Serveis de brànding, grafisme i gestió de marca en entorns digitals i xarxes socials, relacionats amb tecnologia, innovació i transformació digital, emmarcats en el context de la comunicació corporativa de la Fundació Ticsalut
Pressupost de licitació:
35.000,00 € sense IVA
42.350,00 € IVA inclòs (21,00%)
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 75.00 -
Criteri:
Lot 1: Oferta econòmica
Ponderació: 10.00 -
Criteri:
Lot 1: Anàlisi marca gràfica TIC Salut Social actual
Ponderació: 8.00 -
Criteri:
Lot 1: Punts de millora detectats
Ponderació: 7.00 -
Criteri:
Lot 1: Estil gràfic treball realitzats
Ponderació: 75.00 -
Criteri:
Lot 2: Oferta econòmica
Ponderació: 10.00 -
Criteri:
Lot 2: Anàlisi de la marca i del posicionament entre els seus públics de Tic Salut Social en l'actualitat
Ponderació: 8.00 -
Criteri:
Lot 2: Punts de millora detectats
Ponderació: 7.00 -
Criteri:
Lot 2: Treballs realitzats
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Lot 1: Volum del millor exercici dins dels tres darrers disponibles
Mínim d'acreditació:
19.000,00 €
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Lot 2: Volum del millor exercici dins dels tres darrers disponibles
Mínim d'acreditació:
5.500,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Lot 1: Un (1) dissenyador gràfic sènior, que haurà de disposar de les següents competències: 1. Titulació oficial en disseny gràfic 2. Experiència professional en disseny gràfic de, com a mínim, 5 anys.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Lot 2: Un (1) gestor de projecte, que haurà de disposar de les següents competències: 1. Titulació oficial en comunicació, màrketing o periodisme. 2. Experiència professional en comunicació, màrketing o periodisme de, com a mínim, 5 anys.