Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SUBMINISTRAMENT DE PAPER RECICLAT PER A FOTOCOPIADORES (DIN A3 I DIN A4) AMB QUE S'HAN D' ABASTIR ELS DIVERSOS DEPARTAMENTS DE L' AJUNTAMENT DE BADALONA A REQUERIMENT MUNICIPAL, SEGONS NECESSITATS

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Badalona
Codi d'expedient:
2020/00023251Z
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Constitueix l' objecte d' aquest contracte la realització del subministrament de paper reciclat per a fotocopiadores (DIN A3 i DIN A4) amb què s'han d' abastir els diversos departaments de l' Ajuntament de Badalona a requeriment municipal, segons necessitats, d' acord amb les condicions establertes en el plec de prescripcions tècniques particulars que es proposa per regir aquest contracte.
No s' ha considerat adient dividir l' objecte d' aquest contracte en lots ja que es tracta del mateix article però amb diferents formats, de manera que un únic proveïdor pot subministrar un format i l'altre amb l'economia d'escala de preus.
Pressupost de licitació:
32.616,00 € sense IVA 39.465,36 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Badalona
Termini de presentació d'ofertes:
29/09/20 13:30 h
Observacions:
Cal assenyalar que en aquesta licitació s' exigeix que a banda de la presentació -a través de la Plataforma de Contractació Publica de la Generalitat de Catalunya del sobre/arxiu electrònic únic -s' acompanyi la proposta efectuada d' una mostra del paper que es proposa subministrar (tant del paper DIN A3 com del paper DIN A4).
Els candidats hauran de presentar un paquet de fulls de cada tipologia de paper per tal que es puguin fer proves del seu funcionament amb els equips multifunció de què disposa aquesta Administració.
Valor estimat del contracte:
68.493,60 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
per dos periodes de maxim un any cadascun
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
30197630
Codi CPA:
17.23.14
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Descripció:
veure clausula 7 del plec de clausules administratives particulars regulador d' aquest contracte
Solvència tècnica i professional
Descripció:
veure clausula 7 del plec de clausules administratives particulars regulador d' aquest contracte

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya