Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Implantació d'una eina integral de gestió de l'inventari i patrimoni amb el sistema de gestió econòmica i comptable i el seu servei de suport tècnic i manteniment

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Reus
Codi d'expedient:
BM-0348/2019
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El present contracte té per objecte la Implantació d'un sistema informàtic que posi en marxa el manual de normes i procediments per a la gestió del patrimoni i inventari que s'aprovarà per part de l'Ajuntament i els seus organismes municipals.
Es realitzarà en dues fases:
- Fase 1: Implantació de la nova aplicació de gestió del patrimoni amb un termini màxim de 6 mesos.
- Fase 2: Fase de suport i manteniment que tindrà una durada de 4 anys descomptant el temps d'implantació.
Pressupost de licitació:
55.000,00 € sense IVA 66.550,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Reus
Termini de presentació d'ofertes:
10/02/20 23:59 h
Observacions:
CONDICIONS ESPECIALS D'EXECUCIÓ: De conformitat amb l'apartat M del quadre de característiques del plec de clàusules administratives particulars.
SOBRE DIGITAL 2.0: L'oferta s'ha de presentar en format electrònic a través de la plataforma Sobre Digital 2.0.

El pressupost base de licitació corresponent a la primera anualitat és de 66.550,00 euros (IVA inclòs).
El pressupost base de licitació distribuït per anualitats (IVA inclòs) és el següent:
1era anualitat: fase 1 implantació import 66.550,00 euros
2ona anualitat: fase 2 amb any de garantia
3era anualitat: fase 2 import 8.470,00 euros
4a anualitat: fase 2 import 8.470,00 euros
Valor estimat del contracte:
82.800,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B) :
13/02/20 12:00 Edifici Hisenda Municipal 3er pis Sala Polivalent Cr St Llorenç,25 43201 REUS
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
08/09/20 11:00 Reunió: mesa de contractació Data: dimarts, 8 de setembre a les 11:00 h (30 minuts abans s'obrirà la sala de videoconferència). URL Directa:     https://zoom.us/j/97482054272?pwd=Wkh6TlhNQXZqenBlYkp3eVJhK1c1dz09 Meeting ID: 974 8205 4272 Meeting Password:  218041
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 30.00 - Criteri: Proposta econòmica subministrament i implantació aplicació
Ponderació: 20.00 - Criteri: Proposta econòmica de manteniment i suport tècnic de l'aplicació
Ponderació: 10.00 - Criteri: Proposta econòmica de consultoria tècnica addicional
Ponderació: 10.00 - Criteri: Garantia
Ponderació: 13.00 - Criteri: Característiques funcionals del sistema a implantar
Ponderació: 6.00 - Criteri: Característiques tècniques del sistema a implantar
Ponderació: 2.00 - Criteri: Projecte d'implantació
Ponderació: 2.00 - Criteri: Pla de formació i transferència de coneixements
Ponderació: 2.00 - Criteri: Característiques tècniques del manteniment i suport tècnic
Ponderació: 5.00 - Criteri: Demostració pràctica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
48430000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Dels tres últims exercicis conclosos, en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresari. Almenys en una de les tres anualitats, el volum anual de negocis haurà de ser igual o superior a una vegada i mitja el valor anual mig del contracte (31.050,00 euros).

El volum anual de negocis serà acreditat mitjançant els seus comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en l'esmentat registre, i en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil, acreditaran el seu volum anual de negocis, mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Mínim d'acreditació:
31.050,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
La solvència tècnica o professional s'acreditarà mitjançant relació dels principals subministraments realitzats, d'igual o similar naturalesa als que correspon l'objecte del contracte, realitzats en els últims tres anys, que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, dels mateixos. Els subministres realitzats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic o, quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a manca d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyada de la documentació de que disposi que acrediti la realització de la prestació; en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

S'haurà d'acreditar haver subministrat almenys a 2 entitats del sector públic o privat, amb un import de tots els subministraments acreditats, amb un import igual o superior al valor estimat del contracte, sumant els tres últims anys conclosos.
Classificació empresarial:
No correspon.

Plecs

 

Documentació

 
Informe necessitats.pdf
PDF
Decret_2019019124 inici i aprovació plec.pdf
PDF
Informe fav plec.pdf
PDF
Anunci de licitació.pdf
PDF
Condicions d'execució:
De conformitat amb l'apartat M del quadre de característiques del plec.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya