Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei d'actuacions d'atenció i integració a les persones nouvingudes

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castellar del Vallès
Codi d'expedient:
CONT2000108
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte és regular, fixar, establir i definir l'àmbit i les condicions per a la correcta atenció a la població migrada. A través de la contractació d'aquests serveis s'oferirà acompanyament, formació, certificació i assessorament a través del primera acollida i d'orientació jurídica acompanyant en el procés de regularització als migrats estrangers residents a Castellar del Vallès.
Concretament, els serveis que formaran part del servei general d'atenció i integració a la població nouvinguda del municipi són els que figuren amb les seves obligacions i característiques tècniques essencials en els dos Lots relacionats amb l'objecte del contracte, però que disposen d'una unitat funcional tècnica i econòmica independent.
Pressupost de licitació:
66.927,41 € sense IVA 80.982,16 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Castellar del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
16/11/20 14:00 h
Valor estimat del contracte:
133.854,82 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre C Proposta econòmica) :
24/11/20 09:00 Mesa Virtual seguiment en streaming plataforma ZOOM
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Possibilitat i durada de les pròrrogues: Dues (2) pròrrogues de fins a un (1) any cadascuna. El termini màxim entre el contracte principal i les pròrrogues no pot superar els quatre (4) anys. D'acord amb l'article 29 l'òrgan de contractació podrà aprovar la pròrroga amb caràcter obligatori per l'adjudicatària sempre i quan es preavisi com a mínim amb dos (2) mesos d'antelació a la finalització del termini del contracte, en tot cas la pròrroga serà per escrit i de forma expressa.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 55.00 - Criteri: Preu
Ponderació: 20.00 - Criteri: Organització del servei
Ponderació: 15.00 - Criteri: Sistemes de coordinació i seguiment
Ponderació: 10.00 - Criteri: Recursos humans
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Acreditar un volum anual de negocis que referit a l'any de més volum de negoci dels tres últims acabats ha de ser almenys d' una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte:
- Lot 1: 31.223,33 EUR.
- Lot 2: 18.972,22 EUR.
Observacions:
Mitjans d'acreditació: Certificació, nota simple o informació anàleg expedida pel Registre Mercantil u oficial que correspongui i que contingui els comptes anuals, sempre que estigui vençut el termini de presentació i es trobin dipositades; si l'últim exercici és trobés pendent de dipòsit, han de presentar-se acompanyades de la certificació de la seva aprovació per l'òrgan competent i de la seva presentació en el Registre. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
l'adjudicatari/ària que vulgui prestar el servei haurà de garantir el següent equip de personal:
- Lot 1: primera acollida.
Tècnic/a mig/mitjana:
- Mínim un (1) tècnic mig que, reunint els requisits de formació específica o d'habilitació professional corresponent, exerceix exclusivament les funcions específiques per a les quals l'habilitat aquest títol, i té al seu càrrec el desenvolupament d'una funció tècnica especialitzada destinada a desenvolupar alguna de les activitats o serveis prestats objecte de contractació, a més de realitzar les funcions de coordinació.
- Experiència mínima, acreditada correctament, de dos (2) anys en la tramitació d'expedients en matèria d'estrangeria.
- Lot 2: orientació jurídica.
Tècnic/a d'atenció especialitzada:
- Mínim un (1) tècnic/a d'atenció especialitzada que, reunint els requisits de formació específica o d'habilitació professional corresponent, exerceix exclusivament les funcions específiques per a les quals l'habilitat aquest títol, i té al seu càrrec el desenvolupament d'una funció tècnica especialitzada destinada a desenvolupar alguna de les activitats o serveis prestats objecte de contractació, a més de realitzar les funcions de coordinació.
- Experiència mínima, acreditada correctament, de dos (2) anys en la tramitació d'expedients en matèria d'estrangeria.
- Estar en possessió de la titulació de grau o de la diplomatura en Dret.
Observacions:
La forma d¿acreditar aquesta solvència tècnica serà inicialment en el moment de l¿oferta, amb una declaració de responsable i, abans de formalitzar el contracte, amb la documentació oficial i acreditativa corresponent.
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Experiència en la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa al que correspon l¿objecte del contracte, que s¿acreditarà mitjançant una relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims tres anys disponibles (2017-2019) que inclogui import, dates i el destinatari, públic o privat, d¿aquests. Per determinar que un treball o servei és de la mateixa o similar naturalesa que el que constitueix l¿objecte del contracte s¿ha d¿acudir al codi CPV previst a l¿apartat A.3 del quadre de característiques d¿aquest plec de clàusules:
¿ LOT 1: 85312300-2, serveis d¿orientació i assessorament.
¿ LOT 2: 79140000-7, serveis d¿assessoria i informació jurídica.
Observacions:
Mitjans d'acreditació: Els serveis o treballs efectuats s'han d'avalar mitjançant certificats de bona execució expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, si manca aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari; si s'escau, aquests certificats han de ser comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Quan el contractista sigui una empresa de nova creació, entenent com a tal aquella que tingui una antiguitat inferior a cinc anys, la seva solvència tècnica s'ha d'acreditar amb els mitjans a que es refereixen les lletra b) i la lletra e) de l'article 90 de la LCSP:
- Indicant el personal tècnic o les unitats tècniques integrades o no a l'empresa, i coordinadors.
- Títols acadèmics i professionals de l'empresari i dels directius de l'empresa, en concret, del responsable de l'execució del contracte.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya