Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

1.12.2020 ACTUALIZACIÓ AVÍS: LA PLATAFORMA DE SERVEIS DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA I LES EINES DE LICITACIÓ ELECTRÒNICA ESTAN AFECTADES PER UNA INCIDÈNCIA TÈCNICA. EL SERVEI ES TROBA OPERATIU DES DEL DIA 4.11.2020 TOT I QUE ES PODEN PRODUIR AFECTACIONS PUNTUALS EN EL RENDIMENT DE LES EINES.

 

SERVEIS DE SUPORT A LA INTERVENCIÓ PER A LA REALITZACIÓ DEL CONTROL FINANCER DELS EXERCICIS 2020, 2021 I 2022, DIVIDIT EN DOS LOTS, AMB MESURES DE CONTRACTACIÓ SOCIALMENT RESPONSABLE

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Codi d'expedient:
2020-SE-O-23
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de comptabilitat, auditoria i tenidoria de llibres
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del present contracte és la contractació d'auditors que han de col·laborar i donar suport a la Intervenció General de l'Ajuntament en la realització del control financer de l'activitat econòmica-financera del sector públic local en l'exercici del control permanent i auditoria pública, d'acord amb les característiques establertes en el PPT i en l'apartat vuitè del Pla de control financer per al 2019, en el que s'expressa l'abast del control financer mitjançant auditories externes al seu apartat vuitè i que recull els treballs i control a realitzar de forma similar.
Complementàriament la finalitat del contracte és afavorir l'estabilitat laboral i la transparència fiscal.
Pressupost de licitació:
90.420,00 € sense IVA 109.408,20 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
3 anys
Àmbit geogràfic:
Santa Coloma de Gramenet
Termini de presentació d'ofertes:
25/09/20 13:00 h
Observacions:
Informació del plec de clàusules administratives particulars: Servei de Contractació, correu electrònic serveicontractacio@gramenet.cat
Informació del plec de prescripcions tècniques: Intervenció General i Servei de Fiscalització, correus electrònics aragonsf@gramenet.cat i llobetem@gramenet.cat
Els annexos a presentar pels licitadors que s'han publicat en format WORD, un cop complimentats i sense cap variació, s'hauran de passar a format PDF i signar-los electrònicament
Valor estimat del contracte:
180.840,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Aquest contracte és prorrogable anualment per 2 anys més
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 30.00 - Criteri: CRITERI DE VALORACIÓ DISCRECIONAL. Memòria de gestió/proposta tècnica
Ponderació: 40.00 - Criteri: CRITERI DE VALORACIÓ AUTOMÀTICA. Oferta econòmica
Ponderació: 20.00 - Criteri: CRITERI DE VALORACIÓ AUTOMÀTICA. Experiència professional
Ponderació: 10.00 - Criteri: CRITERI DE VALORACIO AUTOMÀTICA. Formació del personal
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Declaració respecte l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals vigent per import igual o superior a:
LOT 1 128.220,00 ¤
LOT 2 52.620,00 ¤
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot 1: Haver realitzat 3 treballs, com a mínim, de suport a la Intervenció General en la realització, com a auditors coadjuvants, del control financer permanent corresponents a la revisió i verificació dels comptes justificatius de subvencions i ajuts atorgats o similars, en els últims 3 anys, en l'àmbit de l'Administració Local. Cadascun d'aquests treballs han de ser d'un import mínim de 16.027,50 ¤ ( que correspon al 75% del valor del contracte per anualitat).
Lot 2: Haver realitzat al menys 3 treballs, en els últims 3 anys, en l'àmbit de l'Administració Local, de suport a la Intervenció General en la realització, com a auditors coadjuvants, dels treballs de control financer d'auditories de sistemes per verificar si els registres comptables de factures compleixen les condicions que determina la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic. Cadascun d'aquests treballs han de ser d'un import mínim de 6.577,50 ¤ ( que correspon al 75% del valor del contracte per anualitat).
Observacions:
COMPROMIS D'ADSCRIPCIÓ OBLIGATORIA DE MITJANS PELS LICITADORS:
SI. Veure claùsula 11 del PCAP i apartat L del quadre resum

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya