Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

Servei de gestió integral dels espais verds públics del municipi de Castellar del Vallès

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castellar del Vallès
Codi d'expedient:
CONT2000098
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Sevei de gestió integral dels espais verds púlbics del municipi de Castellar del Vallès
Pressupost de licitació:
743.790,12 € sense IVA 899.986,04 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Castellar del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
22/12/20 14:00 h
Observacions:
A DOCUMENTACIÓ (sobre A, B i C) DE LA PRESENT LICITACIÓ ÚNICAMENT ES POT PRESENTAR EN FORMAT ELECTRÒNIC, A TRAVÉS DE L'APLICATIU SOBRE DIGITAL 2.0. (EL PERFIL DEL CONTRACTANT INCLOU EN EL SEU MENÚ UNA GUIA PER PRESENTAR LES OFERTES EN AQUESTA PLATAFORMA DEL SOBRE DIGITAL.
Valor estimat del contracte:
1.190.064,19 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre C) :
19/01/21 11:00
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Possibilitat i durada de les pròrrogues: Una (1) pròrroga d' un (1) any. El termini màxim entre el contracte principal i la pròrroga no pot superar els quatre (4) anys. D'acord amb l'article 29 l'òrgan de contractació podrà aprovar la pròrroga amb caràcter obligatori per l'adjudicatària sempre i quan es preavís com a mínim amb dos (2) mesos d'antelació a la finalització del termini del contracte, en qualsevol cas la pròrroga sempre serà per escrit i de forma expressa.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 10.00 - Criteri: Pla de treball (criteri subjectiu)
Ponderació: 12.00 - Criteri: Proposta organitzativa (criteri subjectiu)
Ponderació: 2.00 - Criteri: Pla de formació continuada (criteri subjectiu)
Ponderació: 4.00 - Criteri: Capacitat de resposta en situacions d'emergència (criteri subjectiu)
Ponderació: 7.00 - Criteri: Gestió informatitzada de les dades de servei (criteri subjectiu)
Ponderació: 62.00 - Criteri: Oferta econòmica (criteri automàtic)
Ponderació: 3.00 - Criteri: Bossa anual d'hores d'oficial de jardiner/a per tasques específiques de modificació d'espais enjardinats (criteri automàtic)
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
77311000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Acreditar un volum anual de negocis que referit a l'any de més volum de negoci dels tres últims acabats ha de ser almenys d' una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte
Mínim d'acreditació:
371.895,00 €
Observacions:
Certificació, nota simple o informació anàleg expedida pel Registre Mercantil u oficial que correspongui i que contingui els comptes anuals, sempre que estigui vençut el termini de presentació i es trobin dipositades; si l'últim exercici és trobés pendent de dipòsit, han de presentar-se acompanyades de la certificació de la seva aprovació per l'òrgan competent i de la seva presentació en el Registre. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Experiència en la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa al que correspon `objecte del contracte, que s¿acreditarà mitjançant una relació dels principals serveis o treballs realitzats en els tres últims anys.

Mínim d'acreditació:
173.551,00 €
Observacions:
¿ Mitjans d¿acreditació: : Relació dels principals serveis o treballs efectuats en la qual se n¿indiqui l¿import, la data i el destinatari, públic o privat. Els serveis o treballs efectuats s¿han d¿avalar mitjançant certificats de bona execució expedits o visats per l¿òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, si manca aquest certificat, mitjançant una declaració de l¿empresari; si s¿escau, aquests certificats han de ser comunicats directament a l¿òrgan de contractació per l¿autoritat competent.

¿ Requisit d¿admissió: Acreditar com a realitzat durant l'any de major execució del període citat un import anual acumulat igual o superior a: 173.551,00 ¤ (70% del VEC, o de la seva anualitat mitja si aquesta és inferior al VEC), sense IVA, en serveis d'igual o similar naturalesa de tots els que constitueixen l'objecte del contracte.
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
La classificació empresarial de conformitat amb l¿article 77.b de la LCSP no és exigible, de manera que l¿empresari pot acreditar la seva solvència indistintament mitjançant la seva classificació en el grup o subgrup de classificació i categoria de classificació corresponent al contracte o bé acreditant el compliment dels requisits específics de solvència financera i tècnica que es determina en l¿apartat G.1 del quadre de característiques

La classificació següent:

categoria 2 grup O subgrup 6


Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Equip de personal del contracte :

- 1 encarregat/da a dedicació completa
- 5 auxiliars de jardineria a dedicació completa
Mitjans Materials:
- L'empresa adjudicatària serà l'encarregada d'aportar totes les eines, aparells, instruments, maquinària i vehicles necessaris per desenvolupar correctament les tasques encomanades en el present contracte. L'import i amortització de tots ells es considerarà inclòs en el preu ofert.
Observacions:


Les reparacions i manteniment per a la perfecta conservació dels vehicles, motors, maquinària, aparells, instruments, etc., serà totalment a càrrec de l'adjudicatari, així com les despeses dels carburants i assegurances de vehicles. En aquest sentit, l'adjudicatari vindrà obligat a la presentació d'un pla de manteniment dels vehicles i maquinària que es destinarà al contracte, disposant d'una fitxa tècnica de cada equip

Mitjançant l'Annex 5, l'empresa licitadora declara en el moment de presentar l'oferta el seu compromís a adscriure els mitjans humans exigits obligatòriament i els mitjans materials necessaris per portar a terme la prestació d'aquest servei. Caldrà especificar i diferenciar quin és el personal obligatori adscrit al contracte d'aquell altre personal que per raons organitzatives l'emoresa pugui aportar en determinats treballs i necessitats, siguin mitjans propis o subcontractats.

-Els mitjans materials s'hauran d'acreditar prèvi a l'adjudicació
-Els mitjans humans s'acreditaran a l'inici del contracte.

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya