Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

1.12.2020 ACTUALIZACIÓ AVÍS: LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA ESTAN AFECTADES PER UNA INCIDÈNCIA TÈCNICA. EL SERVEI ES TROBA OPERATIU DES DEL DIA 4.11.2020 TOT I QUE ES PODEN PRODUIR AFECTACIONS PUNTUALS EN EL RENDIMENT DE LES EINES.

 

SERVEIS DE DEIXALLERIES AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ SOCIALMENT RESPONSABLES, RESERVAT A CENTRES ESPECIALS DE TREBALL

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Codi d'expedient:
2020-SE-OH-10
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de clavegueram i eliminació de deixalles: serveis de sanejament i serveis similars
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és la prestació dels serveis de deixalleries en el municipi, de conformitat amb les condicions de funcionament establertes en el PPT. Els serveis es presten mitjançant les següents instal·lacions integrades en la Xarxa Metropolitana de Deixalleries:
- Una deixalleria central tipus "B", ubicada al km 6 de la carretera de la Roca
- Dos punts verds en format de quiosc. El punt verd del Raval al Parc dels Pins i el Punt Verd de Can Calvet al c. Aragó
De manera complementària a l'objecte del contracte, els serveis de deixalleria són també equipaments d'educació ambiental
Pressupost de licitació:
320.835,05 € sense IVA 352.918,56 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Santa Coloma de Gramenet
Termini de presentació d'ofertes:
06/10/20 13:00 h
Observacions:
Informació del plec de clàusules administratives particulars: Servei de Contractació, correu electrònic serveicontractacio@gramenet.cat
Informació del plec de prescripcions tècniques: Servei de Medi Ambient i Higiene Ambiental, correu electrònic bernetvf@gramenet.cat
Els annexos a presentar pels licitadors que s'han publicat en format WORD, un cop complimentats i sense cap variació, s'hauran de passar a format PDF i signar-los electrònicament
Valor estimat del contracte:
465.210,82 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (SOBRE B) :
15/10/20 12:00 Es podrà visualitzar l?obertura del sobre B per streaming mitjançant la següent adreça: https://www.youtube.com/channel/UCDnCMzItQ38sQvuzdshi55Q
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Contracte prorrogable per 1 any més
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 09/09/20
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 55.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 16.00 - Criteri: Millor puntuació de l'última Resolució USAP
Ponderació: 15.00 - Criteri: Millores sobre la qualitat
Ponderació: 14.00 - Criteri: Formació del personal i educació ambiental
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90500000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Acreditar una xifra de volum igual o superior a 103.000,00 ¤, IVA exclòs, referit al millor exercici dels 3 últims disponibles. En cas que la constitució de l'empresa o l'inici d'activitats sigui inferior a 1 any, comptat des de la data final de presentació de proposicions, el requeriment s'entendrà proporcional a aquest període
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Haver executat 1 contracte similar, executat entre la data de publicació de la convocatòria i l'equivalent del 3r any anterior, en un municipi de més de 50.000 habitants
Observacions:
ESPECIAL HABILITACIÓ EMPRESARIAL O PROFESSIONAL:
1. Declaració de ser un Centre Especial de Treball d'Iniciativa Social (CETIS) amb detall del percentatge de treballadors amb discapacitat i amb especial dificultat per a la seva inclusió laboral, i
2. Declaració de disposar de la Resolució vigent de l'atorgament per part del Departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya o altre organisme del certificat d'unitats Suport Professional 2 (USAP) o similar per garantir l'acompanyament de les persones amb discapacitat amb especials dificultats amb una puntació mínima de 50 punts i una vigència dels últims 5 anys

ADSCRIPCIÓ OBLIGATÒRIA DE MTIANS AL CONTRACTE:
En qualsevol cas el contractista haurà d'adscriure els mitjans personals establerts en el PPT.
En haver personal a subrogar en el supòsit que aquest personal s'adscrigui en les mateixes tasques, els licitadors presentaran només els CV i titulacions del personal nou proposat a adscriure al contracte
Centres especials d'ocupació:

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya