Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Us comuniquem que, temporalment, les publicacions anteriors a l'any 2019 no estan accessibles des del Portal de la Plataforma de serveis de contractació pública. En el cas que necessiteu disposar d'alguna d'aquestes publicacions, cal que ho demaneu a l'òrgan de contractació que ha fet la publicació.

 

Contractació del subministrament de jardineres i mobiliari i plantació de jardineres a la Riera i a la Pl. Santa Anna

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mataró
Codi d'expedient:
2019/000013677
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El present contracte té per objecte el subministrament de jardineres i mobiliari i plantació de jardineres a la Plaça Santa Anna i a La Riera. El contracte es divideix en tres lots:
- Lot 1: Subministrament de jardineres
- Lot 2: Subministrament de bancs i jardineres.
- Lot 3: Subministrament de terra vegetal i plantació de les jardineres
Pressupost de licitació:
85.523,70 € sense IVA 103.483,68 € amb diferents tipus d'IVA
Durada del contracte:
3 mesos
Àmbit geogràfic:
Mataró
Termini de presentació d'ofertes:
14/12/20 09:00 h
Valor estimat del contracte:
85.523,70 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Descripció:
En relació a la solvència econòmica i financera, caldrà:
- Lot 1: Un volum anual de negocis en l'àmbit al qual es refereix el contracte, que referit a l'any de més volum de negoci dels tres últims acabats, ha de ser almenys de 108.133¤.

- Lot 2: Un volum anual de negocis en l'àmbit al qual es refereix el contracte, que referit a l'any de més volum de negoci dels tres últims acabats, ha de ser almenys de 9.202 ¤.

- Lot 3: Un volum anual de negocis en l'àmbit al qual es refereix el contracte, que referit a l'any de més volum de negoci dels tres últims acabats, ha de ser almenys de10.950 ¤.
Solvència tècnica i professional
Descripció:
3. Respecte a la solvència tècnica i professional, caldrà haver executat correctament en els últims tres anys contractes d'objecte anàleg (coincidència dels tres primers dígits del CPV) durant un període mínim de dos anys, amb un import anual de com a mínim Lot 1:50.462euros, IVA no inclòs, Lot 2: 4.294 ¤, IVA no inclòs, Lot 3: 5.110 ¤. Hauran d¿aportar certificats de bona execució.

En el supòsit de tractar-se d'una empresa de nova creació, entenent-se com a tal aquella que tingui una antiguitat inferior a cinc anys, podrà acreditar la seva solvència tècnica, a més, per indicació del personal tècnic o unitats tècniques de les que es disposi per l¿execució del contracte, especialment els encarregats del control de qualitat, i per la descripció de les instal.lacions tècniques i les mesures utilitzades per garantir la qualitat.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya