Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

1.12.2020 ACTUALIZACIÓ AVÍS: LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA ESTAN AFECTADES PER UNA INCIDÈNCIA TÈCNICA. EL SERVEI ES TROBA OPERATIU DES DEL DIA 4.11.2020 TOT I QUE ES PODEN PRODUIR AFECTACIONS PUNTUALS EN EL RENDIMENT DE LES EINES.

 

SUBMINISTRAMENT I ARRENDAMENT 11 EQUIPS IMPRESSIÓ

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Barcelona
Unitat de contractació:
Districte de les Corts
Codi d'expedient:
20002471
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Lloguer
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament i arrendament per l'ús sense opció de compra d'11 equips per a la impressió, escaneig i còpia de documents així com el manteniment dels equips i subministrament de consumibles per als equipaments del Districte de les Corts, amb mesures de contractació pública sostenible.
Pressupost de licitació:
11.568,00 € sense IVA 13.997,28 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
29/10/20 13:00 h
Observacions:
La presentació de l'oferta es farà exclusivament a través del Portal de contractació electrònica de l'Ajuntament de Barcelona:
https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/licitacioelectronica
Valor estimat del contracte:
48.585,60 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació un màxim de 3 anys. La durada total del contracte incloent les eventuals pròrrogues serà de 4 anys.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
30120000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
D'acord amb la previsió de l'article 87.1.a) LCSP, el volum anual de negocis referit al millor dels 3 últims exercicis anteriors a la data de presentació de les proposicions o en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa ha de tenir un valor igual o superior a 14.000 euros. En el cas de què la data de constitució de l'empresa o d'inici d'activitat sigui inferior a un any comptat des de la data final de presentació de proposicions, el requeriment s'entendrà proporcional al període.
Mínim d'acreditació:
14.000,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
D'acord amb la previsió de l'article 89.1.a) LCSP, l'import anual, sense incloure els impostos, que l'empresa licitadora ha de declarar com a executat durant l'any de superior execució en el decurs dels últims 3 anys en subministraments de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l'objecte d'aquest contracte ha de ser com a mínim de 14.000 euros.
Mínim d'acreditació:
14.000,00 €

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya