Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

18.01.2021 INCIDÈNCIA 16/01/2021, DE 04:10H A 19:00H EN DIVERSOS SERVEIS ALLOTJATS AL CENTRE DE PROCESSAMENT DE DADES DE LA GENERALITAT QUE VA AFECTAR, ENTRE ALTRES, LA DISPONIBILITAT DEL SERVEI DE LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA. LA INCIDÈNCIA JA HA ESTAT RESOLTA.

 

Obra de construcció de la nova Sala del Consell de Govern a l'edifici "Les Àligues" de la Universitat de Girona - Exp. 006/20.O

Òrgan de contractació:
Universitat de Girona
Codi d'expedient:
006/20.O
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcció general d'immobles i obres d'enginyeria civil
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Es publica de nou el projecte atès que a la carpeta publicada, hi havia documents no corresponents al projecte. S'informa que no s'ha realitzat cap canvi al projecte en si.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Obra de construcció de la nova Sala del Consell de Govern a l'edifici "Les Àligues" de la Universitat de Girona
Pressupost de licitació:
149.622,99 € sense IVA 181.043,81 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
5 mesos 15 dies
Àmbit geogràfic:
Girona
Termini de presentació d'ofertes:
19/10/20 14:00 h
Observacions:
En cas de necessitar suport en relació amb l'accés i ús de l'eina obligatòria de presentació d'ofertes "Sobre Digital", podeu contactar mitjançant el correu electrònic sepic.contractacio@udg.edu
Si us sorgeixen dubtes relacionats amb el contingut del plec o sobre aquelles qüestions formals relacionades amb la presentació i tramitació de la documentació relativa a aquesta licitació, podeu adreçar la vostra consulta per escrit a través de la mateixa URL, apartat: TAULER D'ANUNCIS, DUBTES I PREGUNTES. Resten excloses aquelles qüestions jurídiques que poguessin o haguessin de ser considerades i resoltes per la mesa o l'òrgan de contractació.
Si voleu rebre avís de les novetats que es publiquin en referència amb aquesta licitació, via correu electrònic, seria convenient subscriure's en aquest mateix anunci a l'apartat: SUBSCRIPCIONS.
Valor estimat del contracte:
149.622,99 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 85.00 - Criteri: Lot 1 (criteri automàtic): Oferta econòmica
Ponderació: 15.00 - Criteri: Lot 1 (criteri automàtic): Reducció del termini d¿execució
Ponderació: 50.00 - Criteri: Lot 2 (criteri automàtic): Oferta econòmica
Ponderació: 30.00 - Criteri: Lot 2 (criteri automàtic): Reducció del termini d'execució
Ponderació: 20.00 - Criteri: Lot 2 (criteri automàtic): Ampliació del termini de garantia
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Si es licita només al lot número 1: Volum anual de negocis, o bé volum anual de negocis en l'àmbit al que es refereix el contracte, referit al millor exercici dels darrers tres anys
Mínim d'acreditació:
170.640,96 €
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Si es licita només al lot número 2: Volum anual de negocis, o bé volum anual de negocis en l'àmbit al que es refereix el contracte, referit al millor exercici dels darrers tres anys
Mínim d'acreditació:
53.793,53 €
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Si es licita a tots dos lots: Volum anual de negocis, o bé volum anual de negocis en l'àmbit al que es refereix el contracte, referit al millor exercici dels darrers tres anys
Mínim d'acreditació:
224.434,49 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Si es licita només al lot número 1: Relació de les principals obres realitzades (aquestes obres han de ser de la mateixa naturalesa o similar a la determinada en l'objecte d'aquesta licitació, és a dir, englobades dins del mateix grup o subgrup de la classificació que correspon al contracte) en el curs dels darrers cinc anys que inclogui import, dates i el lloc d'execució de les obres, destinatari públic o privat, avalats per certificats de bona execució
Mínim d'acreditació:
238.897,34 €
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Si es licita només al lot número 1: Declaració indicant el personal tècnic o organismes tècnics, estiguin integrats o no a l'empresa, de què es disposi per a l'execució de les obres. El nombre de tècnics no podrà ser inferior a 1 i la seva experiència haurà de ser de com a mínim 5 anys.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Si es licita només al lot número 1: Títols acadèmics i professionals de l'empresari i dels directius de l'empresa i, en particular, del responsable o responsables de les obres, així com dels tècnics encarregats directament de la mateixa, sempre que no s'avaluïn com un criteri d'adjudicació.
En aquest sentit es demana la titulació i/o acreditacions acadèmiques o professionals d'arquitecte o arquitecte tècnic (Cap d'obra). Aquestes s¿acreditaran mitjançant la presentació del certificat del col·legi oficial i/o títol acadèmic i certificat d¿estar al corrent de les obligacions laborals i tributàries.
Mitjà de solvència:
Mesures de gestió mediambiental
Descripció:
Si es licita només al lot número 1: Indicació de les mesures de gestió mediambiental que l'empresari podrà aplicar a l'executar el contracte. Es demanen les mesures següents: Programa de gestió de residus. Es verificarà la seva correcta aplicació mitjançant el Certificat Gestió dels residus resultants de les obres objecte del contracte.
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Si es licita només al lot número 2: Relació dels principals subministraments realitzats (aquests subministraments han de ser de la mateixa naturalesa o similar a la determinada en l'objecte d'aquesta licitació, és a dir, englobades dins del mateix grup o subgrup de la classificació que correspon al contracte) en el curs dels darrers tres anys que inclogui import, dates i el destinatari públic o privat, avalats per certificats de bona execució
Mínim d'acreditació:
25.103,65 €
Mitjà de solvència:
Mesures de gestió mediambiental
Descripció:
Si es licita només al lot número 2: Indicació de les mesures de gestió mediambiental que l'empresari podrà aplicar a l'executar el contracte. Es demanen les mesures següents: Programa de gestió de residus
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Si es licita a tots dos lots: Relació de les principals obres realitzades (aquestes obres han de ser de la mateixa naturalesa o similar a la determinada en l'objecte d'aquesta licitació, és a dir, englobades dins del mateix grup o subgrup de la classificació que correspon al contracte) en el curs dels darrers cinc anys que inclogui import, dates i el lloc d'execució de les obres, destinatari públic o privat, avalats per certificats de bona execució
Mínim d'acreditació:
264.000,99 €
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Si es licita a tots dos lots: Declaració indicant el personal tècnic o organismes tècnics, estiguin integrats o no a l'empresa, de què es disposi per a l'execució de les obres. El nombre de tècnics no podrà ser inferior a 1 i la seva experiència haurà de ser de com a mínim 5 anys.
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Si es licita a tots dos lots: Títols acadèmics i professionals de l'empresari i dels directius de l'empresa i, en particular, del responsable o responsables de les obres, així com dels tècnics encarregats directament de la mateixa, sempre que no s'avaluïn com un criteri d'adjudicació.
En aquest sentit es demana la titulació i/o acreditacions acadèmiques o professionals d'arquitecte o arquitecte tècnic (Cap d'obra).
Mitjà de solvència:
Mesures de gestió mediambiental
Descripció:
Si es licita a tots dos lots: Indicació de les mesures de gestió mediambiental que l'empresari podrà aplicar a l'executar el contracte. Es demanen les mesures següents: programa de gestió de residus per als dos lots.
Classificació empresarial:
De manera alternativa, el licitador acreditarà la solvència econòmica i financera, tècnica i professional mitjançant la classificació empresarial: Grup C, Subgrup 4, Categoria 3

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya