Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei d'intervenció en conductes addictives

Òrgan de contractació:
Departament de Justícia
Unitat de contractació:
Direcció General de Serveis Penitenciaris
Codi d'expedient:
JU-2020-163
Tipus de tramitació:
Urgent
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment d'adjudicació:
Obert
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Publicació d'enllaços
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Codi d'expedient: JU-86/20 GEEC JU 2020 163
L'objecte d'aquest contracte és el desenvolupament de recursos especialitzats orientats a la prevenció, la desintoxicació, la deshabituació, la rehabilitació i la reinserció social de les persones internes dels centres penitenciaris i alliberades condicionals de Catalunya, que presentin o hagin presentat problemàtiques relacionades amb les addiccions. Aquestes actuacions tenen com a finalitat assolir un major control de l'abstinència i potenciar la reinserció social d'aquestes persones.

Els programes d'intervenció duts a terme per a cada recurs definit en el plec de tècniques, han d'incloure intervencions multidisciplinàries i, en tot cas, han d'atendre l'àrea psicoterapèutica, educativa, familiar i social. La intervenció ha de contemplar quatre nivells: individual, grupal, familiar i comunitari.

Aquest anunci és la licitació de l'anunci previ PREVI-JU-2020-163 publicat el dia 19 de febrer de 2020 en el perfil del contractant.
Pressupost de licitació:
1.214.980,00 € sense IVA 1.336.478,00 € IVA inclòs (10,00%)
Termini d'execució:
01/07/20 - 30/06/22
Àmbit geogràfic:
Espanya
Termini de presentació d'ofertes:
02/06/20 14:00 h
Observacions:
Termini d'execució: des de l'1 de juliol de 2020 o des de la data de formalització del contracte si aquesta és posterior i fins al 30 de juny de 2022.
Expedient afectat pel Reial Decret 463/2020, de 14 de març (RD 463),de declaració l'estat de alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada por el COVID-19 mitjançant la Disposició Addicional 3a de declaració de la suspensió dels terminis per a la tramitació dels procediments de les entitats del sector públic. S'aixeca la seva suspensió el dia 7 de maig de 2020 per la disposició addicional vuitena del Reial Decret Llei 17/20, de 5 de maig, de mesures de suport a el sector cultural i de caràcter tributari per fer front a l'impacte econòmic i social de l'COVID-2019.
Valor estimat del contracte:
3.646.478,40 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Obertura sobre B) :
10/06/20 10:30 Mesa virtual. En el tauler d¿avisos es publicarà l¿enllaç que permetrà fer el seguiment telemàtic de l¿acte públic en directe per part de les empreses interessades.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
per un període màxim de tres anys.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
13
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
4
DOUE:
Accés al DOUE - 19/05/20
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 58.00 - Criteri: valoració automàtica lots 1,2,3: criteris de qualitat
Ponderació: 42.00 - Criteri: valoració automàtica lots 1,2,3: oferta econòmica
Ponderació: 56.00 - Criteri: valoració automàtica lots 4 a 8: criteris de qualitat
Ponderació: 44.00 - Criteri: valoració automàtica lots 4 a 8: oferta econòmica
Ponderació: 52.00 - Criteri: valoració automàtica lots 9 a 12: criteris de qualitat
Ponderació: 48.00 - Criteri: valoració automàtica lots 9 a 12: oferta econòmica
Ponderació: 52.00 - Criteri: valoració automàtica lot 13: projecte tècnic
Ponderació: 48.00 - Criteri: valoració automàtica lots 9 a 12: oferta econòmica
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Els proposats adjudicataris han de presentar, a requeriment de l'òrgan de contractació, la documentació relacionada en la clàusula 17.2 del plec de clàusules administratives particulars i qualsevol altra documentació que, específicament i per la naturalesa del contracte, es determini en l'apartat J del quadre de característiques del PCAP.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Els proposats adjudicataris han de presentar, a requeriment de l'òrgan de contractació, la documentació relacionada en la clàusula 17.2 del plec de clàusules administratives particulars i qualsevol altra documentació que, específicament i per la naturalesa del contracte, es determini en l'apartat J del quadre de característiques del PCAP.

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya