Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

INCIDÈNCIA RESOLTA: Incidència tècnica aliena ha afectat, entre altres aplicacions, l'accés a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública i eines de licitació electrònica. La incidència ja ha estat resolta.

 

Contractació dels serveis de seguretat privada pel Servei Tècnic Punt de Trobada de Manresa gestionat per SUMAR,

Òrgan de contractació:
Sumar, serveis públics d'acció social de Catalunya, SL
Codi d'expedient:
452/2020
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'investigació i seguretat, excepte els serveis de furgons blindats
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Primer.- Aclarir que l'horari de prestació del servei de seguretat privada pel STPT de Manresa és el següent: Dimecres i divendres de 17:15 a 20:45h Dissabtes i diumenges de 09:45 a 14:00 i de 15:45 a 20:15h Segon.- Rectificar l'error aritmètic contingut en el Punt I del Quadre de Característiques. Criteris d'adjudicació, que ha de dir: "I. Criteris d'adjudicació: L'adjudicació es farà a la proposició més avantatjosa que serà aquella que obtingui la major puntuació d'entre totes aquelles proposicions admeses a licitació un cop aplicats els criteris d'adjudicació. Els criteris que s'indiquen a continuació s'hauran d'aplicar a cadascun dels lots en què es divideix l'objecte del contracte. Els criteris vinculats a l'objecte del contracte que depenen d'un judici de valor (SOBRE B) Fins a 50 punts i que serviran de base per a la valoració de les proposicions són els següents: Memòria explicativa del funcionament del servei. Fins a un màxim de 50 punts. La memòria s'haurà de presentar en format DIN A4, Calibri 11 i amb un màxim de 10 pàgines. Es valorarà l'oferta en funció de la coherència, de la qualitat, de la funcionalitat i de la millora de les prestacions obligatòries en relació a: Concepte Puntuació màxima a. El sistema de substitucions del personal destinat a l'execució del contracte. 12,50 punts b. Sistemes de control de funcionament del servei. Control d'incidències. 12,50 punts c. La uniformitat i equipament que utilitzarà el personal de seguretat privada. 12,50 punts d. Els principis generals d'actuació. 12,50 punts Per tal de fer la valoració del pla d'actuació en la prestació del subministrament, caldrà que les empreses licitadores complementin l'annex 2 d'aquest plec i l'adjuntin al Sobre B de l'eina del Sobre Digital. Les empreses licitadores hauran de presentar tants de sobres B com lots a què es presentin. Els criteris quantificables de forma automàtica (SOBRE C) Fins a 50 punts i que serviran de base per a les proposicions són els següents: A) Preu. Fins a un màxim de 49 punts. Es calcularà la baixa de cada oferta respecte del pressupost de licitació (IVA no inclòs), i s'atorgarà la màxima puntuació a la que representi la major baixa econòmica. La resta de proposicions rebran una puntuació proporcional a la baixa respecte la que representi la major baixa econòmica. La fórmula per obtenir la puntuació serà la següent: PXMenor = P = 49 PXi = (XMenor . 49) / Xi On: PXMenor = 49 punts XMenor = oferta més baixa de totes les empreses que s'han presentat Xi = oferta que presenta l'empresa que s'analitza L'oferta econòmica que presentin els licitadors s'haurà d'expressar amb dos decimals. B) Millora. Fins a un màxim de 1 punt Es valorarà com a millora l'oferiment d'una borsa d'hores addicional a les licitades i sense cost per a SUMAR a raó de 0,50 punts per cada 5 hores anuals addicionalment ofertes fins a un màxim de 10 hores addicionals anuals a ponderar amb un màxim d'1 punt. Es considera que disposar d'aquesta bossa d'hores constitueix una millora del servei perquè permet disposar puntualment de flexibilitat quan en casos singulars es pugui requerir." Tercer.- Publicar aquest aclariment al perfil del contractant. Quart.- Ampliar el termini per a presentar ofertes 3 dies hàbils més, a comptar des de l'endemà de la publicació de l'esmena al perfil del contractant.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest contracte és el servei de seguretat privada del Servei Tècnic Punt de Trobada de Manresa.Aquest servei s'haurà de prestar per un (1) vigilant uniformat no armat. Les característiques del servei figuren al plec de prescripcions tècniques.
Pressupost de licitació:
20.384,00 € sense IVA 24.664,64 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Manresa
Termini de presentació d'ofertes:
08/01/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
105.996,80 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte serà prorrogable de forma expressa anualment per quatre (4) anys més. La pròrroga serà obligatòria per l'empresari, sempre que el seu preavís es produeixi almenys amb dos mesos d'antelació a la finalització del termini de duració del contracte, d'acord amb el que disposa l'article 29 de la LCSP.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79710000
Garantia provisional:
No

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya