Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Servei de software de comptabilitat i gestiˇ energŔtica

Ďrgan de contractaciˇ:
Consell Comarcal d'Osona
Codi d'expedient:
1403-000073-2020 (X2020000947)
Tipus de tramitaciˇ:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informÓtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Tramitaciˇ simplificada:
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

Descripciˇ de l'esmena:
Anunci licitaciˇ
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
Contractaciˇ d'un software de comptabilitat i gestiˇ energŔtica, a fi i a efecte de donar continu´tat a la gestiˇ de la comptabilitat energŔtica, telelectura de comptadors i a totes les accions de gestiˇ energŔtica que se'n deriven, d'ajuntaments i el propi Consell Comarcal, aixÝ com la corresponent formaciˇ, atenciˇ i manteniment evolutiu. En tot cas, l'adjudicatari ha d'atendre especÝficament les prestacions segŘents:
a. LlicŔncia del programa informÓtic per al perÝode de durada del contracte.
b. Importaciˇ, quan sigui el cas, de tota la informaciˇ i base de dades hist˛riques gestionades pel Consell Comarcal prŔviament a l'adjudicaciˇ d'aquest contracte provinents d'un altre sistema informÓtic de gestiˇ de dades energŔtiques.
c. Lliurament dels manuals o tutorials del programa que en permetin l'˙s aut˛nom per part de les persones usuÓries.
d. Formaciˇ bÓsica inicial d'utilitzaciˇ del programa (mÝnim 4 hores anuals a impartir a la seu del Consell Comarcal).
e. Adaptaciˇ als nous arxius de facturaciˇ de les empreses comercialitzadores per tal que el programa en pugui fer la importaciˇ en tot moment.
f. La incorporaciˇ de nous ens locals amb els corresponents subministraments, amb la corresponent creaciˇ de l'estructura de l'entitat (inventari fÝsic i elŔctric/energŔtic) a partir de fitxers digitals (en format de full de cÓlcul o base de dades) i la incorporaciˇ de dades hist˛riques de facturaciˇ tambÚ a partir de fitxers digitals en els formats generats per les companyies comercialitzadores o bÚ a partir de les dades procedents d'altres programes de gestiˇ energŔtica.
g. Manteniment actualitzat i evolutiu de l'aplicaciˇ i de les bases internes d'informatitzaciˇ, pel que fa a les tarifes d'energia, peatges, preu voluntari per al petit consumidor (PVPC), climatologia, etc.
h. Resposta personalitzada (segŘent dia laborable) per correu electr˛nic per a consultes i solucions a problemes d'utilitzaciˇ.
i. C˛pia de seguretat diÓria de les dades.
Pressupost de licitaciˇ:
24.462,80 € sense IVA 29.599,98 € IVA incl˛s (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
└mbit geogrÓfic:
Osona
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
27/11/20 14:00 h
Observacions:
Aquest software serÓ utilitzat per l'AgŔncia Local de l'Energia d'Osona, servei del Consell Comarcal d'Osona que ofereix d'assessorament i suport en la gestiˇ i la comptabilitat energŔtica i actualment es presta a 48 municipis de la comarca d'Osona. Les principals funcions de l'AgŔncia Ús la realitzaciˇ d'un control dels consums, costos i desviacions de totes els subministraments energŔtics d'aquests ajuntaments.
Valor estimat del contracte:
53.818,18 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B (Sobre amb criteris avaluables objectivament)) :
09/12/20 12:00 Sessiˇ telemÓtica
Pr˛rroga:
Informaciˇ complementÓria sobre la pr˛rroga:
El contracte serÓ prorrogable amb un mÓxim de dos terminis anuals. La pr˛rroga s'acordarÓ per l'˛rgan de contractaciˇ i serÓ obligat˛ria per l'empresari, sempre que el seu preavÝs es produeixi almenys amb dos mesos d'antelaciˇ a la finalitzaciˇ del termini de duraciˇ del contracte, sense que la durada de la seva vigŔncia, incloses les pr˛rrogues, pugui excedir dels quatre anys. La pr˛rroga no es produirÓ, en cap cas, per acord tÓcit de les parts.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicaciˇ:
Ponderaciˇ: 6.00 - Criteri: Criteri visualitzaciˇ/descÓrrega informaciˇ enllumenat p˙blic
Ponderaciˇ: 4.00 - Criteri: Informe de seguiment de PAESC automatitzat
Ponderaciˇ: 3.00 - Criteri: Personalitzaciˇ eina
Ponderaciˇ: 2.00 - Criteri: Navegabilitat i usabilitat
Ponderaciˇ: 25.00 - Criteri: Preu oferta
Ponderaciˇ: 6.00 - Criteri: CÓrrega factures en PDF
Ponderaciˇ: 12.00 - Criteri: Importaciˇ automÓtica facturaciˇ
Ponderaciˇ: 2.00 - Criteri: Temps resposa resoluciˇ incidŔncies
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
48000000
Garantia provisional:
No

Plecs

 

Documentaciˇ

 
Informe de necessitats.pdf
PDF
Resolució inici expedient.pdf
PDF
Resolució aprovació licitació.pdf
PDF
Anunci licitació.pdf
PDF
Condicions d'execuciˇ:
Les previstes a la clÓusula 23 del plec de clÓusules administratives particulars.
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya