Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

26.01.2021 US COMUNIQUEM QUE EL DISSABTE 30/01/2021, DES DE LES 00:00H A LES 08:00H HI HA PROGRAMADA UNA ACTUACIÓ TÈCNICA AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE AFECTARÀ, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA i LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA AIXÍ COM AL CORREU DEL SERVEI DE SUBSCRIPCIONS A LES NOVETATS DIÀRIES DE LES PUBLICACIONS DEL DIA 29/1/2021 QUE S'ENVIARAN AMB POSTERIORITAT.

 

Servei de tallers i cursos gent gran activa

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Canovelles
Codi d'expedient:
2651/2018
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'esplai, culturals i esportius
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Realització de tallers, festes i sortides de caràcter lúdic i cultural per a persones grans i/o sordes en situació o risc d'exclusió social, a través del treball de dinamització als equipaments municipals de Can Palots, Biblioteca Municipal i altres espais públics.
Pressupost de licitació:
63.208,00 € sense IVA 69.528,80 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Canovelles
Termini de presentació d'ofertes:
29/01/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
158.020,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte serà prorrogable i de forma expressa per acord de l'òrgan de contractació, sense que la durada de la seva vigència, incloses les pròrrogues, pugui excedir de 5 anys. La pròrroga serà obligatòria pel contractista quan: 1.- A aquesta se li hagi comunicat amb una antelació mínima de 3 mesos a la finalització de la durada del contracte. 2.- En el cas que, a la finalització del termini de vigència inicial o de les possibles pròrrogues no s'hagués formalitzat el nou contracte, el contractista s'obliga a continuar la prestació del servei fins a la nova contractació, d'acord amb l'article 29.4 de la LCSP.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 49.00 - Criteri: Proposició econòmica
Ponderació: 15.00 - Criteri: Experiència professional del personal adscrit al contracte
Ponderació: 15.00 - Criteri: Formació complementaria de l'equip de professionals adscrits al contracte
Ponderació: 21.00 - Criteri: Criteris que depenen d'un judici de valor no avaluables de forma automàtica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
92000000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Referit a l'any amb major volum de negoci d'entre els tres últims conclosos, haurà de ser com a mínim de 47.406,00¤ (1,5 el valor anual mitjà del contracte), atès que aquest import és suficient per a garantir la solvència alhora que no limita la concurrència.
Mínim d'acreditació:
47,46 €
Observacions:
Haurà d'acreditar-se mitjançant còpies dels comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil o altre registre oficials. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran la seva solvència mitjançant els seus llibres d'inventari i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.

En tot cas, la inscripció en el Registre oficial de licitadors i empreses classificades del sector públic (RELI) acreditarà enfront de tots els òrgans de contractació del sector públic, segons el que s'hi reflecteixi i llevat que hi hagi una prova en contra, les condicions de solvència econòmica i financera de l'empresari.
Període:
Els tres últims anys
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Una relació dels principals serveis o treballs efectuats en els tres últims anys, de la mateixa o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte, l'import anual acumulat dels quals l'any de més execució sigui igual o superior a 22.122,80 euros (70% de l'anualitat mitjana del contracte). Caldrà indicar l'import, la data i el destinatari, públic o privat.
Mínim d'acreditació:
22.122,80 €
Observacions:
S'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyada dels documents que consten en poder del mateix que acreditin la realització de la prestació, aquests certificat seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
Període:
Els tres últims anys
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
- Tallers per a persones grans: 2 persones amb el Diploma de monitor/a d'activitats d¿educació en el lleure.
- Taller per a persones sordes: 1 persona amb Grau superior d'interpretació de la llengua de signes o equivalent.
- Suport administratiu del servei (auxiliar): 1 persona amb el Títol de batxillerat, Grau mitjà en gestió administrativa o equivalent.
- Coordinació del servei: 1 persona sense titulació específica.
Observacions:
S'acreditaran mitjançant l'aportació d'una fotocòpia compulsada de les titulacions acadèmiques dels professionals.
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
- 2 professionals pels tallers de persones grans:
- Gent gran activa: 20 h setmanals.
- Matins de la gent gran: 3 h setmanals.
- 1 professional pel taller de persones sordes a 2 h setmanals.
- 1 auxiliar administratiu del servei a 25h setmanals.
- 1 coordinador del servei a 1h setmanal.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
En el supòsit d'empreses de nova creació (inferiors a 5 anys), caldrà acreditar la solvència tècnica i professional mitjançant els títols acadèmics del personal responsable de l'execució del contracte, que haurà de tenir com a mínim:
- Tallers gent gran activa: 2 persones amb el Diploma de monitor/a d'activitats d'educació en el lleure
- Taller persones sordes: 1 persona amb Grau superior d'interpretació de la llengua de signes o equivalent.
- Suport administratiu del servei (auxiliar): 1 persona amb el Títol de batxillerat, Grau mitjà en gestió administrativa o equivalent.
- Coordinació del servei: 1 persona sense titulació específica.
Observacions:
S'acreditaran mitjançant l'aportació d'una fotocòpia compulsada de les titulacions acadèmiques dels professionals.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya