Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

AVÍS DE SUPLANTACIÓ DE PERSONALITAT: Us informem que en altres plataformes de contractació s'han detectat intents de suplantació de la identitat dels òrgans de contractació. Les empreses adjudicatàries reben correus fraudulents amb l'objecte de sol·licitar la constitució de la garantia definitiva i el seu ingrés en un compte corrent. Davant de qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb l'òrgan de contractació.

 

Contractació del subministrament per al projecte museogràfic de renovació del Museu del Suro

Òrgan de contractació:
Diputació de Girona
Codi d'expedient:
2019/8111_
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte de la licitació és la contractació dels subministraments necessaris per a executar el projecte museogràfic de renovació del Museu del Suro de Palafrugell.
Es divideix en dos lots:
Lot 1: Museografia
Lot 2: Enginyeria audiovisual i audioguies
Pressupost de licitació:
325.720,46 € sense IVA 394.121,75 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 mesos
Àmbit geogràfic:
Palafrugell
Termini de presentació d'ofertes:
03/12/20 14:00 h
Valor estimat del contracte:
325.720,46 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B: Judici valor) :
17/12/20 10:00 Telemàtica
Obertura de pliques (Sobre C: Criteris automàtics) :
30/12/20 10:00 Telemàtica
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
BOE:
Accés al BOE - 27/11/20
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 12.00 - Criteri: Lot 1: Judici valor: 3 fotografies
Ponderació: 6.00 - Criteri: Lot 1: Judici valor: Memòria criteris accessibilitat
Ponderació: 4.00 - Criteri: Lot 1: Judici valor Compromís gestió ambiental
Ponderació: 60.00 - Criteri: Lot 1: Criteris automàtics: Preu
Ponderació: 8.00 - Criteri: Lot 1: Criteris automàtics: experiència equip de treball
Ponderació: 6.00 - Criteri: Lot 1: Criteris automàtics: Carac. ambientals
Ponderació: 4.00 - Criteri: Lot 1: Criteris automàtics: Increment garantia
Ponderació: 16.00 - Criteri: Lot 2: Judici valor: Memòria criteris accessibilitat
Ponderació: 4.00 - Criteri: Lot 2: Judici valor Compromís gestió ambiental
Ponderació: 75.00 - Criteri: Lot 2: Criteris automàtics: Preu
Ponderació: 15.00 - Criteri: Lot 2: Criteris automàtics: Carac. ambientals
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negocis del licitador que referit a l'any de major volum de negocis dels tres últims conclusos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor estimat del contracte atès que la seva duració és inferior a un any, d'acord amb els lots següents:

Import mínim:

Lots Preu
Lot 1. Museografia 331.447,45 ¤¤
Lot 2: Enginyeria audiovisual i audioguies 157.137,74¤

Observacions:
Acreditació documental:

El volum anual de negocis del licitador o candidat s'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Les empreses, que per la seva prompte creació, encara no tinguin comptes anuals aprovats i dipositats el Registre Mercantil i els empresaris individuals acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant la presentació del model 390 (declaració anual IVA) o bé el model 303 (declaració trimestral IVA) quan sigui inferior a l'any. En el cas de què la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora o contractista individual sigui inferior a tres anys, el requeriment d'acreditació del volum anual de negocis es podrà referir al període efectiu d'activitat de l'empresa. En el cas de què aquesta data sigui inferior a un any el requeriment podrà ser proporcional.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot 1. Museografia
a) Una relació dels principals subministraments realitzats en els últims cinc anys que inclogui l'import, dates i el destinatari, sigui públic o privat. El període s'amplia a cinc anys perquè es considera necessari garantir un nivell adequat de competència. L'import anual acumulat de l'any de més execució haurà de ser igual o superior el 70% del valor estimat del contracte (154.675,48 ¤)
Observacions:
Acreditació documental:

Els subministraments efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a manca d'aquest, mitjançant una declaració de l'empresari; en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per autoritat competent.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Lot 1. Museografia
b) Indicació del personal tècnic o unitats tècniques, integrades o no a l'empresa, dels que es disposi per executar el contracte.

El licitador presentarà l'equip de treball per a l'execució del contracte, amb un mínim de 3 persones, especificant els currículums vitae de cadascun.
Observacions:
Acreditació documental

Relació de l¿equip de treball (mínim 3 persones), acompanyada del currículum de cada membre de l¿equip. Cada currículum tindrà una extensió màxima de 3 cares A4 amb lletra arial 10 i interliniat 1,5.
Mitjà de solvència:
Mostres, descripcions i fotografies dels productes subministrats
Descripció:
Lot 1. Museografia
c) Mostres, descripcions i fotografies dels productes a subministrar.
Observacions:
Es presentaran mostres fotogràfiques i descripcions dels productes a subministrar per a ser exposats al museu. Com a mínim, es presentarà una fotografia de tres dels materials i ficticis de suro (planxa de surf, paraigües, jaqueta/vestit, plantilles, canya de pescar, auriculars, o similar). La fotografia s¿acompanyarà d¿una breu descripció de les característiques del producte.
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot 2: Enginyeria audiovisual i audioguies

a) Una relació dels principals subministraments realitzats en els últims tres anys que inclogui l'import, dates i el destinatari, sigui públic o privat. L'import anual acumulat de l'any de més execució haurà de ser igual o superior el 70% del valor estimat del contracte (73.330,94 ¤)



Observacions:
Acreditació documental:

Els subministraments efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a manca d'aquest, mitjançant una declaració de l'empresari; en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per autoritat competent.
Descripció:
Lot 2: Enginyeria audiovisual i audioguies
b) Indicació del personal tècnic o unitats tècniques, integrades o no a l'empresa, dels que es disposi per executar el contracte.
El licitador presentarà l'equip de treball per a l'execució del contracte, amb un mínim de 2 persones, especificant els currículums vitae de cadascun.
Observacions:
Acreditació documental

Relació de l'equip de treball (mínim 2 persones), acompanyada del currículum de cada membre de l'equip. Cada currículum tindrà una extensió màxima de 2 cares A4 amb lletra arial 10 i interliniat 1,5.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya