pel Real Decreto 716/2019, de 5 de diciembre, por el que se modifican el Real Decreto 773/2015, de 28 de agosto, por el que se modifican determinados preceptos del Reglamento General de la Ley de Contratos de las Administraciones Públicas, aprobado por el Real Decreto 1098/2001, de 12 de octubre, y el Real Decreto 700/1988, de 1 de julio, sobre expedientes administrativos de responsabilidad contable derivados de las infracciones previstas en el título VII de la Ley General Presupuestaria, com si ho van ser amb anterioritat a la seva entrada en vigor
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Serveis o treballs d'igual o similar naturalesa a l'objecte del contracte realitzats en els darrers tres anys. L'import anual dels serveis o treballs d'igual o similar naturalesa realitzats durant l'anualitat de major execució del període de tres anys esmentat serà de, com a mínim, el 70 per cent de l'anualitat mitja del contracte. Aquest import en aquesta contractació resulta de 125.000,00 euros.
Aquest criteri de solvència tècnica no és aplicable a les empreses de nova creació (*).
Observacions:
(*) Pel que fa a la solvència tècnica o professional, d'acord amb l'article 90.4 LCSP, en el cas que l'empresa sigui de nova creació, amb una antiguitat inferior a 5 anys, el nombre mínim de la plantilla de l'empresa haurà de ser de tres treballadors i d'un directiu, sense que en cap cas hagin de declarar un nombre determinat de serveis executats (art 90.4 LCSP).

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya