Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Contracte mixt de serveis i obres de manteniment instal.lacions dels equipaments municipals i control energètic i obres especificades en la memòria valorada a realitzar en les instal.lacions de l'Ajuntament d'Argentona

Òrgan de contractació:
Ajuntament d'Argentona
Codi d'expedient:
2019/2304
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Contracte mixt de serveis i obres de manteniment instal.lacions dels equipaments municipals i control energètic i obres especificades en la memòria valorada a realitzar en les instal.lacions de l'Ajuntament d'Argentona
Pressupost de licitació:
762.370,00 € sense IVA 922.467,70 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Argentona
Termini de presentació d'ofertes:
19/08/20 23:59 h
Observacions:
La distribució de les inversions per anualitats és la prevista en la clàusula 1.4) del plec de clàusules administratives particulars
Valor estimat del contracte:
1.259.850,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
05/11/20 09:00 Obertura telemàtica
Obertura de pliques (Sobre C) :
30/11/20 09:00 Obertura telemàtica
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
El contracte serà prorrogable de forma expressa, d'any a any, sense que la durada de la seva vigència, incloses les pròrrogues, pugui excedir de 5 anys. No obstant el que estableixen els apartats anteriors, quan al venciment d'un contracte no s'hagi formalitzat el nou contracte que garanteixi la continuïtat de la prestació que ha d'efectuar el contractista com a conseqüència d'incidències resultants d'esdeveniments imprevisibles per a l'òrgan de contractació produïdes en el procediment d'adjudicació i hi hagi raons d'interès públic per no interrompre la prestació, es pot prorrogar el contracte originari fins que comenci l'execució del nou contracte i en tot cas per un període màxim de nou mesos, sense modificar la resta de condicions del contracte, sempre que l'anunci de licitació del nou contracte s'hagi publicat amb una antelació mínima de tres mesos respecte de la data de finalització del contracte originari.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 30.00 - Criteri: Oferta econòmica P1 manteniment preventiu i correctiu
Ponderació: 24.00 - Criteri: Oferta econòmica P2 base de preus BEDEC de l'ITEC
Ponderació: 18.00 - Criteri: Oferta econòmica P3 Inversions
Ponderació: 8.00 - Criteri: Millora bossa hores anual
Ponderació: 3.00 - Criteri: Vehicles ecològics
Ponderació: 2.00 - Criteri: Sistema de gestió de qualitat
Ponderació: 8.00 - Criteri: Organigrama de funcionament i pla de realització de millores
Ponderació: 7.00 - Criteri: Programa d'eco-eficiència sense cost per l'ajuntament
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
50700000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Descripció:
El criteri per a l'acreditació de la solvència econòmica i financera, serà el volum anual de negocis del licitador, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims conclusos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte, és a dir de 381.184,99¤.

Forma d'acreditació de la solvència Econòmica i Financera:
El volum anual de negocis dels licitadors i de l'adjudicatari s'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari està inscrit en aquest registre, i si no per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil. En aquest darrer cas, caldrà presentar també les declaracions d'IRPF i IVA (Model 130 del 4t. trimestre corresponent als exercicis 2017, 2018 i 2019 i Model 390 (resum anual de l'IVA) de l'exercici 2017, 2018 i 2019).
El licitador podrà acreditar la seva solvència econòmica, financera, professional o tècnica, indistintament, mitjançant la seva classificació com a contractista en totes i cadascuna de les 3 classificacions empresarials que a continuació es detallen o bé acreditant el compliment dels requisits específics de solvència expressats anteriorment.

Classificació empresarial.

1) Subgrup de classificació 1 dins del Grup P Manteniment i reparació d'equips i instal¿lacions elèctriques i electròniques.
Categoria 1.

2) Subgrup de classificació 2 dins del Grup P Manteniment i reparació d'equips de fontaneria, conduccions d'aigua i gas.
Categoria 1.

3) Subgrup de classificació 3 dins del Grup P Manteniment i reparació d'equips de calefacció i aire condicionat.
Categoria 1.

Segons la tipologia de contracte es classifica com a categoria 1, segons l'article 38 del RGLP.


Aquelles empreses que estiguin inscrites en el Registre de Licitadors de la Generalitat de Catalunya i/o de l'Administració General de l'Estat restaran eximides de presentar la documentació referida si consta en el Registre de Licitadors.

La prova del contingut dels registres de licitadors s'ha d'efectuar mitjançant una certificació de l'òrgan encarregat d'aquest. Els certificats han d'indicar les referències que hagin permès la inscripció de l'empresari a la llista o l'expedició de la certificació, així com, la classificació obtinguda.

Per tant, tot i que l'empresa estigui inscrita al RELI o ROLECSP, caldrà aportar tota aquella documentació que no consti en els esmentats registres tal i com es demana en els apartats anteriors
Solvència tècnica i professional
Descripció:
- Relació dels principals serveis o treballs d'igual o similar naturalesa que l'objecte del contracte realitzats els últims tres anys que inclogui import, data, destinatari, públic o privat, dels mateixos; l'import anual acumulat en l'any de major execució haurà de ser igual o superior al 70% del valor estimat del contracte, és a dir, 881.895¤. Els serveis o treballs s'acreditaran amb un certificat expedit per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui un ens públic, o quan sigui un privat, mitjançant un certificat d'aquest o d'una declaració de l'empresari, amb expressió del seu import i dates d'execució.

- Descripció de les instal¿lacions tècniques, de les mesures utilitzades per l'empresari per garantir la qualitat i dels mitjans d'estudi i recerca de l'empresa.

- Les titulacions acadèmiques i professionals de l'empresari i del personal directiu de l'empresa i, en particular, del personal responsable de l'execució del contracte.

- En els casos adequats, indicació de les mesures de gestió mediambiental que l'empresari pot aplicar en executar el contracte.

- Declaració sobre la plantilla mitjana anual de l'empresa i la importància del seu personal directiu durant els tres últims anys, acompanyada de la documentació justificativa corresponent.

-Declaració que indiqui la maquinària, material i equip tècnic de què es disposa per a l'execució dels treballs o prestacions, a la qual s'ha d'adjuntar la documentació acreditativa pertinent.

- El Contractista estarà en possessió de tots aquells carnets d'instal¿lador -mantenidor autoritzat pel Departament d'indústria i Energia de la Generalitat de Catalunya, necessaris per poder desenvolupar les seves tasques i estendre, al seu cas, les certificacions oportunes de les diverses instal¿lacions.


Per tant, tot i que l'empresa estigui inscrita al RELI o ROLECSP, caldrà aportar tota aquella documentació que no consti en els esmentats registres tal i com es demana en els apartats anteriors.
El licitador podrà acreditar la seva solvència econòmica, financera, professional o tècnica, indistintament, mitjançant la seva classificació com a contractista en totes i cadascuna de les 3 classificacions empresarials que a continuació es detallen o bé acreditant el compliment dels requisits específics de solvència expressats anteriorment.

Classificació empresarial.

1) Subgrup de classificació 1 dins del Grup P Manteniment i reparació d'equips i instal¿lacions elèctriques i electròniques.
Categoria 1.

2) Subgrup de classificació 2 dins del Grup P Manteniment i reparació d'equips de fontaneria, conduccions d'aigua i gas.
Categoria 1.

3) Subgrup de classificació 3 dins del Grup P Manteniment i reparació d'equips de calefacció i aire condicionat.
Categoria 1.

Segons la tipologia de contracte es classifica com a categoria 1, segons l'article 38 del RGLP.


Aquelles empreses que estiguin inscrites en el Registre de Licitadors de la Generalitat de Catalunya i/o de l'Administració General de l'Estat restaran eximides de presentar la documentació referida si consta en el Registre de Licitadors.

La prova del contingut dels registres de licitadors s'ha d'efectuar mitjançant una certificació de l'òrgan encarregat d'aquest. Els certificats han d'indicar les referències que hagin permès la inscripció de l'empresari a la llista o l'expedició de la certificació, així com, la classificació obtinguda.

Per tant, tot i que l'empresa estigui inscrita al RELI o ROLECSP, caldrà aportar tota aquella documentació que no consti en els esmentats registres tal i com es demana en els apartats anteriors.


Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya