Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

Servei de gestió i dinamització dels elements de patrimoni cultural de Palau-solità i Plegamans.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
Codi d'expedient:
2020/30-9239
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte de la present licitació és la regulació de les condicions tècniques relatives a la contractació del servei de gestió i dinamització dels recursos i mitjans de la Regidoria de Patrimoni destinats a les polítiques de gestió del patrimoni cultural.
El patrimoni cultural del municipi, sobretot l'immoble, tal i com mostra el Mapa del Patrimoni 2001 i el catàleg de patrimoni de 2015, és rellevant i està caracteritzat per un conjunt de bens de gran potencial cultural i turístic.

Pressupost de licitació:
19.500,00 € sense IVA 23.595,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Palau de Plegamans
Termini de presentació d'ofertes:
14/12/20 14:30 h
Observacions:
Data límit de documents i informació: D'acord amb la clàusula 1.9 del Plec de Clàusules Administratives Particulars, fins el dia 7 de desembre de 2020 per acceptació de preguntes i fins el dia 11 de desembre de 2020 per a publicació de respostes. Fins el dia 14 de desembre de 2020 per a l'obtenció dels Plecs de Clàusules en el perfil del contractant.

Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb la clàusula 1.13 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empesa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, No es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empesa la PARAULA CLAU.

Valor estimat del contracte:
39.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte es podrà prorrogar un any més si la valoració final de la productivitat i qualitat dels treballs duts a terme és manifestament satisfactòria segons els criteris dels/les tècnics/es del Departament de Cultura i del/la regidor/a de l'àrea.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 30.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 15.00 - Criteri: Experiència laboral
Ponderació: 15.00 - Criteri: Titulació específica addicional
Ponderació: 10.00 - Criteri: Judici de valor:Objectius i metodologia
Ponderació: 10.00 - Criteri: Judici de valor: Proposta d'activitats
Ponderació: 10.00 - Criteri: Judici de valor: Estratègies de dinamització en la difusió del patrimoni cultural local
Ponderació: 10.00 - Criteri: Judici de valor: Forma de prestació del servei amb adequació concreta al territori
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
92522000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Declaració sobre el volum anual de negocis del licitador referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims conclosos.

El volum anual de negocis del licitador no ha d'excedir 1,5 vegades per sobre el valor estimat del contracte. Volum anual de negocis import superior a: 19.500,00¤.

Aquest requisit sobre el volum anual de negoci s'acreditarà mitjançant els comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil. Els empresaris individuals que NO vinguin obligats a presentar comptes anuals, acreditaran aquest requisit mitjançant la presentació del resum anual d'IVA d'acord amb el model 390 d'aquest darrers tres anys acabats. En el cas que la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora sigui inferior a un any, haurà d'aportar la documentació acreditativa corresponent.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Els licitadors hauran d'acreditar haver executat en el decurs dels últims tres anys serveis o treballs de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l'objecte d'aquest contracte en l'import anual acumulat, sense incloure els impostos indirectes, en l'any de major execució equivalent com a mínim al 70 per 100 del valor estimat de l'anualitat mitjana del contracte. Per tant, l'import serà igual o superior a 13.650,00¤
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Títols acadèmics: Per a la prestació del servei es requerirà una categoria professional A (Tècnic Superior) o equivalent, i haurà d'estar en possessió d'una llicenciatura o grau en: Arqueologia, Història de l'Art, Història o Humanitats, Antropologia o equivalents.

L'acreditació d'aquesta solvència es durà a terme mitjançant la presentació de la titulació

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya