Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Construcció i manteniment per impulsar la transformació digital del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, estructurat en 9 lots.

Òrgan de contractació:
Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació de la Generalitat de Catalunya
Codi d'expedient:
CTTI-2021-3
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Construcció i manteniment de sistemes d'informació per tal de continuar impulsant la transformació digital d'acord amb els objectius estratègics del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, iniciada l'any 2017 amb la construcció dels fonaments d'una nova plataforma tecnològica anomenada eSocial posant en marxa dos dels seus principals sistemes d'informació: tSocial (gestió consolidada de prestacions) i dSocial (consolidació i gestió de les dades), estructurat en els lots següents:
Lot 1. Plataforma d'Integració de Processos de Negoci eSocial
Lot 2. Plataforma de gestió de la cartera de productes
Lot 3. Gestió de recursos i serveis
Lot 4. Relació amb el Mon Local
Lot 5. Valoració i orientació
Lot 6. Adaptació (llei 39/40 de 2015) dels SI d'Afers Socials
Lot 7. Adaptació (llei 39/40 de 2015) dels SI de Protecció Social i Treball
Lot 8. Contracte Programa
Lot 9. Acreditació d'entitats
Pressupost de licitació:
8.406.720,00 € sense IVA 10.172.131,20 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any 8 mesos
Àmbit geogràfic:
Catalunya
Termini de presentació d'ofertes:
16/02/21 12:00 h
Valor estimat del contracte:
11.760.822,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Possibilitat de pròrrogues parcials de mínim de 3 mesos i fins a un màxim de 12 mesos per als lots 1, 2, 3, 4, 5 i 9.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
9
Oferta integradora:
No
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 20.00 - Criteri: Descripció de la solució
Ponderació: 2.00 - Criteri: Arquitectura
Ponderació: 2.00 - Criteri: Qualitat
Ponderació: 2.00 - Criteri: Seguretat
Ponderació: 7.00 - Criteri: Proposta d'equip tècnic i personal adscrit
Ponderació: 6.00 - Criteri: Model organitzatiu i de gestió del servei
Ponderació: 3.00 - Criteri: Fase de captura del coneixement
Ponderació: 3.00 - Criteri: Fase de devolució del servei
Ponderació: 55.00 - Criteri: Criteris objectius (oferta econòmica)
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Xifra de negoci global anual que haurà de superar, almenys en un dels darrers tres exercicis, l'import que s'indica a continuació en funció del lot al qual es licita:
Lots Xifra mínima requerida per Lot
Lot 1 1.220.000,00 ¤
Lot 2 1.340.000,00 ¤
Lot 3 3.200.000,00 ¤
Lot 4 2.461.000,00 ¤
Lot 5 2.660.000,00 ¤
Lot 6 2.900.000,00 ¤
Lot 7 967.000,00 ¤
Lot 8 1.340.000,00 ¤
Lot 9 1.538.000,00 ¤
Observacions:
En el cas que l'empresa opti a la licitació de més d'un lot, aquesta haurà de disposar, de la suma de les xifres mínimes requerides a cadascun dels lots als que licita.
Mitjà de solvència:
Patrimoni nét
Descripció:
Patrimoni net de la companyia superior a la meitat del capital social al tancament del darrer exercici econòmic per al qual estigui vençuda l'obligació d'aprovació de comptes anuals. No s'acceptaran situacions amb fons propis negatius, malgrat es disposi de préstecs participatius.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Realització d'un mínim de treballs o projectes, amb clients públics o privats, d'igual o similar naturalesa que corresponguin a l'objecte de prestació del lot, en quant a construcció de sistemes d'informació de tipologia funcional o tecnològica, realitzats en els darrers tres anys. Els treballs i/o projectes presentats per a cada lot a que es liciti, hauran de complir amb alguna de les condicions especificades a l'apartat G2 del quadre de característiques del plec de clàusules administratives.
Observacions:
En el cas que l'empresa opti a la licitació de més d'un lot, aquesta haurà d'acreditar la realització dels treballs per a cadascun dels lots de forma que el valor total dels treballs presentats sigui com a mínim la suma dels nivells mínims requerits per als lots als que licita.
En el cas de les UTE's, es podran acumular els treballs realitzats individualment per cada empresa integrant.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Per a cada lot, les empreses hauran d'adscriure a l'execució com a mínim els mitjans personals especificats a l'apartat G2.b) del quadre de característiques del plec de clàusules administratives.
Observacions:
Cada recurs només es podrà adscriure per un lot específic.
L'equip mínim que l'empresa posa a disposició del projecte s'ha de mantenir al llarg de la vigència del contracte.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya